Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met domates en sarimsakli yogurt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met domates en sarimsakli yogurt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Levolution het volgende:
Cani kaymak isteyen, cebinde manda tasir.
Een buffel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
![]()
Wat betekent manda? (ik ken het wel als mandaat, maar dat wordt hier niet bedoeld.)
Honing en kaymak is een hele goede combinatie jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Bal met manda kaymağı (uit ons dorp) op Turks brood!Nergens anders heb ik lekkerdere honing en room gegeten.
[ afbeelding ]
Wat vind je hier grappig aan?quote:
Dat is snel. Leuke tijd gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ben weer in NL, maastricht om precies te zijn
Lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Agenda's waren de social media van mijn tijd. De anekdotes, chatgesprekken en fallustekeningen die daarin geschreven werden, zijn onvergetelijk.
[..]
Wantrouwige ouders.
[..]
Als je niet jong leert liegen voor je eigen bestwil, zul je het niet ver schoppen.
[..]
Zodat je kennis een nog smaller spectrum beslaat.
[..]
True.
Vergeef mijn cahiliyet, ik ken dat hele spreekwoord niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk natuurlijk. D'ôh.
quote:
Maakt het geheel wat duidelijker en logischer.quote:efendim manda sütü pek yağlı olurmuş, haliyle de çok kaymak verirmiş. e kaymak sevenin de yanında manda taşıması icap ettiğini belirten atasözümüz oluyor bu. icabında deyim olarak bile kullanılabilir, belirteyim.
Bron: Ekşi Sözlük.
Midden-Oostenaren hebben smaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Honing en kaymak is een hele goede combinatie ja![]()
![]()
+ verse, warme brood en thee
Ik heb wat youtubefilmpjes bekeken, maar ik vind het maar lompe en bange dieren. Hun hoorns zijn ook nog eens naar binnen gebogen, ze kunnen er amper mee spiesen. Een kleine groep leeuwen overheerst een grote groep buffalo's. Ik wil ze wel eens zien tegenover beren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
Bij ons in köy hadden ze vroeger buffels als vee, is mij verteld. Hoe badass zijn die beesten.
Maakt het uit hoeveel soorten er geserveerd wordt? Ik geloof niet dat een gemiddelde Turk dat allemaal in 1 keer eet namelijk. Al helemaal niet in Turkije.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
Patates kizartmasi bij het ontbijt, samen met sucuklu yumurta, 3 soorten peynir, 5 soorten salam en de nodige domates, giyar, reçel, bal, tere yagi, ekmek, börek, çay met seker etc.
En dan zich afvragen waarom ze zo dik zijn want 'çok su içiyorum ama'.
Veel te snel jaquote:
Vond het gewoon een schatting meisje. Keur het niet goed hoor, zou mijn kind ook nooit aan zo'n pageant mee laten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat vind je hier grappig aan?
Het meisje is voortdurend met haar looks bezig. Wanneer de presentator iets zegt kijkt het meisje naar de camera, simpele vragen kan ze niet beantwoorden en het kan haar ook niks schelen.
Als het meisje later bloedmooi wordt heeft zij geen inhoud nodig om een aangenaam leven te leiden. Maar hoe groot is die kans nou? Ik twijfel niet aan de goede intenties van de moeder, maar de signalen die zij geeft aan haar dochter kunnen later slechte gevolgen hebben.
[..]
Dat is snel. Leuke tijd gehad?
[..]
Lol.![]()
Penissen in agenda's.![]()
Goedgelovige ouders.![]()
![]()
Naar boven likken liegen.![]()
Oppervlakkige kennis zonder ooit de diepte te bereiken.![]()
I know.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |