toevoegd? bannen? Ik ga effe kijken, taalvirtuoosje van me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Pien85 het volgende:
Als je een [ toevoegd aan de bannen bovenin zou de OP het weer moeten doen
Door je gebruik van "effe" word je wel iets minder geloofwaardigquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
toevoegd? bannen? Ik ga effe kijken, taalvirtuoosje van me.
Straattaal, ouwe. Over 10 jaar in de Van Dale.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Door je gebruik van "effe" word je wel iets minder geloofwaardig
Je bent dus gewoon je tijd ver vooruitquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Straattaal, ouwe. Over 10 jaar in de Van Dale.
Ik was nog aan het edittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
toevoegd? bannen? Ik ga effe kijken, taalvirtuoosje van me.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:
Wat kunnen mannen toch snel op hun pik getrapt zijn. Ik wijs iemand netjes af omdat ik genoeg heb aan de contacten die ik nu heb...krijg ik een tirade over hoe sletterig ik ben dat ik ook andere mannen date. Hallo, ik sta op een datingsite...niet op een site die heet "neem twee keer contact met mij op en ik ben gelijk je vaste vriendin" Eikel.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:
Wat kunnen mannen toch snel op hun pik getrapt zijn. Ik wijs iemand netjes af omdat ik genoeg heb aan de contacten die ik nu heb...krijg ik een tirade over hoe sletterig ik ben dat ik ook andere mannen date. Hallo, ik sta op een datingsite...niet op een site die heet "neem twee keer contact met mij op en ik ben gelijk je vaste vriendin" Eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, point taken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zit het bij mij in de aard van het beestje...
Ik zie ze ook niet tegelijk...gewoon elk uur één. Duh...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is dan ook wel sletterig om meerdere mannen tegelijk te zien hoor. Daarom ga ik nooit uit. Veel te veel vrouwen die het leuk vinden dat er meerdere mannen zijn
Sorry voor mij "i told you so"-moment.. af en toe ben ik nog echt een kleuterquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ok, point taken.
Toch zit het bij mij in de aard van het beestje...
Dus eerst wilde hij niet, en nu opeens weer wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef eefje801 het volgende:
Of, zoals op een vrij serieuze relatiesite, met uitgebreid profiel en dito test. Tijd terug na een knipoog een berichtje gestuurd en bericht terug dat hij niet iets zocht momenteel. Dus ik gestuurd: "Ok, prima."
Krijg ik een week later een mail dat hij me niet wil afschrikken of afpoeieren en bla bla. Ik nog niet gereageerd en denk dat ik dat ook niet doe. Gister wederom een mail, waarin hij vervolgens nog uitgebreider gaat vertellen over zichzelf etc.
Raar..ik denk dan altijd meteen aan iemand met een relatie of een andere dubbele agenda.
Maar ga dus niet meer reageren.
Ja, tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dus eerst wilde hij niet, en nu opeens weer wel?Doet 'ie smooth.
Maar jij bent allang bezet via Fok! natuurlijk
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
Kan ie niet gewoon bedoelen dat ie je aantrekkelijk vindt maar geen relatie zoekt? Met andere woorden: zoekt ie niet gewoon een neukertje?
Jezus zijn er echt kerels die zo reageren?? Ongelooflijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:
Ach ja die zijn er zoveel. Druk zeker, zo te zien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef Silenus het volgende:
Sommige vrouwen ook hoor. Als je niet snel genoeg reageert op paiq beginnen ze met een grapje van 'zooo, zeker met andere vrouwen aan het chatten?'
En als je dan gewoon subtiel reageert met 'ja' breekt de hel los. "Nou als je mij niet belangrijk genoeg vindt zegt dat genoeg :S' en weet ik veel wat voor gezanik. Heb ik dus helemaal geen zin in, hoppakee kruisje, weg.
Ik typ best snel maar sommige mannen..die tikken maar en tikken maar. Ook nadat de foto zichtbaar is. Dat houd ik echt niet bij hoor. Dan ga ik koffie zetten of even een wasje doen ofzo. Zeg ik dan natuurlijk wel. Met meerdere tegelijk chatten vind ik nooit zo handig,krijg je van die lullige situaties als je iets tegen de verkeerde zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef Perzephone het volgende:
Hehe paiqmannen zijn net zo erg, daarom ben ik standaard 'douchend'
Had je last van rammelende stokjes? Allemaal vrij vlot imo...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ken mijn man via Lexa. We hebben elkaar in september ontmoet. Vorige week zijn we getrouwd en eind september verwachten we ons 1e kindje
Of een ouderwets "moetje"quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Had je last van rammelende stokjes? Allemaal vrij vlot imo...
Damn dat is wel heel snel...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ken mijn man via Lexa. We hebben elkaar in september ontmoet. Vorige week zijn we getrouwd en eind september verwachten we ons 1e kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee we voelen gewoon dat het goed zit tussen onsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Had je last van rammelende stokjes? Allemaal vrij vlot imo...
Lekker makkelijk gezegd weer. Jij hebt allang die leuke date gehosseld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
Wat een gezeur steeds over die "rammelende eierstokken".. Ga eerst maar eens die leuke date scoren
En durf je hem nog steeds niet te pijpen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik zou het knap vinden als dat zo is en dat jij het je nog kan herinneren...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En durf je hem nog steeds niet te pijpen?Overigens... Opende jij niet ooit een topic over dat je er bewust voor koos geen kinderen te krijgen?
Even opgezocht: Er voor kiezen om geen kinderen te krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als dat zo is en dat jij het je nog kan herinneren...
jij bent toch dat teringwijf wat hier laatst die maagverkleining Drentse belachelijk probeerde te maken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee we voelen gewoon dat het goed zit tussen ons
Juist...quote:Heb een hekel aan baby`s moet er niet aan denken om een baby te hebben. Als kinderen volledig zelfstandig geboren zouden worden of net als bij dieren na een week of 10 zelfstandig zouden zijn dan was het anders.
Ik wordt al gek van baby`s op straat. Dat vrouwen met de kinderwagen lopen en dat kind begint te krijsen. Krijg dan al de neiging om het kind op zijn/haar smoel te slaan, dus moet echt niet aan kids beginnen.
Ik heb zo nu en dan wat contact/een date maar ik weet niet wat de criteria zijn om in de OP te mogen staanquote:
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even opgezocht: Er voor kiezen om geen kinderen te krijgen
Kom je vaak in dit topic?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan wat contact/een date maar ik weet niet wat de criteria zijn om in de OP te mogen staan
quote:
Jeej, de eerste Fok!ker die op mij hitquote:
Duidelijke samenvatting...het word ook wel steeds ingewikkelder om al dat gedate hier bij te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jeej, de eerste Fok!ker die op mij hit![]()
Ja, ik kom hier wel vaker ja. Regelmatig... Zo weet ik dat Pien en HJ batsen en dat Spirit Splash heeft als backup. En Silenus daar was ook iets mee, volgens mij heeft hij de meeste Fok!sters gehosseld ofzo...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef Silenus het volgende:
Ik heb helemaal niet veel foksters gehosseld!
Wie was het dan? Godshand ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef Silenus het volgende:
Ik heb helemaal niet veel foksters gehosseld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Als het werkt, moet je het ook niet willen veranderenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
En zo krijgt-ie het dus elke keer weer voor elkaar
Welke?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me ook maar eens even aangemeld op een paar websites.
Vast niet. Ze is nog zo enthousiastquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Silenus en Sekh al gedate... of zijn we al verder?
*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vast niet. Ze is nog zo enthousiast
Anders had ze wel verteld over een heerlijk dutje die ze gedaan hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vast niet. Ze is nog zo enthousiast
Haha, nee hoor joh, het wordt vast een hele geslaagde datequote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!
Wordt een leuke date Zondag merk ik al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het werkt, moet je het ook niet willen veranderen![]()
En het werkt...
Wel opschrijven he!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
En zo krijgt-ie het dus elke keer weer voor elkaar
Check!quote:
Morgen? Ik dacht dat we pas later zouden afspreken...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:
Morgen de date met S.
Zin in.
Verder nog datenieuws hier of nieuwe contacten?
Eigenlijk ook veel te mooi weer om binnen te zijn
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders had ze wel verteld over een heerlijk dutje die ze gedaan had
Ik heb potentieel relatiemateriaal via Knuzquote:
Oh vertel 's papiertje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb potentieel relatiemateriaal via Knuz
Sekhmet...of was het nou splash...het word steeds ingewikkelderquote:
Morgen date met S. en met andere S. ook binnenkortquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sekhmet...of was het nou splash...het word steeds ingewikkelder
Of misschien toch Silenus, die schijnt nogal wat dames hier te hosselen..
Ach, je weet maar nooit wat al die naakte lichamen teweeg gaan brengen. Een originele date is het welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgen date met S. en met andere S. ook binnenkortOok heel veel zin in!! Wel een wat minder sexy gedachte hoor @Sekhmet, die gelooide lichamen
Al een paar dagen berichtjes aan het sturen met een leuke dame.quote:
ha haquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ach, je weet maar nooit wat al die naakte lichamen teweeg gaan brengen. Een originele date is het wel
Tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al een paar dagen berichtjes aan het sturen met een leuke dame.Ze had een heel verhaal in haar profiel staan dat me aansprak. Het intelligente type, jezelf zijn, elkaar waarderen zoals je bent. Geen leider en geen volger zijn. Ik heb in mn laatste bericht een rondje koffie voorgesteld.
Yup!quote:
5 dagen moet kunnen toch. Je weet maar nooit waar iemand druk mee is. Leuk dat het met dat katholieke meisje wel klikt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had een contact gevraagd wat te gaan doen, vond ze goed dus ik stel voor om een keer wat te gaan eten, aangezien zij in dezelfde stad werkt als ik en vervolgens hoor ik al 5 dagen nietsOndertussen wat contact met de katholiek, lijkt ook een erg leuke meid te zijn
! Nu al op mij uitgekeken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgen date met S. en met andere S. ook binnenkortOok heel veel zin in!! Wel een wat minder sexy gedachte hoor Sekhmet, die gelooide lichamen
Wij gaan naar bodies kijken...best een mannending toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ga ook wel mee met die andere date dan.
Maar dan wel mannendingen doen he. Niet winkelen.
Ha ha die ninja edit zag ikquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha die ninja edit zag ikMag ik nu al niet meer met vriendinnen afspreken?
En nee hoor..morgen ben ik op zijn vroegst op je uitgekeken.
Winkelen kan wel in Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wij gaan naar bodies kijken...best een mannending toch?
Wow.. vijf dagen is erg lang. Misschien op vakantie? Had je ook een dag voorgesteld?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had een contact gevraagd wat te gaan doen, vond ze goed dus ik stel voor om een keer wat te gaan eten, aangezien zij in dezelfde stad werkt als ik en vervolgens hoor ik al 5 dagen nietsOndertussen wat contact met de katholiek, lijkt ook een erg leuke meid te zijn
Hoe verliep de date tussen jou en Spirit ook al weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!
Normaal gesproken had ik binnen twee dagen antwoord dus dan is vijf dagen wel vrij lang ja. Ze is niet op vakantie, wellicht wat druk met werk oid. Ik had zaterdag dus de laatste mail gestuurd met wat voorstellen voor deze week maar ja, als mevrouw niet reageert..quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wow.. vijf dagen is erg lang. Misschien op vakantie? Had je ook een dag voorgesteld?
Wat leuk! Ga je daten denk je?
Ik vond het wel erg claimerig klinken terwijl ik zo absoluut niet ben en het zo ook niet bedoelde. Daarom die edit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha die ninja edit zag ikMag ik nu al niet meer met vriendinnen afspreken?
En nee hoor..morgen ben ik op zijn vroegst op je uitgekeken.
I know..quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg claimerig klinken terwijl ik zo absoluut niet ben en het zo ook niet bedoelde. Daarom die edit.
Ah, op die fiets. Dat zou ook kunnen en het is ook heel erg mooi weer dus ze ligt waarschijnlijk aan een meertje ofzo. Nee, en sowieso, wanneer je een potentiële date "meneer" of "mevrouw" gaat noemen is dat meestal niet een goed tekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik binnen twee dagen antwoord dus dan is vijf dagen wel vrij lang ja. Ze is niet op vakantie, wellicht wat druk met werk oid. Ik had zaterdag dus de laatste mail gestuurd met wat voorstellen voor deze week maar ja, als mevrouw niet reageert..
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef -Splash- het volgende:
Ja... Laten we het op spanning houden ja.
Mijn claimerige gedrag vertel ik pas op date 4. Over die ketting etc..
Ik zal de handboeien vast klaarleggen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan worden
Kaarsvet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal de handboeien vast klaarleggen dan
Al jaloers?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan worden
quote:
Arme ik..ik moet eerst nog drie dates uitzitten voor ik aan de slag kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Arme splash...volgens mij kan hij nu al niet meer wachten op date 4
Slechte instelling heb je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Arme ik..ik moet eerst nog drie dates uitzitten voor ik aan de slag kan
Hoe is het met jou? Nog leuke dates gehad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef freshy98 het volgende:
Vergeet de slagroom en chocoladesaus niet. Hoewel dat een mega bende geeft.
En als de dame in kwestie een luchtje op heeft, is het niet lekker aflikken.
Echt smerig dan.
Neuh, gewoon via de mail afgesproken. Heb haar nummer ook niet...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef -Splash- het volgende:
Je hebt haar toch wel gebeld he Arjen? Niet gesmsed of gewhatsapped....
Twee denk ik. Jammer joh, geen leuke dames meer op Paiq die met het mooie weer even een terrasje willen pakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef freshy98 het volgende:
Gaat wel. Beetje last van blaasontsteking de laatste weken.
Antibiotics sinds gister, en heb nog stenen in de blaas zitten...
Dates, nopes. nada. Oftewel niks nieuws.
Jij nu drie dates weer las ik?
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halenquote:
Kijk, daar ga je al...totdat je een telefoonnummer hebt is niks zeker (en zelfs dan nog niet)quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon via de mail afgesproken. Heb haar nummer ook niet...
Niet echt mee bezig geweest meer. Mede door veels te moe/niet super lekker voelen (symptomen van de blaasontsteking).quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Twee denk ik. Jammer joh, geen leuke dames meer op Paiq die met het mooie weer even een terrasje willen pakken?
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halen
Haha...had zijn gezicht wel willen zien!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerd
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al...totdat je een telefoonnummer hebt is niks zeker (en zelfs dan nog niet)
Ik had dan haar liever gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Haha...had zijn gezicht wel willen zien!
Om 4 uur te bellen, natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...
Zodat je die hebt om die eerste date af te spreken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...
Benieuwd hoe het Cyclone is vergaan deze weekquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om 4 uur te bellen, natuurlijk
Ja maar dat kan toch ook via de mail?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zodat je die hebt om die eerste date af te spreken!
Maar die zijn zo makkelijk om te negeren. Als ik geen interesse heb dan reageer ik ook gewoon niet (als we verder niet veel contact hebben gehad). Op smsjes en WA reageer ik altijd (positief of negatief)quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch ook via de mail?
Ik heb regelmatig contact met haar gehad dus ik neem niet aan dat ze mijn mail zou negeren...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar die zijn zo makkelijk om te negeren. Als ik geen interesse heb dan reageer ik ook gewoon niet (als we verder niet veel contact hebben gehad). Op smsjes en WA reageer ik altijd (positief of negatief)
Ja daarom wissel ik mijn nummer altijd uit bij het afspreken van de eerste date.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
En als je wat later komt of zo, ook handig om door te geven.
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halen
Tandenborstel mee geven dan maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.
Dat vond dizorn vast leuk ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerd
Het is maar goed dat je geen gedachten kunt lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.
Leef je maar uit....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen gedachten kunt lezen
Wel met ramen natuurlijk. Moet kunnen mee kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die probeerde ik nou juist te regelen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die probeerde ik nou juist te regelen
Prijs de Heer!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Sekhmet het volgende:
[Singles] Maken er (g)een einde aan!
Dit zou dan de plek moeten zijn om een SC voort te zetten...
De ene keer duurt het een maand, bij mijn laatste date duurde het 10 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Na hoelang chatten en mailen kan je pas voorstellen om af te spreken voor een drankje oid? Nu al 2 keer nadat het echt lekker liep via de mail, elke ochtend en avond flink contact en na 4 a 5 dagen stel ik voor om een keer af te spreken (in 2 gevallen voorgesteld om wat te gaan drinken) en dan krijg ik geen reactie meer.
Voortaan maar gewoon aan de vrouw over laten?
Is op zich niet te snel maar veel mensen willen eerst langer chatten of contact hebben. Zou het gewoon vragen aan ze. Of inderdaad hinten en hun het laten vragen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Na hoelang chatten en mailen kan je pas voorstellen om af te spreken voor een drankje oid? Nu al 2 keer nadat het echt lekker liep via de mail, elke ochtend en avond flink contact en na 4 a 5 dagen stel ik voor om een keer af te spreken (in 2 gevallen voorgesteld om wat te gaan drinken) en dan krijg ik geen reactie meer.
Lacht ze om je grapjes, toont ze interesse, neemt ze zelf ook het initiatief tot een gesprek en duurt het niet iedere keer een kwartier voor je response krijgt maar loopt het vlot? Gooi het erin, dat voorstel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Ze excuseert zich als het een paar uur duurt, veel smiley's goedemorgen en truste mailtjes. Wat jij zegt kan ik allemaal aanvinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lacht ze om je grapjes, toont ze interesse, neemt ze zelf ook het initiatief tot een gesprek en duurt het niet iedere keer een kwartier voor je response krijgt? Gooi het erin, dat voorstel.
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar daarna hoor je er helemaal niks meer van?
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je nou betaalt voor bv Lexa of RP?
Wat doe je er dan? Alleen profielen bekijken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Helemaal niets
Maar je kan dan zo verrekte weinig
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben momenteel aan het uitzoeken hoeveel je precies kan doen, maar wat je kan doen verschilt per site.
Kun je een voorbeeld opnoemen van zo'n soort site?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Knuz, okcupid...in de OP staan er volgens mij nog wel een paar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld opnoemen van zo'n soort site?
Het is idd wel raar dat je in eens niets meer hoort, je zou idd morgen ofzo eens een berichtje kunnen sturen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Hoi, ik heb niks te melden.quote:
Volgens mij staat die tip van jou bij elke datingsite als tip. Was dat je "wetenschappelijk" onderzoek of heb je er nog meer voor gedaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoi, ik heb niks te melden.
1 tip, ga altijd lachend (glimlach) en/of positieve houding op de foto (als je net als ik geen uitstraling hebt) dat verhoogd je kans aanzienlijk om door de vleeskeuring heen te komen en op paiq kan je dan zelfs oneliners ontvangen.
Ik heb er een beetje wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Nou, ik wacht ook al een hele dag na mijn koffievoorstel, ik snap best dat ie zich zorgen maakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.
Ligt een beetje aan jullie contact hoe dat nu is. Als verliefd stelletje zou het wat weinig zijn. Maar als ik kijk naar mezelf kan ik mensen waar ik nog niet echt een band mee heb ook wel eens een paar dagen laten wachten. Gewoon omdat ik er niet aan denk (en als ik eraan denk van "dat doe ik later wel en dan weer vergeetquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Of e-matching. Kan je prima leuk mee daten zonder te betalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Kan je even een samenvatting geven want ik ben het even kwijt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dus jullie gaan zondag allemaal daten met iemand die je van Fok kent?? Das best bijzonder!
wanneer ga jij Sekh doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Jij en Sekhmet toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Ja, je post tenslotte maar 20x per dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet constant, dus was gewoon benieuwd.. nu hap ik ineens
Juist, waarvan 20 in dit topicquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zit niet in dit topic
En beter opletten, het zijn er gem 42![]()
'gaat Eefje doen' ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
S. gaat met Sekh zondag kindjes maken.quote:
Bijna. Wel uitgebreid verslag doen, he!quote:
Het mag beknopt... ik hoef niet elk detail te weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bijna. Wel uitgebreid verslag doen, he!
Ach laat ze toch in die waanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik doe Silenus hè...laten we daar geen misverstanden over ontstaan
Och, allemaal 1 kut natquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik doe Silenus hè...laten we daar geen misverstanden over ontstaan
Dan zijn het er tweequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee toch..da's pas als Sekhmet en ik gaan daten
Scissoring.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vertel hier aub meer overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe...hoe... bedoel je?quote:
Nu die andere nog en dan is het cirkeltje rondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel bijblijven hè...Eefje heeft nog een S. date gescoord!
Ik denk dat je onze hosselkoning nog wel zo ver krijgt...anders gaat hij achter lopen. Moet je hem wel in de waan laten dat hij het geregeld heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nu die andere nog en dan is het cirkeltje rond
Hahaha ja precies.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leerzame SP aflevering...wij krijgen wel 2 kut nat.
Ik dacht dat je een man was?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef Dizorn het volgende:
Als ik nou een meisje was had ik er Scizzorn van gemaaktmooi toepasselijk enzo. Maar helaas.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef Dizorn het volgende:
Als ik nou een meisje was had ik er Scizzorn van gemaaktmooi toepasselijk enzo. Maar helaas.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nickchange aangevraagd naar Salmightyarjen
Ik was even in de war denk ik....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zeg toch, áls ik een meisje was. Ben ik niet, goed opgemerkt.
Pfff... ik ga wel daten met Sekhmet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En we hebben onze hosselkoningin gevonden hoor
Wat een enthousiasme weer...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef -Splash- het volgende:
Pfff... ik ga wel daten met Sekhmet.![]()
Eefje heeft toch geen tijd meer de komende weken.Oh wacht.... dat is omdat ze date met....
Ja, ik wil nog wel een leuke avond vanavond.quote:
Heb je de stiletto's al aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog wel een leuke avond vanavond.
Je weet allang hoe enthousiast ik erover ben.
Die zou zijn aandoen. Ik neem het touw wel mee...quote:
Wanneer het goed voelt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
Hm, date gister was apart.. Maar wel leuk! Vanaf wanneer gaan jullie nou 'serieus' doen eigenlijk? 10 dates, 20?
Apart? Tell us more..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
Hm, date gister was apart.. Maar wel leuk! Vanaf wanneer gaan jullie nou 'serieus' doen eigenlijk? 10 dates, 20?
Touw?? En vuilniszakken zeker..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die zou zijn aandoen. Ik neem het touw wel mee...
Ligt er geheel aan hoe het loopt en hoe het klikt...volgens mij voel je dat wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
Ik was wel tevreden met het aanbod jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En we hebben onze hosselkoningin gevonden hoor
Wij hebben na 2 maanden onze facebookstatus geupdatequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
De vraag was na hoeveel dates!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wij hebben na 2 maanden onze facebookstatus geupdate![]()
Dat is toch wel serieus te noemen
Alles wat onder de 5,5 scoort streep je weg tegen een goede date. Oftwel 15 dates met 6,3 boven de 5,5 mag nog. Nou wou ik dat ik hier een mooie wiskundige formule neer kon zetten, maar helaas...mijn wiskundige kennis is vergane glorie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef Dizorn het volgende:
Kan je dan ook met iemand 15 dates hebben gehad waarvan er dus 6,3 best wel laag scoorden? Interedasting.
Tenzij je haar dan moet omleggen omdat ze het weet... dan niet....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Silenus het volgende:
Na 10 dates kun je onderhand wel gaan vertellen wat voor werk je doet enzo, ja.
Dexterquote:
Niet dus..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan hoe het loopt en hoe het klikt...volgens mij voel je dat wel.
Dat sowieso. Als het niet op facebook staat....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wij hebben na 2 maanden onze facebookstatus geupdate![]()
Dat is toch wel serieus te noemen
Als het op FB staat dan is het idd vast..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als het niet op facebook staat....
Ik spreek ook puur uit eigen ervaring. En communicatie is erg belangrijk. Dat in combinatie met gevoel is voor mij voldoende.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet dus..
Wat moet je voelen dan? Dat het klikt?
Hierdoor ontstaan er altijd zoveel misverstanden. Al genoeg drama meegemaakt, maar ook gehoord en hier op R&P gelezen, dat de een denkt nog een lijntje te hebben, terwijl de ander al denkt een relatie te hebben.
Communicatie als in? Smsen? Faxen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik spreek ook puur uit eigen ervaring. En communicatie is erg belangrijk. Dat in combinatie met gevoel is voor mij voldoende.
Praten...duh.quote:
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Zei jij laatst ook niet dat je nog met een ander had liggen vozen nadat jij je eerste date met hem had gehad?
Dat was na date 1 en voordat we met elkaar naar bed waren geweest. Dat vind ik iets heel anders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Zei jij laatst ook niet dat je nog met een ander had liggen vozen nadat jij je eerste date met hem had gehad?
Soms haat ik jou zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?
Haha...het is in ieder geval duidelijk wie de broek aan heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?
Mooi toch die ninjaquotesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van communicatie en gevoel!
Ik had hem gewist omdat ik vind dat niet iedere willekeurige lurker hoeft mee te genieten. Moraal van het verhaal was dat je pas echt duidelijkheid hebt als je het uitspreekt met elkaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga automatische updates uitzetten, ik was halverwege toen die in eens verdween
Na extrapolatie had ik er dat ook uit opgemaakt en true that: je kan wel wat voelen wat de ander denkt/voelt maar het is pas zeker als er gewoon over gepraat wordt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had hem gewist omdat ik vind dat niet iedere willekeurige lurker hoeft mee te genieten. Moraal van het verhaal was dat je pas echt duidelijkheid hebt als je het uitspreekt met elkaar.
Ik ook van jou.quote:
Wat romantisch!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef -Splash- het volgende:
Precies, ketting eraan en niet meer uit laten gaan. Elke gedachte van iets anders doen dan iets met jou eruit beuken.
Game onquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me nu ook ingeschreven op OKcupid en Badoo.
Wat moet ik precies verstaan onder het type "gelukzoeker"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef freshy98 het volgende:
Au-pairs heb ik er nog niet gezien. Wel wat gelukzoekers.
Inderdaad, geen sappig dateverhaal héquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:03 schreef Dizorn het volgende:
What a bummer![]()
Nouja, fijn dat het voor beiden is ofc
Het was een erg leuke avond, dus niks verloren (maar ook niets gewonnen helaasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:03 schreef Dizorn het volgende:
What a bummer![]()
Nouja, fijn dat het voor beiden is ofc
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen sappig dateverhaal héOp maar naar de volgende S. dan
Jammer, maar iig goed te horen dat je hem hebt ingemaakt met Poolenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:25 schreef eefje801 het volgende:
Rustig hier..
Dateverslag: Leuke avond gehad. Was heel gezellig met Splash, ingemaakt met poolen en beide niet meer dan een vriendschappelijke klik.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het was een erg leuke avond, dus niks verloren (maar ook niets gewonnen helaas).
Bedankt E.(en voor het geduld, het was verschrikkelijk ongelukkig van alles wat er doorheen kwam)
Erg warm. Dus als je van zwoele vochtige zweetseks houdt wordt het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor neukweer wordt het morgen eigenlijk? Dit in verband met mijn eigen date.
veel te warm, een beetje kerel gaat gewoon door natuurlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, jammer, maar één troost. Het is toch veel te warm om te neuken.
Ach, kunnen altijd nog afkoelen in badquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor neukweer wordt het morgen eigenlijk? Dit in verband met mijn eigen date.
Was erg leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer, maar iig goed te horen dat je hem hebt ingemaakt met Poolen
Edit: Ok, verkeerd begrepen...S. goed dat je haar hebt ingemaakt met poolen!
Neuken onder de douche is gruwelijk oncomfortabel. Bovendien, dat bad is er... dus waarom daar dan geen gebruik van makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef -Splash- het volgende:
Onder de douche werkt ook prima.
Je hoeft het ook niet in bed te doen... onder de douche werkt prima.
[..]
Was erg leuk.
Om nou te zeggen dat iemand beter was... nee... de meeste potjes werden ook beslist omdat een iemand de zwarte bal in het verkeerde netje legde.
Nu naar Nijmegen. Veel plezier succes morgen S. en S.!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuken zonder te veel lichamelijk contact en dan lekker loom
Nou inderdaad, en dan zit je vaak ook nog eens met verschil in lichaamslengtequote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuken onder de douche is gruwelijk oncomfortabel. Bovendien, dat bad is er... dus waarom daar dan geen gebruik van maken
Optillenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en dan zit je vaak ook nog eens met verschil in lichaamslengteIn bad is heerlijk, sowieso
Oh of in een bubbelbad
Veel plezier!
ha ha dat is inderdaad de oplossingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OptillenDan heb je geen last meer van dat lengte verschil. Maar das zwaar
Alsof jij zo zwaar bent, wurm.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OptillenDan heb je geen last meer van dat lengte verschil. Maar das zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |