Dat dus, we hebben het maar 1 keer nog slechter gedaan, met 0 punten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
Luister en kijk dan mensen
Dat pak, die pasjes
[..]
13 punten
Moet je eens naar beider gezichten kijken als ze zingen, óf ze moeten net hoognodig poepen, of ze moeten janken, beide is ook nog een optie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef totebel het volgende:
[..]
Dinand, zucht... breek me de bek niet open... Ik vond het wel meevallen.. je kon in het begin wel horen dat ze zenuwachtig was. Ja het optreden is een beetje statisch, maar in tegenstelling bij de 3J's (wat ook nogal statisch was) staat hier wel iemand op het podium. Joan is en blijft een opvallende verschijning en ze heeft idd verdomd krachtige ogen
En ze gebruiken ook alletwee sla olie ipv shampoo om hun haar mee te wassen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens naar beider gezichten kijken als ze zingen, óf ze moeten net hoognodig poepen, of ze moeten janken, beide is ook nog een optie.
Whehehehe, we gaan ;lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:57 schreef totebel het volgende:
[..]
En ze gebruiken ook alletwee sla olie ipv shampoo om hun haar mee te wassen.
Dat dus.. ik pleit nog steeds voor een hek zonder deur om Volendam heen.. dan krijgen tenminste andere mensen met iets meer talent de kansen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:59 schreef yvonne het volgende:
Daarom Joan, je móet door, je moet om die palingboeren hun ongelijk te tonen, die zgn jury bij het NSF, en om John de Mol de te bewijzen dat er meer is dan Volendam..
En omdat het gewoon een goed liedje is
Ze hadden de vermaakte pakken van de Toppers aan, mag niks kosten hè.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:01 schreef totebel het volgende:
[..]
Hadden we het al over de kledingkeuze gehad?
Je zou bijna zeggen: Het trouwpak van Wesley was smaakvollerquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hadden de vermaakte pakken van de Toppers aan, mag niks kosten hè.
Nee, wij horen ook een pietsie bij de laaggenoteerden namelijk, straks stem je per ongeluk net een ander land als 10e de finale in ipv Nederland. Teh horrorrrrrrquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef totebel het volgende:
we kunnen natuurlijk ook massaal gaan tegenstemmen, dus op de laaggenoteerden, zodat er wat stemmen bij de populairste acts worden weggesnoept.
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wij horen ook een pietsie bij de laaggenoteerden namelijk, straks stem je per ongeluk net een ander land als 10e de finale in ipv Nederland. Teh horrorrrrrr
en toch geef ik die blonde gitarist credits, die maakt er nog wat van. Maar wie had in hemelsnaam dat witte pak bedacht????quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat dus, we hebben het maar 1 keer nog slechter gedaan, met 0 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |