Ach je moeder heeft meteen een nieuwe beste vriend en je vader blijft een maagdelijke dochter houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zal dan wel niet een vruchtbaar huwelijk worden..
Gardaş en Karides. Mijn broer geef ik friet, zelf neem ik patat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruiken jullie kardas of kardes voor broer?
Vraag in de bonus van vandaag: friet of patat?
Moet je je iteejer bitchslappen waar iedereen bij is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat als we samen in Turkije zijn en wij spreken ietwat Turks, men hem geweldig vindt, mannen onder elkaar ding
Fruit met de salami, kaas en ei op 1 bord. migado. Zo dek je de tafel toch niet tjongejongejongequote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef xaban06 het volgende:
Iemand mee ontbijten? (beyaz peynir eksik)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt![]()
(HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde, dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken(). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)
Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
Ik moet nog een weekje. Zo blij dat het eindelijk klaar is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
12 keer te laat regel. Sommige posts hier....
Ik ben zo blij dat ik niet meer deelneem aan het voortgezet onderwijs..
Friet dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ben weer in NL, maastricht om precies te zijn
Agenda's waren de social media van mijn tijd. De anekdotes, chatgesprekken en fallustekeningen die daarin geschreven werden, zijn onvergetelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Het heeft ook zijn voordelen: je hoeft geen agenda bij te houden/ mee te sjouwen.
Wantrouwige ouders.quote:Als je zegt dat je geen huiswerk hebt geloven je ouders je.
Als je niet jong leert liegen voor je eigen bestwil, zul je het niet ver schoppen.quote:Liegen tegen ouders/ leraren loont niet meer.
Zodat je kennis een nog smaller spectrum beslaat.quote:Ouders kunnen met excursies precies aansluiten op het huiswerk.
True.quote:Leraren komen ook minder makkelijk weg met ongeoorloofd verzuim.
Nee, frieten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |