Praten...duh.quote:
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Zei jij laatst ook niet dat je nog met een ander had liggen vozen nadat jij je eerste date met hem had gehad?
Dat was na date 1 en voordat we met elkaar naar bed waren geweest. Dat vind ik iets heel anders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Zei jij laatst ook niet dat je nog met een ander had liggen vozen nadat jij je eerste date met hem had gehad?
Soms haat ik jou zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?
Haha...het is in ieder geval duidelijk wie de broek aan heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?
Mooi toch die ninjaquotesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van communicatie en gevoel!
Ik had hem gewist omdat ik vind dat niet iedere willekeurige lurker hoeft mee te genieten. Moraal van het verhaal was dat je pas echt duidelijkheid hebt als je het uitspreekt met elkaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga automatische updates uitzetten, ik was halverwege toen die in eens verdween
Na extrapolatie had ik er dat ook uit opgemaakt en true that: je kan wel wat voelen wat de ander denkt/voelt maar het is pas zeker als er gewoon over gepraat wordt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had hem gewist omdat ik vind dat niet iedere willekeurige lurker hoeft mee te genieten. Moraal van het verhaal was dat je pas echt duidelijkheid hebt als je het uitspreekt met elkaar.
Ik ook van jou.quote:
Wat romantisch!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef -Splash- het volgende:
Precies, ketting eraan en niet meer uit laten gaan. Elke gedachte van iets anders doen dan iets met jou eruit beuken.
Game onquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me nu ook ingeschreven op OKcupid en Badoo.
Wat moet ik precies verstaan onder het type "gelukzoeker"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef freshy98 het volgende:
Au-pairs heb ik er nog niet gezien. Wel wat gelukzoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |