quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha die ninja edit zag ikMag ik nu al niet meer met vriendinnen afspreken?
En nee hoor..morgen ben ik op zijn vroegst op je uitgekeken.
Winkelen kan wel in Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wij gaan naar bodies kijken...best een mannending toch?
Wow.. vijf dagen is erg lang. Misschien op vakantie? Had je ook een dag voorgesteld?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had een contact gevraagd wat te gaan doen, vond ze goed dus ik stel voor om een keer wat te gaan eten, aangezien zij in dezelfde stad werkt als ik en vervolgens hoor ik al 5 dagen nietsOndertussen wat contact met de katholiek, lijkt ook een erg leuke meid te zijn
Hoe verliep de date tussen jou en Spirit ook al weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!
Normaal gesproken had ik binnen twee dagen antwoord dus dan is vijf dagen wel vrij lang ja. Ze is niet op vakantie, wellicht wat druk met werk oid. Ik had zaterdag dus de laatste mail gestuurd met wat voorstellen voor deze week maar ja, als mevrouw niet reageert..quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wow.. vijf dagen is erg lang. Misschien op vakantie? Had je ook een dag voorgesteld?
Wat leuk! Ga je daten denk je?
Ik vond het wel erg claimerig klinken terwijl ik zo absoluut niet ben en het zo ook niet bedoelde. Daarom die edit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha die ninja edit zag ikMag ik nu al niet meer met vriendinnen afspreken?
En nee hoor..morgen ben ik op zijn vroegst op je uitgekeken.
I know..quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg claimerig klinken terwijl ik zo absoluut niet ben en het zo ook niet bedoelde. Daarom die edit.
Ah, op die fiets. Dat zou ook kunnen en het is ook heel erg mooi weer dus ze ligt waarschijnlijk aan een meertje ofzo. Nee, en sowieso, wanneer je een potentiėle date "meneer" of "mevrouw" gaat noemen is dat meestal niet een goed tekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik binnen twee dagen antwoord dus dan is vijf dagen wel vrij lang ja. Ze is niet op vakantie, wellicht wat druk met werk oid. Ik had zaterdag dus de laatste mail gestuurd met wat voorstellen voor deze week maar ja, als mevrouw niet reageert..
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef -Splash- het volgende:
Ja... Laten we het op spanning houden ja.
Mijn claimerige gedrag vertel ik pas op date 4. Over die ketting etc..
Ik zal de handboeien vast klaarleggen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan worden
Kaarsvet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal de handboeien vast klaarleggen dan
Al jaloers?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan worden
quote:
Arme ik..ik moet eerst nog drie dates uitzitten voor ik aan de slag kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Arme splash...volgens mij kan hij nu al niet meer wachten op date 4
Slechte instelling heb je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Arme ik..ik moet eerst nog drie dates uitzitten voor ik aan de slag kan
Hoe is het met jou? Nog leuke dates gehad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef freshy98 het volgende:
Vergeet de slagroom en chocoladesaus niet. Hoewel dat een mega bende geeft.
En als de dame in kwestie een luchtje op heeft, is het niet lekker aflikken.
Echt smerig dan.
Neuh, gewoon via de mail afgesproken. Heb haar nummer ook niet...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef -Splash- het volgende:
Je hebt haar toch wel gebeld he Arjen? Niet gesmsed of gewhatsapped....
Twee denk ik. Jammer joh, geen leuke dames meer op Paiq die met het mooie weer even een terrasje willen pakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef freshy98 het volgende:
Gaat wel. Beetje last van blaasontsteking de laatste weken.
Antibiotics sinds gister, en heb nog stenen in de blaas zitten...
Dates, nopes. nada. Oftewel niks nieuws.
Jij nu drie dates weer las ik?
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halenquote:
Kijk, daar ga je al...totdat je een telefoonnummer hebt is niks zeker (en zelfs dan nog niet)quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon via de mail afgesproken. Heb haar nummer ook niet...
Niet echt mee bezig geweest meer. Mede door veels te moe/niet super lekker voelen (symptomen van de blaasontsteking).quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Twee denk ik. Jammer joh, geen leuke dames meer op Paiq die met het mooie weer even een terrasje willen pakken?
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halen
Haha...had zijn gezicht wel willen zien!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerd
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al...totdat je een telefoonnummer hebt is niks zeker (en zelfs dan nog niet)
Ik had dan haar liever gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Haha...had zijn gezicht wel willen zien!
Om 4 uur te bellen, natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...
Zodat je die hebt om die eerste date af te spreken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...
Benieuwd hoe het Cyclone is vergaan deze weekquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om 4 uur te bellen, natuurlijk
Ja maar dat kan toch ook via de mail?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zodat je die hebt om die eerste date af te spreken!
Maar die zijn zo makkelijk om te negeren. Als ik geen interesse heb dan reageer ik ook gewoon niet (als we verder niet veel contact hebben gehad). Op smsjes en WA reageer ik altijd (positief of negatief)quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch ook via de mail?
Ik heb regelmatig contact met haar gehad dus ik neem niet aan dat ze mijn mail zou negeren...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar die zijn zo makkelijk om te negeren. Als ik geen interesse heb dan reageer ik ook gewoon niet (als we verder niet veel contact hebben gehad). Op smsjes en WA reageer ik altijd (positief of negatief)
Ja daarom wissel ik mijn nummer altijd uit bij het afspreken van de eerste date.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
En als je wat later komt of zo, ook handig om door te geven.
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halen
Tandenborstel mee geven dan maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.
Dat vond dizorn vast leuk ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerd
Het is maar goed dat je geen gedachten kunt lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.
Leef je maar uit....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen gedachten kunt lezen
Wel met ramen natuurlijk. Moet kunnen mee kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die probeerde ik nou juist te regelen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die probeerde ik nou juist te regelen
Prijs de Heer!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Sekhmet het volgende:
[Singles] Maken er (g)een einde aan!
Dit zou dan de plek moeten zijn om een SC voort te zetten...
De ene keer duurt het een maand, bij mijn laatste date duurde het 10 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Na hoelang chatten en mailen kan je pas voorstellen om af te spreken voor een drankje oid? Nu al 2 keer nadat het echt lekker liep via de mail, elke ochtend en avond flink contact en na 4 a 5 dagen stel ik voor om een keer af te spreken (in 2 gevallen voorgesteld om wat te gaan drinken) en dan krijg ik geen reactie meer.
Voortaan maar gewoon aan de vrouw over laten?
Is op zich niet te snel maar veel mensen willen eerst langer chatten of contact hebben. Zou het gewoon vragen aan ze. Of inderdaad hinten en hun het laten vragen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Na hoelang chatten en mailen kan je pas voorstellen om af te spreken voor een drankje oid? Nu al 2 keer nadat het echt lekker liep via de mail, elke ochtend en avond flink contact en na 4 a 5 dagen stel ik voor om een keer af te spreken (in 2 gevallen voorgesteld om wat te gaan drinken) en dan krijg ik geen reactie meer.
Lacht ze om je grapjes, toont ze interesse, neemt ze zelf ook het initiatief tot een gesprek en duurt het niet iedere keer een kwartier voor je response krijgt maar loopt het vlot? Gooi het erin, dat voorstel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Ze excuseert zich als het een paar uur duurt, veel smiley's goedemorgen en truste mailtjes. Wat jij zegt kan ik allemaal aanvinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lacht ze om je grapjes, toont ze interesse, neemt ze zelf ook het initiatief tot een gesprek en duurt het niet iedere keer een kwartier voor je response krijgt? Gooi het erin, dat voorstel.
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar daarna hoor je er helemaal niks meer van?
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je nou betaalt voor bv Lexa of RP?
Wat doe je er dan? Alleen profielen bekijken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Helemaal niets
Maar je kan dan zo verrekte weinig
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben momenteel aan het uitzoeken hoeveel je precies kan doen, maar wat je kan doen verschilt per site.
Kun je een voorbeeld opnoemen van zo'n soort site?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Knuz, okcupid...in de OP staan er volgens mij nog wel een paar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld opnoemen van zo'n soort site?
Het is idd wel raar dat je in eens niets meer hoort, je zou idd morgen ofzo eens een berichtje kunnen sturen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Hoi, ik heb niks te melden.quote:
Volgens mij staat die tip van jou bij elke datingsite als tip. Was dat je "wetenschappelijk" onderzoek of heb je er nog meer voor gedaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoi, ik heb niks te melden.
1 tip, ga altijd lachend (glimlach) en/of positieve houding op de foto (als je net als ik geen uitstraling hebt) dat verhoogd je kans aanzienlijk om door de vleeskeuring heen te komen en op paiq kan je dan zelfs oneliners ontvangen.
Ik heb er een beetje wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Nou, ik wacht ook al een hele dag na mijn koffievoorstel, ik snap best dat ie zich zorgen maakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.
Ligt een beetje aan jullie contact hoe dat nu is. Als verliefd stelletje zou het wat weinig zijn. Maar als ik kijk naar mezelf kan ik mensen waar ik nog niet echt een band mee heb ook wel eens een paar dagen laten wachten. Gewoon omdat ik er niet aan denk (en als ik eraan denk van "dat doe ik later wel en dan weer vergeetquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Of e-matching. Kan je prima leuk mee daten zonder te betalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Kan je even een samenvatting geven want ik ben het even kwijt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dus jullie gaan zondag allemaal daten met iemand die je van Fok kent?? Das best bijzonder!
wanneer ga jij Sekh doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Jij en Sekhmet toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Ja, je post tenslotte maar 20x per dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet constant, dus was gewoon benieuwd.. nu hap ik ineens
Juist, waarvan 20 in dit topicquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zit niet in dit topic
En beter opletten, het zijn er gem 42![]()
'gaat Eefje doen' ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |