SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, die film heb ik niet gezien. En waarom waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ichi, ni, san, go, roku, haji.
Doet me denken, Ichi de killer was waarschijnlijk een Turk.
Ichi = 1 in het Japans, dus bir. Ik ben aan het tellen tot 6 in die post in het Japans.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, die film heb ik niet gezien. En waarom waarschijnlijk?
Nee bijna niet, vroeger kende ik wel de standaard zinnen, helaas moet je taal blijven herhalen mocht je de vaardigheid willen behouden of verbeteren. Waarom wil je Japans leren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:39 schreef Julis het volgende:
Arcadia, kun jij Japans? Ik probeer mezelf wat Japans te leren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ichi = 1 in het Japans, dus bir. Ik ben aan het tellen tot 6 in die post in het Japans.
Het klinkt beter als je 'net' tussen 'ik' en 'als' plaatst.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
"Nieuwe informatie verorber ik als een corpulente zeug dat doet met zijn Big Mac in de McDonald's."
Deze zin klopt toch? Er zitten geen (schoonheids)fouten in, right?
Hmm. Ik had een hartsvriendin waarvan de zus in Japan rechten studeerde. Zij kwam meestal met toffe verhalen/spullen. En ik keek ook vaak naar anime. Laatst heb ik nog Chobits afgekeken. En ik wil de taal eigenlijk wel begrijpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee bijna niet, vroeger kende ik wel de standaard zinnen, helaas moet je taal blijven herhalen mocht je de vaardigheid willen behouden of verbeteren. Waarom wil je Japans leren?
Gelukkig is de taal niet zo moeilijk, ik had volgens mij destijds zo'n cursus van LOI besteld, maar helaas dekte dat echt alleen maar de basis. Toen ik dat had geleerd kwam ik geen steek meer vooruit en toen is het gedwaald naar de vergetelheid. Is inmiddels alweer 6 jaar geleden, maar ik heb nog steeds een liefde voor de karakter van Japanners. Schaamte en trots zijn 2 kernpunten in hun cultuur en dat vind ik 2 erg belangrijke eigenschappen voor de creatie van moreel ethische waarden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Ik had een hartsvriendin waarvan de zus in Japan rechten studeerde. Zij kwam meestal met toffe verhalen/spullen. En ik keek ook vaak naar anime. Laatst heb ik nog Chobits afgekeken. En ik wil de taal eigenlijk wel begrijpen.
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het klinkt beter als je 'net' tussen 'ik' en 'als' plaatst.
hoe dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:48 schreef Julis het volgende:
En het Japans lijkt op het Turks wat betreft grammatica. Ze zijn beide Altaïsche talen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig is de taal niet zo moeilijk, ik had volgens mij destijds zo'n cursus van LOI besteld, maar helaas dekte dat echt alleen maar de basis. Toen ik dat had geleerd kwam ik geen steek meer vooruit en toen is het gedwaald naar de vergetelheid. Is inmiddels alweer 6 jaar geleden, maar ik heb nog steeds een liefde voor de karakter van Japanners. Schaamte en trots zijn 2 kernpunten in hun cultuur en dat vind ik 2 erg belangrijke eigenschappen voor de creatie van moreel ethische waarden.
En hoezo wil je de taal begrijpen?
Zeug is vrouwelijk dus haar Big Mac.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
"Nieuwe informatie verorber ik als een corpulente zeug dat doet met zijn Big Mac in de McDonald's."
Deze zin klopt toch? Er zitten geen (schoonheids)fouten in, right?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeug is vrouwelijk dus haar Big Mac.
Nou ja, ik weet niet precies hoe. Maar ik weet wel dat ze in het Japans o.a. geen mannelijk of vrouwelijk hebben. Dus geen lidwoorden. Ook voegen ze iets toe na een woord, zoals in het Turks. Ik kom even niet op het woord.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agglutinatie_(taalkunde).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet precies hoe. Maar ik weet wel dat ze in het Japans o.a. geen mannelijk of vrouwelijk hebben. Dus geen lidwoorden. Ook voegen ze iets toe na een woord, zoals in het Turks. Ik kom even niet op het woord.![]()
. Vage uitleg. Sorry.
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:52 schreef Julis het volgende:
[..]. Jij hebt er een mooie uitleg voor.
Ik kan niet precies uitleggen waarom, maar het lijkt me tof om te begrijpen wat ze zeggen. Hmhm.
Vooral al die Kanji leren lijkt me veel werk. Ook moet ik nog de katakana- en hiragana-karakters uit mijn hoofd leren. En grammatica regels, natuurlijk. Maar goed, ik probeer elke dag wat te leren
. Ook al gaat het niet snel.
Kijk, dat filmpje wil ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:57 schreef Arcadia het volgende:
Turken in Japan.
[..]
Dankjewel
Er zijn best veel veelgebruikte tekens, maar het is niet echt moeilijk om die te leren, ben je echter wel een jaartje of 2 zoet mee vanwege de hoeveelheid. Een extra taal leren is uiteraard nooit mis. Ik heb al gepland met een Egyptisch/Poolse vriend om na mijn studie met hem naar Japan te gaan. Er zijn daar blijkbaar in Tokyo moskees en die willen we bezoeken (kom haten Weiss). Naast dat ook nog de normale toeristische plekken, de platteland van Japan en de drukke handelsplaatsen.
Al vind ik het bij de Japanners ietwat te exreem, dit zijn wel o.a. de punten die ik herken als Turk. Misschien is dat hetgeen wat mij ook trekt aan Japan, het Japans en de Japanners.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een liefde voor de karakter van Japanners. Schaamte en trots zijn 2 kernpunten in hun cultuur en dat vind ik 2 erg belangrijke eigenschappen voor de creatie van moreel ethische waarden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:01 schreef Arcadia het volgende:
Op de secundaire school kreeg ik lessen filosofie van een veteraan in het leven. De beste man kon letterlijk 16 talen spreken, jammer genoeg was Japans er geen van.
Ja, Turken kunnen veel van zichzelf terugvinden in de Japanners, je wordt ook snel aangetrokken tot iets wat doet en denkt zoals jij. De extremiteit (o.a. de zelfmoorden, burn-outs etc.) ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al vind ik het bij de Japanners ietwat te exreem, dit zijn wel o.a. de punten die ik herken als Turk. Misschien is dat hetgeen wat mij ook trekt aan Japan, het Japans en de Japanners.
Lerende, na 1 jaar las hij romannetjes die ik hem had uitgeleend. Ik heb die boeken zelf nog niet gelezenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:05 schreef Julis het volgende:
[..]16 talen. zarGon had laatst nog een filmpje van zo'n iemand gepost. Polyglot
. Kon hij Turks?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, Turken kunnen veel van zichzelf terugvinden in de Japanners, je wordt ook snel aangetrokken tot iets wat doet en denkt zoals jij. De extremiteit (o.a. de zelfmoorden, burn-outs etc.) ben ik het mee eens.
[..]
Lerende, na 1 jaar las hij romannetjes die ik hem had uitgeleend. Ik heb die boeken zelf nog niet gelezen
Geef eens wat (extreme) voorbeelden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:10 schreef zarGon het volgende:
Het Japan op het internet is soms toch best wel beklagenswaardig hoor. Raar volk.
Je kent de filmpjes vast wel.quote:
De man was altijd lovend over de stukken die ik tikte naast de normale taken en opdrachten die ik kreeg, maar was altijd heel kritisch over hoe slecht mijn Frans was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:12 schreef Julis het volgende:
[..]. En hij gaf filosofie bij jullie op school.
Ga je vasten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:14 schreef zarGon het volgende:
En Ramadan begint dit jaar in juli; in de zomer dus.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:13 schreef Ayca het volgende:
Mijn leraar filosofie was ook wat apart, dat moet ook wel denk ik als je filosofie geeft.
Ja, maar dat soort dingen zijn toch vooral populair onder de Engelse jeugd zoals 4chan? Zulke vergelijkbare dingen zie je ook vaak komen uit Amerika en Engelandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kent de filmpjes vast wel.. Eén van de vele, op z'n minst.
Ik zit hier (helaas?) nog geen vol jaar, dus ik ken jou (nog) niet genoeg om die vraag als retorisch te bestempelen.quote:
Bij de Japanners is het toch net wat zieker, extremer en raarder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort dingen zijn toch vooral populair onder de Engelse jeugd zoals 4chan? Zulke vergelijkbare dingen zie je ook vaak komen uit Amerika en Engeland
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik wilde slechts aangeven dat ik vast en dat dat vanzelfsprekend is bij mij. Zonder iets te (willen) zeggen over jou.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zit hier (helaas?) nog geen vol jaar, dus ik ken jou (nog) niet genoeg om die vraag als retorisch te bestempelen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De man was altijd lovend over de stukken die ik tikte naast de normale taken en opdrachten die ik kreeg, maar was altijd heel kritisch over hoe slecht mijn Frans was.
Nederlander zijn en Frans praten gaat niet samen
Oké, heb vandaag voor het eerst weer lange stukken tekst moeten lezen, dus ben best wel moe, excusesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik wilde slechts aangeven dat ik vast en dat dat vanzelfsprekend is bij mij. Zonder iets te (willen) zeggen over jou.
Hij was ook mijn leraar Frans, het laatste jaar, kreeg 2 jaar filosofie van hem. Hij zit trouwens ook in de raad van een politieke partij in Brussel dat verzoening zoekt tussen Wallonië en Vlaanderen. Daarnaast heeft hij ook in het vreemdelingenlegioen gezeten van België, hij had zoveel meegemaakt dat hij elke les een verhaal over zichzelf vertelde dat niet over hetzelfde ging. Een van de meest interessante personen die ik ben tegengekomen en ook een van de meest vreemde snuiters, kerel had totaal lak aan zijn omgeving en liep er altijd bij als een kluizenaar. Wereldvreemd maar geniaal, ik kreeg altijd spontaan een glimlach als ik hem zag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Maar hoezo spraken jullie Frans? Hij was toch je filosofieleraar?
Ah, daarvan. Hij was al interessant genoeg met zijn 16 talen voor mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, heb vandaag voor het eerst weer lange stukken tekst moeten lezen, dus ben best wel moe, excuses
[..]
Hij was ook mijn leraar Frans, het laatste jaar, kreeg 2 jaar filosofie van hem. Hij zit trouwens ook in de raad van een politieke partij in Brussel dat verzoening zoekt tussen Wallonië en Vlaanderen. Daarnaast heeft hij ook in het vreemdelingenlegioen gezeten van België, hij had zoveel meegemaakt dat hij elke les een verhaal over zichzelf vertelde dat niet over hetzelfde ging. Een van de meest interessante personen die ik ben tegengekomen en ook een van de meest vreemde snuiters, kerel had totaal lak aan zijn omgeving en liep er altijd bij als een kluizenaar. Wereldvreemd maar geniaal, ik kreeg altijd spontaan een glimlach als ik hem zag.
Altijd, hm? Ik vraag me af of er niet-'wereldvreemde' genieën bestaan. Ligt er ook maar net aan wat je wereldvreemd vindt, denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:26 schreef zarGon het volgende:
Genieën zijn altijd wereldvreemd, op de één of andere manier. Zo zien wij, de niet-genieën, ze tenminste.
Weleens gehoord van synesthesie? Dat is net zo tof!quote:
Ja, daar heb ik wel eens over gelezen in één van mijn studieboeken. Even kijken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weleens gehoord van synesthesie? Dat is net zo tof!.
Daniel Tammet is er een die er 'last'' van heeft.
Zag het ooit op tv en was er echt van onder de indruk.
En nu alleen nog iets praktisch vinden voor hun gavequote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weleens gehoord van synesthesie? Dat is net zo tof!.
Daniel Tammet is er een die er 'last'' van heeft.
Zag het ooit op tv en was er echt van onder de indruk.
http://www.risallah.com/islam/gebedstijden.php#rotterdamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:38 schreef Arcadia het volgende:
De kalender die ik heb geeft 4.08 als tijd aan.
De programma die ik heb geeft ook de tijd aan van risallah, maar de imam zei dat ik de tijde moest gebruiken op de kalender. Wat me opvalt is dat er tussen aksam/maghrib en yatsi/isha op de kalender maar 1 uur en 20 minuten tussenzit, terwijl het bij risallah 2 uur en 10 minuten isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.risallah.com/islam/gebedstijden.php#rotterdam
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.risallah.com/islam/gebedstijden.php#rotterdam
Islamicfinder bedoel je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De programma die ik heb geeft ook de tijd aan van risallah, maar de imam zei dat ik de tijde moest gebruiken op de kalender. Wat me opvalt is dat er tussen aksam/maghrib en yatsi/isha op de kalender maar 1 uur en 20 minuten tussenzit, terwijl het bij risallah 2 uur en 10 minuten is
Wallah ik doe gewoon wat met zonsondergang mee, zoals het hoortquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik herinner dat er een discussie was (in deze reeks) over de tijden tijdens de Ramadan..
Ninja edit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herinner dat er een discussie was (in deze reeks) over de tijden tijdens de Ramadan..
Ja.quote:
Ik ging nog de hardcore sjiietische tijden aanhouden terwijl de rest van de familie zich daar niet aan hield.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik sta versteld. Eerste part bekeken. De rest bekijk ik wel morgen. Dank je, Yavuzquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel eens over gelezen in één van mijn studieboeken. Even kijken hoor.
Oh, ja. Dat kan ik me nog herinneren. Hardcore Ayça.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ging nog de hardcore sjiietische tijden aanhouden terwijl de rest van de familie zich daar niet aan hield.
Als ik het doe kan ik het net zo goed goed doen, jatoch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat kan ik me nog herinneren. Hardcore Ayça.
Droeg je toen ook boerka?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik het doe kan ik het net zo goed goed doen, jatoch.
Op IF schijn je volgens je eigen mezhep gebedstijden kunnen te berekenen, misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de blurrige foto. Een vriend in Amsterdam heeft ook in zijn moskee een kalender gehaald (Marokkaanse moskee) en heeft op zijn kalender exact zelfde tijden als mij staan. Bij BoZ staat er bij mij iets totaal anders dan op IF/Risallah
Ik heb vreemde hobbiesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom post je halfnaakte pics van jezelf? :S
Volgens mij heeft iedereen wel zijn eigen goede manier. En ik denk niet dat hardcore per se voor 'goed' staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik het doe kan ik het net zo goed goed doen, jatoch.
Jij vast zeker niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel zijn eigen goede manier. En ik denk niet dat hardcore per se voor 'goed' staat.
Geen boerka is a la Toerka.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel zijn eigen goede manier. En ik denk niet dat hardcore per se voor 'goed' staat.
Met vrees voor Allah kan je er mee wegkomen, kanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel. Maar met alleen vasten mag ik er niet mee wegkomen, toch?
Als je het doet kan je het net zo goed doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee. Denk ook niet dat dat hier zou worden geapprecieerd.
In het Turkentopic?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:59 schreef zarGon het volgende:
Echt moslims jonguh, kijk waar ze praten om vier uur in de nacht.
wa bende gij doan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:59 schreef zarGon het volgende:
Echt moslims jonguh, kijk waar ze over praten om vier uur in de nacht.
ughh. Ik wil niet slapenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:59 schreef zarGon het volgende:
Was zo een experiment van zo een NLse meisje, iedereen negeerde haar en vermeed haar, bleek achteraf gemanipuleerd te zijn in de video's, de beelden waarin wel werd geholpen enzo uitgekniptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:00 schreef Julis het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het voelt om een keer in een boerka rond te lopen. Hoe mensen in Nederland dan op je reageren.
Nouja zegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was zo een experiment van zo een NLse meisje, iedereen negeerde haar en vermeed haar, bleek achteraf gemanipuleerd te zijn in de video's, de beelden waarin wel werd geholpen enzo uitgeknipt
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik zou zo'n experiment eigenlijk wel een keer willen uitvoeren. Maar goed, blijkbaar is dat al een keertje gedaan
.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Doe jij wel een ethische
mwuah, als een idioot als ik het kan, kan jij het ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:07 schreef Metalfrost het volgende:
Hoi. Ik ben nieuw in deze reeks.
Turks lijkt me moeilijk om te leren, klopt dat?
Hoi.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:07 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt me goed om me verstaanbaar te maken in multicultureel Nederland. Daar behoort de Turkse taal ook toe.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:07 schreef Metalfrost het volgende:
Ben je bereid er tijd en energie in te steken of is het een eendagsvliegje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het lijkt me goed om me verstaanbaar te maken in multicultureel Nederland. Daar behoort de Turkse taal ook toe.
Dus ja, dat wil ik.
Nou gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah ok, dan zijn ze wel moslims volgens soenieten.
quote:
Heb je haar geslagen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar!
Was zo'n marokkaans meisje aantal jaar geleden tijdens de geschiedenis les die zei dat sjiieten ali belangrijker vonden dan allah en dat het eigenlijk geen moslims waren etcze wist natuurlijk niet dat ik sjiiet was.
Marokkanen
Iyi gecelerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:09 schreef Triggershot het volgende:
genoeg die je hier wel willen helpen / antwoorden, ik ga slapen nu
Iyi geceler / trusten
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had ik willen doen ja, maar ik heb me ingehouden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:25 schreef Ayca het volgende:
Luister niet naar hem, straks ben je morgen brak. Ga slapen!
En 5 minuutjes zijn nooit 5 minuutjes
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:25 schreef Ayca het volgende:
Luister niet naar hem, straks ben je morgen brak. Ga slapen!
En 5 minuutjes zijn nooit 5 minuutjes
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:26 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja, een uur geleden zei hij ook al 5 minuutjes
. Je hebt eigenlijk gelijk. Maar iste, toch luister ik naar hem. Vreemd is dat.
Zolang ik er geen moslim voor hoef te worden, wil ik er best tijd in steken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je bereid er tijd en energie in te steken of is het een eendagsvliegje?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:59 schreef zarGon het volgende:
Mashallah, wat is de genclik toch weer goed bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:17 schreef Arcadia het volgende:
Nou is 'de tijd' aangebroken - ik ga dus mijn spirituele dienst vervullen en slapen. Iedereen iyi geceler en slaap lekker!
Arabische Mannen proberen je massaal te versierenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:00 schreef Julis het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het voelt om een keer in een boerka rond te lopen. Hoe mensen in Nederland dan op je reageren.
De sletten. Beetje boerka's aantrekken om Arabische mannen te verleiden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Arabische Mannen proberen je massaal te versieren
Sixpack heeft dat eens gedaan met een verborgen camera
Dit dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
De sletten. Beetje boerka's aantrekken om Arabische mannen te verleiden.
Golddiggers allesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:47 schreef Ayca het volgende:
Waarom zou je überhaupt arabische mannen willen verleiden!
Die dikke tokkie op 2:15quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
m.youtube.com/watch?gl=US(...)oogle&v=VCOy2YcD2M8
Dit was hem meen ik
Met zo'n instelling lukt het nooit. Zoek eerst een motivatie zoals een Turkse vriend(in)/ baan/ of verdiep je eerst in de cultuur/ geschiedenis.quote:
quote:
Die titel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meer Turkengevechten graag.Turken vechten het mooist. Net als deze man:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Bilge het volgende:
Ho eens even, Cüneyt Arkin heeft met zulke truukjes het Byzantijnse rijk op de knieën gekregen.![]()
De hoofdrolspeler uit dit filmpje Ahmet abi werd zo populair dat hij op veler verzoek zich verkiesbaar stelde tijdens de verkiezingen, maar het werd toch niks.
Wanneer ze in de muziekwinkel isquote:
quote:
twitter:aggmms twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 19:06:34+ Anne bugün okula gitmicem - Oğlum bak git! reageer retweet
twitter:Turk_Annesi twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 20:06:16Neymiş efendim odasının dağınık halinde aslında bir düzen varmış, toplayıp o düzeni bozmayacakmışım! OĞLUM BAK GİT! reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Bilge het volgende:
Ho eens even, Cüneyt Arkin heeft met zulke truukjes het Byzantijnse rijk op de knieën gekregen.![]()
De hoofdrolspeler uit dit filmpje Ahmet abi werd zo populair dat hij op veler verzoek zich verkiesbaar stelde tijdens de verkiezingen, maar het werd toch niks.
Mja, alles voor de kijkcijfers toch, wel erg jammer vanuit ethisch kant idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:12 schreef Julis het volgende:
[..]. Blijkbaar bevielen de eerste twee pogingen haar niet. En bij de andere poging stond er een jongen bij die zei: "Doorlopen alstublieft". Nee, dat veroorzaakt alleen maar ambiguïteit waardoor mensen natuurlijk niet gaan helpen. Pff. Wat slecht.
Ze had daar wel een punt hoor, ze zou jou klappen moeten geven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar!
Was zo'n marokkaans meisje aantal jaar geleden tijdens de geschiedenis les die zei dat sjiieten ali belangrijker vonden dan allah en dat het eigenlijk geen moslims waren etcze wist natuurlijk niet dat ik sjiiet was.
Marokkanen
Turk annesiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Wanneer ze in de muziekwinkel is![]()
.
[..]. Ah, nu snap ik bepaalde tweets beter.
twitter:aggmms twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 19:06:34+ Anne bugün okula gitmicem - Oğlum bak git! reageer retweet
[..]twitter:Turk_Annesi twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 20:06:16Neymiş efendim odasının dağınık halinde aslında bir düzen varmış, toplayıp o düzeni bozmayacakmışım! OĞLUM BAK GİT! reageer retweet
. Deze versie had ik nog niet bekeken. Gezien de reacties is het filmpje ook op Dumpert geplaatst.
Cool! Daar was ook een gitaren versie van. http://www.google.com/logos/2011/lespaul.htmlquote:
h k j h k h j h f g dquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Cool! Daar was ook een gitaren versie van. http://www.google.com/logos/2011/lespaul.html
Misschien kan je iets leuks maken en hier delen? Zelf bak ik er niks van.
http://goo.gl/doodle/RHltjquote:
"Dat maffiadeuntje" is van Godfather.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://goo.gl/doodle/RHltj
Het tempo klopt niet helemaal, maar was dit niet dat maffiadeuntje?
Kan jij gitaar spelen?
Een beetje anders bij het begin dan Godfather themequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Dat maffiadeuntje" is van Godfather.
Hoe kom je er dan aan en heb je meer deuntjes?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Dat maffiadeuntje" is van Godfather.
Nee, helaas niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een beetje anders bij het begin dan Godfather theme
Van een kale kip kun je niks plukken.quote:
Zelda’s Lullabyquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan aan en heb je meer deuntjes?
quote:
Wtf!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik nog jong was schreeuwde ik 's nachts in de gure straten van Kasımpaşa:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeyt,
Anami kesen ben,
Babami kesen yine ben,
Var mi lan bana yan bakan!
of
Havada uçan,
karada kaçan,
anasının koynundan kız kaçıran,
var mı lan bana yan bakan!
Muisstil werd het.
De jeugd van tegenwoordig.
Ik herken het. Het lied van Jigglypuff, helaas wel heeeeeeeeeel erg traag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Thnx!
http://goo.gl/doodle/14Y5z
Om iedereen in slaap te sussen.
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:45 schreef LoempiaLikker het volgende:
Bom op dit topic....
En ook meteen op Turkije als we toch bezig zijn.
Dus iemand móet moslim zijn, wil ie Turks leren.. leuk weetjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met zo'n instelling lukt het nooit. Zoek eerst een motivatie zoals een Turkse vriend(in)/ baan/ of verdiep je eerst in de cultuur/ geschiedenis.
Waar lees je dat precies?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus iemand móet moslim zijn, wil ie Turks leren.. leuk weetje
quote:
Met andere woorden, ik moet iets vinden dat grenst aan het moslim-zijn.quote:Met zo'n instelling lukt het nooit. Zoek eerst een motivatie zoals een Turkse vriend(in)/ baan/ of verdiep je eerst in de cultuur/ geschiedenis.
Ga je moeder pesten, Nyugen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:45 schreef LoempiaLikker het volgende:
Bom op dit topic....
En ook meteen op Turkije als we toch bezig zijn.
Dat lees ik niet. Dus nogmaals, waar haal je dat precies uit? En nee, door (een gedeelte van) de post te quoten leg je het niet uit; het staat er namelijk niet in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden, ik moet iets vinden dat grenst aan het moslim-zijn.
Waarom zit er folie om?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef xaban06 het volgende:
Iemand mee ontbijten? (beyaz peynir eksik)
[ afbeelding ]
Geloof me, ik ben beginner, het is lastig én je moet echt dagelijks oefenen. Alles is anders, niets is herkenbaar.quote:
Aha, dus het serieuze hangt af van het feit dat het verschil in taal en structuur daarin in grote mate verschilt van het Nederlands, zodat het voor een leek moeilijk te leren is. Makes sense. Komt vast omdat het geen Indo-Europese taal is, en hierdoor ook geen verwantschap treft met Germaanse talen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben beginner, het is lastig én je moet echt dagelijks oefenen. Alles is anders, niets is herkenbaar.
Nu pas na tijden Turkse liedjes, teksten, filmpjes, daar te zijn geweest, begin ik iets te herkennen, 'verrek dat woord kan ik zomaar verstaan'
Als je de grammatica ziet is het makkelijker dan nederlands, wij hebben 20 woorden nodig en in het turks ben je klaar met een paar.
Ik geloof er nog steeds in dat het te leren is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Aha, dus het serieuze hangt af van het feit dat het verschil in taal en structuur daarin in grote mate verschilt van het Nederlands, zodat het voor een leek moeilijk te leren is. Makes sense. Komt vast omdat het geen Indo-Europese taal is, en hierdoor ook geen verwantschap treft met Germaanse talen.
Mijn excuses voor eventuele misvattingen mijnerzijds dat opgevat werd als beledigend, niet mijn bedoeling. Turks lijkt me nu niet een taal om 'even te leren'. Ik haak hierbij dan ook af.
Begrijp je vast ook iets beter waarom Nederlands soms zo moeilijk is voor Turken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben beginner, het is lastig én je moet echt dagelijks oefenen. Alles is anders, niets is herkenbaar.
Nu pas na tijden Turkse liedjes, teksten, filmpjes, daar te zijn geweest, begin ik iets te herkennen, 'verrek dat woord kan ik zomaar verstaan'
Als je de grammatica ziet is het makkelijker dan nederlands, wij hebben 20 woorden nodig en in het turks ben je klaar met een paar.
Geen jaren, eerder 1 jaar. Wellicht om dat er meer ondersteuning in kan worden gegeven, vooral omdat er veel woorden herkenbaar zijn in het terugzetten naar het Nederlands. Hoe dan ook, een taal leren buiten je moedertaal om, blijft lastig, omdat je er niet mee opgegroeid bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in dat het te leren is.
Op school leerde je toch ook niet even Duits, Frans of Engels? Daar deed je jaren over
Als je er zinnen op zet en er serieus tijd aan besteedt, lukt het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in dat het te leren is.
Op school leerde je toch ook niet even Duits, Frans of Engels? Daar deed je jaren over
Ik begrijp 'm niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef yvonne het volgende:
En dan nog, als ik in Turkije met m'n man ben en hij zegt iets in het Turks is hij Tha Man
Dat zeker. Je hebt dankzij het Nederlands meer gevoel voor Engels, Duits en Frans. Alleen dat al geeft je een grote voorsprong.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Geen jaren, eerder 1 jaar. Wellicht om dat er meer ondersteuning in kan worden gegeven, vooral omdat er veel woorden herkenbaar zijn in het terugzetten naar het Nederlands. Hoe dan ook, een taal leren buiten je moedertaal om, blijft lastig, omdat je er niet mee opgegroeid bent.
Lief.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Want klaargemaakt voor vrouwtje, zij was aan het slapen
Dat als haar man turks spreekt het meer gewaardeerd wordt terwijl zij er meer moeite voor doet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm niet?. Wat je hiermee wil zeggen...
.
Te veel vlees. Niet echt gezond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat als haar man turks spreekt het meer gewaardeerd wordt terwijl zij er meer moeite voor doet?
Dat wel ja, een hele sucukquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te veel vlees. Niet echt gezond.
Halve sucukquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat wel ja, een hele sucuken dan nog salam.
Lekker! Wil ik ook, alleen geen tijd enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef Ayca het volgende:
Wokheerlijk, doe ik ook bijna altijd als ik ga koken, en makkelijk
Wij hadden gisteren bbq
Niks mis met vlees eten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En hart- en vaatziekten op je 50e.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vlees.aspxquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar wel mate.
Daarom is/was Probleemwijken zo'n geniale serie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
Als je dat soort mensen in 1 buurt gaat plaatsen vlak bij elkaar, dan gaan ze denken dat het normaal gedrag is.
En veel van hen doen er ook donkere zaakjes naast, want de uitkering is natuurlijk niet genoeg, maar van hun luie reet afkomen willen ze ook niet. Volgens een van de genieën is de oplossing als volgt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Arcadia het volgende:
Ja, moest er vroeger hard om lachen en tegewoordig nog harder. Maar beetje jammer natuurlijk, zitten mensen in dat filmpje dat jarenlang uitkering trekken, dat vind ik toch echt wel schandalig
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En veel van hen doen er ook donkere zaakjes naast, want de uitkering is natuurlijk niet genoeg, maar van hun luie reet afkomen willen ze ook niet. Volgens een van de genieën is de oplossing als volgt...
[ http://img13.imageshack.us/img13/7800/lambal.png (copy/paste deze link) ]
quote:Twee mensen die in de serie voorkwamen uit één van de probleemwijken hebben zelfmoord gepleegd.
Dat als we samen in Turkije zijn en wij spreken ietwat Turks, men hem geweldig vindt, mannen onder elkaar dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm niet?. Wat je hiermee wil zeggen...
.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat als haar man turks spreekt het meer gewaardeerd wordt terwijl zij er meer moeite voor doet?
Ach je moeder heeft meteen een nieuwe beste vriend en je vader blijft een maagdelijke dochter houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zal dan wel niet een vruchtbaar huwelijk worden..
Gardaş en Karides. Mijn broer geef ik friet, zelf neem ik patat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruiken jullie kardas of kardes voor broer?
Vraag in de bonus van vandaag: friet of patat?
Moet je je iteejer bitchslappen waar iedereen bij is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat als we samen in Turkije zijn en wij spreken ietwat Turks, men hem geweldig vindt, mannen onder elkaar ding
Fruit met de salami, kaas en ei op 1 bord. migado. Zo dek je de tafel toch niet tjongejongejongequote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt![]()
(HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde, dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken(). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)
Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
Ik moet nog een weekje. Zo blij dat het eindelijk klaar is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
12 keer te laat regel. Sommige posts hier....
Ik ben zo blij dat ik niet meer deelneem aan het voortgezet onderwijs..
Friet dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ben weer in NL, maastricht om precies te zijn
Agenda's waren de social media van mijn tijd. De anekdotes, chatgesprekken en fallustekeningen die daarin geschreven werden, zijn onvergetelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Het heeft ook zijn voordelen: je hoeft geen agenda bij te houden/ mee te sjouwen.
Wantrouwige ouders.quote:Als je zegt dat je geen huiswerk hebt geloven je ouders je.
Als je niet jong leert liegen voor je eigen bestwil, zul je het niet ver schoppen.quote:Liegen tegen ouders/ leraren loont niet meer.
Zodat je kennis een nog smaller spectrum beslaat.quote:Ouders kunnen met excursies precies aansluiten op het huiswerk.
True.quote:Leraren komen ook minder makkelijk weg met ongeoorloofd verzuim.
Nee, frieten!quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met domates en sarimsakli yogurt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met domates en sarimsakli yogurt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Levolution het volgende:
Cani kaymak isteyen, cebinde manda tasir.
Een buffel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
![]()
Wat betekent manda? (ik ken het wel als mandaat, maar dat wordt hier niet bedoeld.)
Honing en kaymak is een hele goede combinatie jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Bal met manda kaymağı (uit ons dorp) op Turks brood!Nergens anders heb ik lekkerdere honing en room gegeten.
[ afbeelding ]
Wat vind je hier grappig aan?quote:
Dat is snel. Leuke tijd gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ben weer in NL, maastricht om precies te zijn
Lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Agenda's waren de social media van mijn tijd. De anekdotes, chatgesprekken en fallustekeningen die daarin geschreven werden, zijn onvergetelijk.
[..]
Wantrouwige ouders.
[..]
Als je niet jong leert liegen voor je eigen bestwil, zul je het niet ver schoppen.
[..]
Zodat je kennis een nog smaller spectrum beslaat.
[..]
True.
Vergeef mijn cahiliyet, ik ken dat hele spreekwoord niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk natuurlijk. D'ôh.
quote:
Maakt het geheel wat duidelijker en logischer.quote:efendim manda sütü pek yağlı olurmuş, haliyle de çok kaymak verirmiş. e kaymak sevenin de yanında manda taşıması icap ettiğini belirten atasözümüz oluyor bu. icabında deyim olarak bile kullanılabilir, belirteyim.
Bron: Ekşi Sözlük.
Midden-Oostenaren hebben smaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Honing en kaymak is een hele goede combinatie ja![]()
![]()
+ verse, warme brood en thee
Ik heb wat youtubefilmpjes bekeken, maar ik vind het maar lompe en bange dieren. Hun hoorns zijn ook nog eens naar binnen gebogen, ze kunnen er amper mee spiesen. Een kleine groep leeuwen overheerst een grote groep buffalo's. Ik wil ze wel eens zien tegenover beren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
Bij ons in köy hadden ze vroeger buffels als vee, is mij verteld. Hoe badass zijn die beesten.
Maakt het uit hoeveel soorten er geserveerd wordt? Ik geloof niet dat een gemiddelde Turk dat allemaal in 1 keer eet namelijk. Al helemaal niet in Turkije.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
Patates kizartmasi bij het ontbijt, samen met sucuklu yumurta, 3 soorten peynir, 5 soorten salam en de nodige domates, giyar, reçel, bal, tere yagi, ekmek, börek, çay met seker etc.
En dan zich afvragen waarom ze zo dik zijn want 'çok su içiyorum ama'.
Veel te snel jaquote:
Vond het gewoon een schatting meisje. Keur het niet goed hoor, zou mijn kind ook nooit aan zo'n pageant mee laten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat vind je hier grappig aan?
Het meisje is voortdurend met haar looks bezig. Wanneer de presentator iets zegt kijkt het meisje naar de camera, simpele vragen kan ze niet beantwoorden en het kan haar ook niks schelen.
Als het meisje later bloedmooi wordt heeft zij geen inhoud nodig om een aangenaam leven te leiden. Maar hoe groot is die kans nou? Ik twijfel niet aan de goede intenties van de moeder, maar de signalen die zij geeft aan haar dochter kunnen later slechte gevolgen hebben.
[..]
Dat is snel. Leuke tijd gehad?
[..]
Lol.![]()
Penissen in agenda's.![]()
Goedgelovige ouders.![]()
![]()
Naar boven likken liegen.![]()
Oppervlakkige kennis zonder ooit de diepte te bereiken.![]()
I know.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Net even middels SMS familie in Turkije de instructie gegeven op Joan Franka te gaan stemmen, daar zij Turks DNA heeft is dat een bloedplicht.![]()
Griekenland heeft een mooi meeisje als afgezant maar die kan echt niet zingen en dansen
De Russische grootmoeders zouden weleens kunnen gaan winnen
Verwegistan?quote:
Leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_profvoetballer.html
Hater. Is gewoon een leuk nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
HAHAHA lekker voor haar.
En Turkije trouwens, wat de fuck is dat man.Leek wel The Village People ofzo. Wat een fag zeg.
Is sowieso een leuke taal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt leuk hoe de Azeri's 'Hanımlar ve beyler' zeggen: 'Xanımlar və cənablar'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |