2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Nou, ik wacht ook al een hele dag na mijn koffievoorstel, ik snap best dat ie zich zorgen maakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.
Ligt een beetje aan jullie contact hoe dat nu is. Als verliefd stelletje zou het wat weinig zijn. Maar als ik kijk naar mezelf kan ik mensen waar ik nog niet echt een band mee heb ook wel eens een paar dagen laten wachten. Gewoon omdat ik er niet aan denk (en als ik eraan denk van "dat doe ik later wel en dan weer vergeetquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Of e-matching. Kan je prima leuk mee daten zonder te betalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Kan je even een samenvatting geven want ik ben het even kwijt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dus jullie gaan zondag allemaal daten met iemand die je van Fok kent?? Das best bijzonder!
wanneer ga jij Sekh doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Jij en Sekhmet toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Ja, je post tenslotte maar 20x per dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet constant, dus was gewoon benieuwd.. nu hap ik ineens
Juist, waarvan 20 in dit topicquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zit niet in dit topic
En beter opletten, het zijn er gem 42![]()
'gaat Eefje doen' ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |