quote:AMSTERDAM - Het Zesde Zintuig, Petra Lakerveld, voorvoelt dat onze Joan vanavond de finale gaat halen. De 45-jarige blondine: 'Ze zit goed in haar vel. Joan is een positief optimistisch mens en gericht op anderen. Dat maakt dat het publiek haar gaat omarmen.'
Bron: www.telegraaf.nl
Ik vind de Cypriotische echt beeldschoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de Cypriotische en de Griekse kandidates naast elkaar. De Cypriotische lijkt wel een reus verleken bij die Griekse.
Ik ook... maar die loting en die hele Balkanhoek bij elkaar maken me toch erg onzeker....quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:54 schreef Quarant het volgende:
Spannend, nog twaalf uur.
Ik heb er wel een beter voorgevoel over dan bij de vertoning van de Toppers, de 3JS en Sieneke.
Ik zou ze allebei doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de Cypriotische en de Griekse kandidates naast elkaar. De Cypriotische lijkt wel een reus verleken bij die Griekse.
Nuttig, een paragnost die op uiterlijk afgaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:23 schreef Drrk het volgende:
Voor iedereen die zich nog zorgen maakt:
[..]
Zeker! Ik zou zo die Griekse optillen om eens stevig te daggeren. En door die Cypriotische opgetild worden om eens stevig gedaggerd te worden.quote:
En ik maar denken dat mijn swamp ass door het warme weer kwam!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
Echt, mijn zenuwen, serieus... Vorig jaar was ik echt minder zenuwachtig (al blijf je altijd hoop houden natuurlijk), omdat je al van mijlenver aan zag komen dat het niets zou worden. Maar nu verdienen we het echt. Laat Joan alsjeblieft bij stem zijn vanavond!
En hoewel het liedje idd niet ruk was, was het zeker ook niet het beste liedje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Onverstaanbaar is iets anders dan niet kunnen zingen
Die ene J is een van de allerbeste zangers van Nederland. Het kwam daar alleen niet echt over en de act was volkomen ruk.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:57 schreef speknek het volgende:
3Js zijn bagger, accepteer het nou eens, 13 punten waarvan 8 van Nederlandse Belgen en 5 van Bulgaren die hun gestolen mobieltje aan het testen waren.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:57 schreef speknek het volgende:
3Js zijn bagger, accepteer het nou eens, 13 punten waarvan 8 van Nederlandse Belgen en 5 van Bulgaren die hun gestolen mobieltje aan het testen waren.
Dinand, zucht... breek me de bek niet open... Ik vond het wel meevallen.. je kon in het begin wel horen dat ze zenuwachtig was. Ja het optreden is een beetje statisch, maar in tegenstelling bij de 3J's (wat ook nogal statisch was) staat hier wel iemand op het podium. Joan is en blijft een opvallende verschijning en ze heeft idd verdomd krachtige ogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 3J's waren echt puur slecht, en de zanger zo'n Dinand-janksmoel-wannabee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn swamp ass door het warme weer kwam!
13 puntenquote:De 3JS zorgden voor een waar spektakel donderdagavond 12 mei 2011 tijdens de halve finale van het Euro Songfestival. Na een enigszins slaapverwekkend optreden van Oostenrijk, de act voor de 3JS, was het aan Nederland om de boel weer tot leven te wekken. En dat deden de 3JS meer dan overtuigend.
Songfestival-commentator Jan Smit was lyrisch over zijn dorpsgenoten: "super! dit kan niet meer misgaan dit." Op Twitter reageren BN'ers tevens positief over de Nederlandse inzending. "Zit te rillen gewoon! 3js waren heel goed...! Zang mocht alleen wat harder.. En nou duimen! SK", Twitteren Nick en Simon. Maurice Wijnen was ook meer dan lovend over het optreden: "Jan klonk als een klok; act had energie, stylish look. Mooi licht. Alleen balans leads / vocals tegen eind beetje zoek."
Songfestival kenner Cornald Maas was ook tevreden: "En als Jan Smit zegt dat het super is ben ik de laatste om dat tegen te spreken. Zie Yolanthe. Ik ben 3JS-liefhebber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |