Dat als haar man turks spreekt het meer gewaardeerd wordt terwijl zij er meer moeite voor doet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm niet?. Wat je hiermee wil zeggen...
.
Te veel vlees. Niet echt gezond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef xaban06 het volgende:
Iemand mee ontbijten? (beyaz peynir eksik)
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat als haar man turks spreekt het meer gewaardeerd wordt terwijl zij er meer moeite voor doet?
Dat wel ja, een hele sucukquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te veel vlees. Niet echt gezond.
Halve sucukquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat wel ja, een hele sucuken dan nog salam.
Lekker! Wil ik ook, alleen geen tijd enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef Ayca het volgende:
Wokheerlijk, doe ik ook bijna altijd als ik ga koken, en makkelijk
Wij hadden gisteren bbq
Niks mis met vlees eten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En hart- en vaatziekten op je 50e.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vlees.aspxquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar wel mate.
Daarom is/was Probleemwijken zo'n geniale serie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
Als je dat soort mensen in 1 buurt gaat plaatsen vlak bij elkaar, dan gaan ze denken dat het normaal gedrag is.
En veel van hen doen er ook donkere zaakjes naast, want de uitkering is natuurlijk niet genoeg, maar van hun luie reet afkomen willen ze ook niet. Volgens een van de genieën is de oplossing als volgt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Arcadia het volgende:
Ja, moest er vroeger hard om lachen en tegewoordig nog harder. Maar beetje jammer natuurlijk, zitten mensen in dat filmpje dat jarenlang uitkering trekken, dat vind ik toch echt wel schandalig
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En veel van hen doen er ook donkere zaakjes naast, want de uitkering is natuurlijk niet genoeg, maar van hun luie reet afkomen willen ze ook niet. Volgens een van de genieën is de oplossing als volgt...
[ http://img13.imageshack.us/img13/7800/lambal.png (copy/paste deze link) ]
quote:Twee mensen die in de serie voorkwamen uit één van de probleemwijken hebben zelfmoord gepleegd.
Dat als we samen in Turkije zijn en wij spreken ietwat Turks, men hem geweldig vindt, mannen onder elkaar dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm niet?. Wat je hiermee wil zeggen...
.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat als haar man turks spreekt het meer gewaardeerd wordt terwijl zij er meer moeite voor doet?
Ach je moeder heeft meteen een nieuwe beste vriend en je vader blijft een maagdelijke dochter houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zal dan wel niet een vruchtbaar huwelijk worden..
Gardaş en Karides. Mijn broer geef ik friet, zelf neem ik patat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruiken jullie kardas of kardes voor broer?
Vraag in de bonus van vandaag: friet of patat?
Moet je je iteejer bitchslappen waar iedereen bij is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat als we samen in Turkije zijn en wij spreken ietwat Turks, men hem geweldig vindt, mannen onder elkaar ding
Fruit met de salami, kaas en ei op 1 bord. migado. Zo dek je de tafel toch niet tjongejongejongequote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef xaban06 het volgende:
Iemand mee ontbijten? (beyaz peynir eksik)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt![]()
(HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde, dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken(). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)
Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
Ik moet nog een weekje. Zo blij dat het eindelijk klaar is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
12 keer te laat regel. Sommige posts hier....
Ik ben zo blij dat ik niet meer deelneem aan het voortgezet onderwijs..
Friet dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ben weer in NL, maastricht om precies te zijn
Agenda's waren de social media van mijn tijd. De anekdotes, chatgesprekken en fallustekeningen die daarin geschreven werden, zijn onvergetelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Het heeft ook zijn voordelen: je hoeft geen agenda bij te houden/ mee te sjouwen.
Wantrouwige ouders.quote:Als je zegt dat je geen huiswerk hebt geloven je ouders je.
Als je niet jong leert liegen voor je eigen bestwil, zul je het niet ver schoppen.quote:Liegen tegen ouders/ leraren loont niet meer.
Zodat je kennis een nog smaller spectrum beslaat.quote:Ouders kunnen met excursies precies aansluiten op het huiswerk.
True.quote:Leraren komen ook minder makkelijk weg met ongeoorloofd verzuim.
Nee, frieten!quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met domates en sarimsakli yogurt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met domates en sarimsakli yogurt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Levolution het volgende:
Cani kaymak isteyen, cebinde manda tasir.
Een buffel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
![]()
Wat betekent manda? (ik ken het wel als mandaat, maar dat wordt hier niet bedoeld.)
Honing en kaymak is een hele goede combinatie jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Bal met manda kaymağı (uit ons dorp) op Turks brood!Nergens anders heb ik lekkerdere honing en room gegeten.
[ afbeelding ]
Wat vind je hier grappig aan?quote:
Dat is snel. Leuke tijd gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ben weer in NL, maastricht om precies te zijn
Lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Agenda's waren de social media van mijn tijd. De anekdotes, chatgesprekken en fallustekeningen die daarin geschreven werden, zijn onvergetelijk.
[..]
Wantrouwige ouders.
[..]
Als je niet jong leert liegen voor je eigen bestwil, zul je het niet ver schoppen.
[..]
Zodat je kennis een nog smaller spectrum beslaat.
[..]
True.
Vergeef mijn cahiliyet, ik ken dat hele spreekwoord niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk natuurlijk. D'ôh.
quote:
Maakt het geheel wat duidelijker en logischer.quote:efendim manda sütü pek yağlı olurmuş, haliyle de çok kaymak verirmiş. e kaymak sevenin de yanında manda taşıması icap ettiğini belirten atasözümüz oluyor bu. icabında deyim olarak bile kullanılabilir, belirteyim.
Bron: Ekşi Sözlük.
Midden-Oostenaren hebben smaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Honing en kaymak is een hele goede combinatie ja![]()
![]()
+ verse, warme brood en thee
Ik heb wat youtubefilmpjes bekeken, maar ik vind het maar lompe en bange dieren. Hun hoorns zijn ook nog eens naar binnen gebogen, ze kunnen er amper mee spiesen. Een kleine groep leeuwen overheerst een grote groep buffalo's. Ik wil ze wel eens zien tegenover beren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
Bij ons in köy hadden ze vroeger buffels als vee, is mij verteld. Hoe badass zijn die beesten.
Maakt het uit hoeveel soorten er geserveerd wordt? Ik geloof niet dat een gemiddelde Turk dat allemaal in 1 keer eet namelijk. Al helemaal niet in Turkije.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
Patates kizartmasi bij het ontbijt, samen met sucuklu yumurta, 3 soorten peynir, 5 soorten salam en de nodige domates, giyar, reçel, bal, tere yagi, ekmek, börek, çay met seker etc.
En dan zich afvragen waarom ze zo dik zijn want 'çok su içiyorum ama'.
Veel te snel jaquote:
Vond het gewoon een schatting meisje. Keur het niet goed hoor, zou mijn kind ook nooit aan zo'n pageant mee laten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat vind je hier grappig aan?
Het meisje is voortdurend met haar looks bezig. Wanneer de presentator iets zegt kijkt het meisje naar de camera, simpele vragen kan ze niet beantwoorden en het kan haar ook niks schelen.
Als het meisje later bloedmooi wordt heeft zij geen inhoud nodig om een aangenaam leven te leiden. Maar hoe groot is die kans nou? Ik twijfel niet aan de goede intenties van de moeder, maar de signalen die zij geeft aan haar dochter kunnen later slechte gevolgen hebben.
[..]
Dat is snel. Leuke tijd gehad?
[..]
Lol.![]()
Penissen in agenda's.![]()
Goedgelovige ouders.![]()
![]()
Naar boven likken liegen.![]()
Oppervlakkige kennis zonder ooit de diepte te bereiken.![]()
I know.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Net even middels SMS familie in Turkije de instructie gegeven op Joan Franka te gaan stemmen, daar zij Turks DNA heeft is dat een bloedplicht.![]()
Griekenland heeft een mooi meeisje als afgezant maar die kan echt niet zingen en dansen
De Russische grootmoeders zouden weleens kunnen gaan winnen
Verwegistan?quote:
Leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_profvoetballer.html
Hater. Is gewoon een leuk nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
HAHAHA lekker voor haar.
En Turkije trouwens, wat de fuck is dat man.Leek wel The Village People ofzo. Wat een fag zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |