Ik heb zo nu en dan wat contact/een date maar ik weet niet wat de criteria zijn om in de OP te mogen staanquote:
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even opgezocht: Er voor kiezen om geen kinderen te krijgen
Kom je vaak in dit topic?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan wat contact/een date maar ik weet niet wat de criteria zijn om in de OP te mogen staan
quote:
Jeej, de eerste Fok!ker die op mij hitquote:
Duidelijke samenvatting...het word ook wel steeds ingewikkelder om al dat gedate hier bij te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jeej, de eerste Fok!ker die op mij hit![]()
Ja, ik kom hier wel vaker ja. Regelmatig... Zo weet ik dat Pien en HJ batsen en dat Spirit Splash heeft als backup. En Silenus daar was ook iets mee, volgens mij heeft hij de meeste Fok!sters gehosseld ofzo...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef Silenus het volgende:
Ik heb helemaal niet veel foksters gehosseld!
Wie was het dan? Godshand ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef Silenus het volgende:
Ik heb helemaal niet veel foksters gehosseld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Als het werkt, moet je het ook niet willen veranderenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
En zo krijgt-ie het dus elke keer weer voor elkaar
Welke?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me ook maar eens even aangemeld op een paar websites.
Vast niet. Ze is nog zo enthousiastquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Silenus en Sekh al gedate... of zijn we al verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |