Hehe, dat was ik eigenlijk al van plan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Stem ruilen? Ik op Joan en jij op Loreen?
Rare mensen zitter ertussen! Ze zeggen allemaal Noorwegen & Zweden...quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:02 schreef Toposcoupe het volgende:
Ouch... 2x genoemd aan de verkeerde kant
Gelukkig was het laatste optreden van Joan een hele verbetering.
Hoe kan je nou fan van de 3JS zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef 3jskoningen2 het volgende:
http://www.twitvid.com/CDEYE?mixevent=endcard via deze link kun je het optreden bekijken zoals het morgen wordt uitgezonden (link is al eerder geplaatst weet ik). Toevallig kun je via die Lennart ook kijken naar de dress rehearsal van de 3JS, exact een jaar geleden. Ik heb ze nu allebei bekeken en moet zeggen (als 3js liefhebber) dat de staging van Joan echt vele malen beter is. Niet rommelig, goed georganiseerd, gewaagde camerastandpunten en als klap op de vuurpijl haar fantastische blik in de lens van de camera. Die is erg goed. Qua zang komt ze wat mij betreft onzekerder over dan in het NSF, maar dat is slechts een mening. De 3JS gaat ze verslaan, en dat zeg ik met pijn in het hart. Maar of ze de finale gaat halen?
Smaken verschillenquote:
#indianajoanquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we nog iets met Twitter doen morgen... een Joan promocampagne launchen en haar trending maken
Dan zou ik niet op Kroatië stemmen want dat gaat er misschien om hangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef grazz het volgende:
Hehe, dat was ik eigenlijk al van plan.En op Kroatie
![]()
Het kan beter!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heb net de twitvid gekeken: GELUKKIG, Joan haar stem klinkt okee!! Als ze het morgen ook zo doet, is het perfect!
Ik denk ook dat Joan energie krijgt van het publiek. Ze zei in interviews dat ze er erg zin in heeft en ik weet zeker dat als ze hoort dat het publiek mee klapt dat ze zich ook ontspannen zal voelen. Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan beter!
Het is nog zeker niet perfect
IETS meer energie nog, misschien een beetje wiebelen tijdens het refrein, nog iets meer plezier uitstralen. En heel hard duimen voor haar stem morgen.
HEB JE NOU AL GEKEKEN?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Joan energie krijgt van het publiek. Ze zei in interviews dat ze er erg zin in heeft en ik weet zeker dat als ze hoort dat het publiek mee klapt dat ze zich ook ontspannen zal voelen. Komt helemaal goed!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Net even middels SMS familie in Turkije de instructie gegeven op Joan Franka te gaan stemmen, daar zij Turks DNA heeft is dat een bloedplicht.![]()
Griekenland heeft een mooi meeisje als afgezant maar die kan echt niet zingen en dansen
De Russische grootmoeders zouden weleens kunnen gaan winnen
Haha nee ik heb em net 10 sec. geleden toch maar niet aan geklikt..quote:
Oh lees dat berichtje nu pas. Ik verwacht best wel wat punten uit Turkijequote:
ja okee het kan iets beter, maar die eerste generale vandaag dacht ik 'ojee komt dat wel goed', deze generale viel daarbij gelukkig mee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan beter!
Het is nog zeker niet perfect
IETS meer energie nog, misschien een beetje wiebelen tijdens het refrein, nog iets meer plezier uitstralen. En heel hard duimen voor haar stem morgen.
Ze zijn gewoon de Engelse taal niet machtig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:12 schreef Steve het volgende:
Die presentatrice, mijn god zeg. Lijkt wel een robot.. Er moet in heel dat land toch wel iemand zijn die een béétje op een natuurlijke manier kan presenteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |