Na op jullie reacties te zijn afgegaan vind ik het meevallen. Ik heb het liedje nog niet 'kapot' geluisterd, en ik hoor niet heel veel verschil met vorige optredens. Ik vind de laatste halve minuut het beste, beginnend bij het langzame (aah aaahaah) stukje. Het begin oogt erg leeg en die band zo apart van Joan vind ik raar, om niet over die vrouw achter Joan te beginnen die heel eenzaam in een hoekje is gestopt. Maar dat zijn details.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.twitvid.com/NWDNG
TV, hier is Joan van vanavond.
Ik snap het negativisme van sommigen niet... dit is toch gewoon prima. Ietsiepietsie onzeker soms maar dat maakt het juist breekbaar... maar verder niet heel vals en de vibe van het liedje komt perfect over... en het publiek deed prima meequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.twitvid.com/NWDNG
TV, hier is Joan van vanavond.
ja ik moet zeggen dat dit echt veel beter is dan de repetities tot nu toequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word er wél erg blij van eigenlijk. Die act valt me alles mee, en het is goed in beeld gebracht en Joan lijkt wel echt te genieten
.
Bij Sieneke heb ik voorspeld dat ze toch nog best veel punten zou krijgen en bij de 3js had ik voorspeld dat ze als laatste zouden eindigen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het negativisme van sommigen niet...
Het is juist de bedoeling dat het tam en chill blijft tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Waarom knalt dat refrein er niet wat meer in?
Beetje tamme boel zo..
Oh ik durf nog niet te kijken lolquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het negativisme van sommigen niet... dit is toch gewoon prima. Ietsiepietsie onzeker soms maar dat maakt het juist breekbaar... maar verder niet heel vals en de vibe van het liedje komt perfect over... en het publiek deed prima mee
Kijk maar grazz... je zult er beter door slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh ik durf nog niet te kijken lolDus het valt wel mee? En die vuurdingetjes...niet te hoog zodat we Joan niet meer zien? En swingt de band een beetje?
Ey, jij gaat wel ff stemmen he!!! Kom op Sverige, we willen met jullie mee de finale in!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het viel me echt mee! Mooi in beeld gebracht, geen storend achtergrondkoortje, Joan zag er mooi uit, mooi decor met dat vuur.![]()
Maar of we genoeg punten scoren...ik hoop het, maar ben nog niet overtuigd.
Het was niet op tv, we hadden een live stream.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Had dit wel willen zien. Alleen ik had geen idee op welke zender het was uitgezonden.
Feit blijft wel dat het een beetje wegvalt in de gehele line-up. Mede ook door dequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Maar zo zagen jullie het toch ook op de stream dan? Ik had echt iets veel ergers verwacht op basis van jullie reacties
Ik ben heel blij met die tooi, want anders was het 'grijze muizen' erger geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat het een beetje wegvalt in de gehele line-up. Mede ook door deloting
.
Ik denk er nog ff over na...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kijk maar grazz... je zult er beter door slapen
Ik moet je gelijk geven, en het is zoals je ergens eerder al zei dat de meeste hier het nummer natuurlijk ook al wel er-rug vaak hebben gehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het negativisme van sommigen niet... dit is toch gewoon prima. Ietsiepietsie onzeker soms maar dat maakt het juist breekbaar... maar verder niet heel vals en de vibe van het liedje komt perfect over... en het publiek deed prima mee
Stem ruilen? Ik op Joan en jij op Loreen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ey, jij gaat wel ff stemmen he!!! Kom op Sverige, we willen met jullie mee de finale in!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |