*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vast niet. Ze is nog zo enthousiast
Anders had ze wel verteld over een heerlijk dutje die ze gedaan hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vast niet. Ze is nog zo enthousiast
Haha, nee hoor joh, het wordt vast een hele geslaagde datequote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!
Wordt een leuke date Zondag merk ik al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het werkt, moet je het ook niet willen veranderen![]()
En het werkt...
Wel opschrijven he!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
En zo krijgt-ie het dus elke keer weer voor elkaar
Check!quote:
Morgen? Ik dacht dat we pas later zouden afspreken...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef eefje801 het volgende:
Morgen de date met S.
Zin in.
Verder nog datenieuws hier of nieuwe contacten?
Eigenlijk ook veel te mooi weer om binnen te zijn
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders had ze wel verteld over een heerlijk dutje die ze gedaan had
Ik heb potentieel relatiemateriaal via Knuzquote:
Oh vertel 's papiertje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb potentieel relatiemateriaal via Knuz
Sekhmet...of was het nou splash...het word steeds ingewikkelderquote:
Morgen date met S. en met andere S. ook binnenkortquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sekhmet...of was het nou splash...het word steeds ingewikkelder
Of misschien toch Silenus, die schijnt nogal wat dames hier te hosselen..
Ach, je weet maar nooit wat al die naakte lichamen teweeg gaan brengen. Een originele date is het welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgen date met S. en met andere S. ook binnenkortOok heel veel zin in!! Wel een wat minder sexy gedachte hoor @Sekhmet, die gelooide lichamen
Al een paar dagen berichtjes aan het sturen met een leuke dame.quote:
ha haquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ach, je weet maar nooit wat al die naakte lichamen teweeg gaan brengen. Een originele date is het wel
Tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al een paar dagen berichtjes aan het sturen met een leuke dame.Ze had een heel verhaal in haar profiel staan dat me aansprak. Het intelligente type, jezelf zijn, elkaar waarderen zoals je bent. Geen leider en geen volger zijn. Ik heb in mn laatste bericht een rondje koffie voorgesteld.
Yup!quote:
5 dagen moet kunnen toch. Je weet maar nooit waar iemand druk mee is. Leuk dat het met dat katholieke meisje wel klikt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had een contact gevraagd wat te gaan doen, vond ze goed dus ik stel voor om een keer wat te gaan eten, aangezien zij in dezelfde stad werkt als ik en vervolgens hoor ik al 5 dagen nietsOndertussen wat contact met de katholiek, lijkt ook een erg leuke meid te zijn
! Nu al op mij uitgekeken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgen date met S. en met andere S. ook binnenkortOok heel veel zin in!! Wel een wat minder sexy gedachte hoor Sekhmet, die gelooide lichamen
Wij gaan naar bodies kijken...best een mannending toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ga ook wel mee met die andere date dan.
Maar dan wel mannendingen doen he. Niet winkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |