SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
De exhibitionist in me zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Wat is ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom ben jij zo ruig
je maakt me bangg
Wat, wat, even zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
Jumi hoe vond je die ene pic van JB laatst op dat tijdstip bij die plaats?
Ik wil die van mij best geven hoor, maar weet niet of dat chill is voor de restquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blablabla op Tumblr
- Rly? Pass es?
Nee.
Pics or else just attention whoringquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even naar school. Met kankerspang shirtje. Pimpin' @ HvA.
Wifebeatertje aan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even naar school. Met kankerspang shirtje. Pimpin' @ HvA.
Jou armen zijn ook goed gegroeid zag ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wifebeatertje aan?
Doe ik ook, komen m'n pecs en armen goed in uit
Verklaar je naderquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou armen zijn ook goed gegroeid zag ik.
Je lurkt in het BB topic?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou armen zijn ook goed gegroeid zag ik.
Shit nu heb ik ons verraden Etha, sorryquote:
Oke nouja... mag ik dan Laster contacterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shit nu heb ik ons verraden Etha, sorryNou je het toch weet, we daten JB.
Ik snap geen knaak van die tumblrsquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
-knippiebozz-
Wel even snel checken, want ik haal 'm zo wegNiet quoten dus.
En Etha en Jackie zijn vrij anoniem daar dus no worries
We kunnen dit weekend wel switchen van partner? Pak ik jou, en Etha mag Las.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nouja... mag ik dan Laster contacteren
Jouw vingers maakten overuren afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, komt af en toe goed fapvoer langs
Gewoon plaatjes zoeken en rebloggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik snap geen knaak van die tumblrsNiks voor deze boy
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, komt af en toe goed fapvoer langs
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen dit weekend wel switchen van partner? Pak ik jou, en Etha mag Las.
Vind ik wel leuk hoor. Ik lachte wel, al was het voor een milliseconde in mijn hersenen zonder enige fysieke vorm. Een soort van hersenscheet zeg maar. Het is vast hilarisch als je er mee rond loopt, denk ik welquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
ik heb zo'n paupershirt met coma (ipv puma) en dan ligt die puma ondersteboven met een slangetje
care, anyone?
Kan je alerten als er lichaamspics gepost worden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhh nee he. Las post nu ook al in BB topic.
Ik vind dat soort shirts altijd een beetje flauw, niks persoonlijks verderquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
ik heb zo'n paupershirt met coma (ipv puma) en dan ligt die puma ondersteboven met een slangetje
care, anyone?
Kan ze ook gewoon per dm sturen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan je alerten als er lichaamspics gepost worden?
Mijn dag zou niet compleet zijn zonder deze info. Thanks man!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
care, anyone?
Watquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ze ook gewoon per dm sturen hoor.
Doen gaarnequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ze ook gewoon per dm sturen hoor.
Rustig maar ik stuur ook wat van jou terugquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doen gaarne
[..]
Rustig maar ik stuur ook wat van jou terug
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doen gaarne
[..]
Rustig maar ik stuur ook wat van jou terug
Wel goede PSL'squote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef tliciouz het volgende:
Hij moet alleen zijn fobo foto veranderen, daar is het zo'n jonkie.
hallo kben meer dan n lustobject hoowr :Squote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind dat ik moet soppen van jou foto's.
boeie, als er maar plezier isquote:
Sowieso niet beter dan mijne.quote:
DR. OETLULquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
care, anyone?
G&Rquote:
op jouw tumblr ben jij toch met guns and roses shirtje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
G&R?
Ben ik trouwens de enige waarbij whatsapp aan 't kutten is?
Oh Guns 'n Rosesquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
op jouw tumblr ben jij toch met guns and roses shirtje?
same herequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh Guns 'n RosesEn klopt. Niet echt fan, maar sommige nummers vind ik wel tof ja
Slash is een baasje.
Axl zijn 'driver' (lijst met eisen) voor optredens... Diva gedragquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh Guns 'n RosesEn klopt. Niet echt fan, maar sommige nummers vind ik wel tof ja
Slash is een baasje.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb een peuterbadje voor mezelf gekocht zodat ik in het water kan zonnen en ik de indruk krijg dat ik sneller bruin word.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was vanmiddag naar t zwembad gegaan waar ik vroegah altijd heen ging
Alleen maar kleine irritante kut kinderen.
Je begrijpt me, mijn testikels ranmelen nog lang niet.
Echt hè, als ik later kinderen heb gekregen kom ik pas terug als 'ie 16 is geworden ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik heb echt vrijwel altijd een hekel aan kleine kinderen
Ik ook bij mn neefjequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik heb echt vrijwel altijd een hekel aan kleine kinderen
Alleen m'n eigen zusje vind ik zo'n bazinnetje
PRONTE 16-JARIGE APPELTIETJESWEERquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook bij mn neefje
Tenzij hij jankend krijst als satan reincarnated.
Hehe ik denk serieus dat je dan zo bevooroordeeld wordt gewoon, alle kinderen zijn kut behalve die van jezelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, als ik later kinderen heb gekregen kom ik pas terug als 'ie 16 is geworden ofzo.
Typisch mannelijke homo sapiens met een hoge pigmentdichtheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, als ik later kinderen heb gekregen kom ik pas terug als 'ie 16 is geworden ofzo.
Zelfs dat niet nigga, was allemaal 5-12 jarigen kut kinderenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
PRONTE 16-JARIGE APPELTIETJESWEER
Hey, hij komt tenminste nog terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Typisch mannelijke homo sapiens met een hoge pigmentdichtheid
*pakt popcorn*
11-12 beginnen ze leuk te worden rickomansquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zelfs dat niet nigga, was allemaal 5-12 jarigen kut kinderen
Grass > play ball.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
11-12 beginnen ze leuk te worden rickomans
Why don't you have a seat right over there..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
11-12 beginnen ze leuk te worden rickomans
Praat me er niet van zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Typisch mannelijke homo sapiens met een hoge pigmentdichtheid
*pakt popcorn*
Ik zou me in jouw geval ook distantiëren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Praat me er niet van zegEikels allemaal.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Why don't you have a seat right over there..
[ afbeelding ]
Ben ik blij om, dalijk ga je me nog opvoeden met rick ross en die ghetto ass bullshitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me in jouw geval ook distantiëren.
Beter dat dan in jouw geval drank en drugs. Van Rick Ross kun je tenminste nog wat business dingen leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik blij om, dalijk ga je me nog opvoeden met rick ross en die ghetto ass bullshit
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter dat dan in jouw geval drank en drugs. Van Rick Ross kun je tenminste nog wat business dingen leren.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit al 10 minuten te persen, ik weet dat er daar iets zit in die endeldarm, maar t komt maar n- ah. Nu wel toevallig
Ja toch gewoon doorgaan met zuipen en spuiten als me bby in me buik zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter dat dan in jouw geval drank en drugs. Van Rick Ross kun je tenminste nog wat business dingen leren.
Ik was oprecht verbaasd dat jij je 18e verjaardag haalde zonder zwanger te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja toch gewoon doorgaan met zuipen en spuiten als me bby in me buik zit
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit al 10 minuten te persen, ik weet dat er daar iets zit in die endeldarm, maar t komt maar n- ah. Nu wel toevallig
Hihaho stukgaande fasesquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik was oprecht verbaasd dat jij je 18e verjaardag haalde zonder zwanger te zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was vanmiddag naar t zwembad gegaan waar ik vroegah altijd heen ging
Alleen maar kleine irritante kut kinderen.
Je begrijpt me, mijn testikels ranmelen nog lang niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die buitenbaden vind ik altijd kutVan die kamptokkies en kleine vervelende Marokkaantjes overal.
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwemquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Van die buitenbaden vind ik altijd kutVan die kamptokkies en kleine vervelende Marokkaantjes overal.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]Als die hier stond wastie gelijk gevuld met hagelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon het puntje van een waterpistool erin persen, even water erin spuiten en daarna zal het wel soepel gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt op die rauwkost salade van de KFC.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwem.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwem.
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ben je werkelijk op dit tijdstip aan het eten of maak je gewoon elke dag een foto van je maaltijden om het hier te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als die hier stond wastie gelijk gevuld met hagel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]Jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alhoewel, ik heb drumsticks.
Was als reactie op dWc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je werkelijk op dit tijdstip aan het eten of maak je gewoon elke dag een foto van je maaltijden om het hier te posten?
Je schept toch uit verschillende pannen/bakken eten? Dan doe je dat toch gewoon naast elkaar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom maken jullie je bord altijd zo mooi op?Ik pleur er gewoon ene berg op
Ja I know, maar dacht dat je op dit moment as we speak aan 't eten was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was als reactie op dWc.
Maar ik maak heel vaak foto's jaVan alle onzin die ik zowel op een dag meemaak.
Dat is niet met opzet hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom maken jullie je bord altijd zo mooi op?Ik pleur er gewoon ene berg op
Alleen gekookte aardappelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is niet met opzet hoor?Eerlijk Vas, je prakt je eten wel altijd.
was ik vandaag toevallig nog,quote:
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
was ik vandaag toevallig nog,
schoone dames daar
denken dat ik dat allemaal verzinquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?
die verzint ie nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?
u wot m8quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
als de kast 1 meter hoog was, had je me erop zitten ja.
moet je verdienenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef ikjijallebei het volgende:
k zou bijna een picca hier neerzetten voor in die o zo coole OP
Laat haar maar brah, beetje een typgebrek, niet fatsoenlijk Engels kunnen enzo.quote:
Vas kookt niet. Haar bordje staat gewoon klaar als ze thuis komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was als reactie op dWc.
Maar ik maak heel vaak foto's jaVan alle onzin die ik zowel op een dag meemaak.
[..]
Je schept toch uit verschillende pannen/bakken eten? Dan doe je dat toch gewoon naast elkaar?
Bitch I'm febelusquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vas kookt niet. Haar bordje staat gewoon klaar als ze thuis komt.
Ik eet echt nooit macaroniquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er stonden voor mij net ook 1 2 borden macaroni op mij te wachten
Hoe krijg je het weg man, ik eet echt minimaal als het zo warm isquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er stonden voor mij net ook 1 2 borden macaroni op mij te wachten
Ik heb net ook 2 volle borden pastasalade opquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg man, ik eet echt minimaal als het zo warm is.
Lekker ga op mn gezicht zitten en schijt me de bek eronder lekker fris seg!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb net ook 2 volle borden pastasalade op
Dit heb ik ook. Ik leef op waterijs nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gvdquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekker ga op mn gezicht zitten en schijt me de bek eronder lekker fris seg!
[..]Best een goed idee van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIGGA WHAT, ik pak nu ook een per0nijs0n!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Ik leef op waterijs nu
Als jij dat wenstquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekker ga op mn gezicht zitten en schijt me de bek eronder lekker fris seg!
Ik heb een nieuwe ijsverslaving gekregen sinds gisterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NIGGA WHAT, ik pak nu ook een per0nijs0n!
overigens 3 schouderkarbo's gekaand en 350 gram haricots verts
Naast dat het gewoon lekker is heb ik een naam hoog te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waterijsjens kunnen altijdquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe ijsverslaving gekregen sinds gisteren
Fatty.
Hahaha, Family Guyquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sweatshirt_anus.html![]()
![]()
lemme take a shit on yo facequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was grapje, immers poepen dames als jij niet
[..]Laten we er modder in gooien en gaan worstelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All good things are wild and free.
Mag ik er dan in plassen? Gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we er modder in gooien en gaan worstelen.
En iemand laten filmen en hier posten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf? Je kijkt dat, speelt 'jongensspellen', gebruikt xtc, wat heb je nog meer in petto? :kwijl:quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hahaha, Family Guy
Zometeen weer even wat seizoenen downloaden
Oh shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gebruik nauwelijks XTC hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wtf? Je kijkt dat, speelt 'jongensspellen', gebruikt xtc, wat heb je nog meer in petto? :kwijl:
Ben je een vent in een vrouwenlichaam of ben jij een potentiele perfexcte echtgenote ? !
Het 2e man, het 2e.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wtf? Je kijkt dat, speelt 'jongensspellen', gebruikt xtc, wat heb je nog meer in petto? :kwijl:
Ben je een vent in een vrouwenlichaam of ben jij een potentiele perfexcte echtgenote ? !
Ik geen kaartje kopen want ik dacht word net zo'n ruk weer als vorig jaar. Tref je het mooiste weer van allemaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh shitBring it on.
Zojuist choreografie voor End Of Time afgemaaktHeerlijk om op te dansen
[..]
Ik gebruik nauwelijks XTC hoorEen paar keer gedaan op feestjes. Volgende week wel weer tho, want Emporium
![]()
quote:
Hehe, line-up valt wel tegen tho, maar die sfeer is gewoon tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geen kaartje kopen want ik dacht word net zo'n ruk weer als vorig jaar. Tref je het mooiste weer van allemaalEn volgende week? Emporium is dit weekend toch?
Druiven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Wijn, kersen, verlaten grasveldje... goodlife
Net gemaakt trouwens? Want hier is het gewoon al uren dik bewolkt en aan het onwerenziet eruit als hagelbui nummer 2 straks
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:41 schreef ThaTim het volgende:
Ik snapte dat hele tumblr nietdus als het leeg bericht is, kan ik het geweest zijn.
quote:ihiihihihihihihihi yu so cute heeeeeehh
Ik doe meequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Nigguh, kleurverschil in mn been is crazy.
Vrienden van me die dan desperaat in de zon zitten voor uren en maar niet bruin worden. Ik lach ze uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe meeOver 3 weken ben ik zwart.
Them genesquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrienden van me die dan desperaat in de zon zitten voor uren en maar niet bruin worden. Ik lach ze uit.
Volgens mij kan je alleen maar berichten sturen als je zelf ook een tumblr hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Wie heeft die anonymous message gestuurd op tumblr![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Je zou het ook gewoon aan mij kunnen vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef ThaTim het volgende:
Ik wilde eigenlijk etha en JB stalken, maar wist niet hoe
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze foto van Jumi z'n ding is wel fucked up
Z'n?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze mag trouwens wel eens die sigaret assen
.
Zware klassieker, hele klas kon deze meerappen zowat toenquote:.
Pass 'm dan, Tumblr-hoerquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon aan mij kunnen vragen..
No biggie, heb toch Tumblrs zat met spange chicks die ik hier soms postte.quote:
Intimi noemen Etha "Kleinduimpje"quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
Even snel op Etha's tumblr geilen hoor xxxx
hiihihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
Even snel op Etha's tumblr geilen hoor xxxx
Intimi noemen mij bij naam met het woord Keizer ervoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No biggie, heb toch Tumblrs zat met spange chicks die ik hier soms postte.
[..]
Intimi noemen Etha "Kleinduimpje".
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
Intimi noemen mij bij naam met het woord Keizer ervoor.
Just sayin'.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Z'n?Ze mag trouwens wel eens die sigaret assen
.
[..]
Zware klassieker, hele klas kon deze meerappen zowat toen.
[..]
Pass 'm dan, Tumblr-hoer.
Je beantwoordt mijn vraag neit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik gebruik nauwelijks XTC hoorEen paar keer gedaan op feestjes. Volgende week wel weer tho, want Emporium
![]()
Oh hij wordt al beantwoord, thanks ThaTim.quote:
Ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Wie heeft die anonymous message gestuurd op tumblr![]()
?
Whut, heb je ook tumblrquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IkIk was even flauw aan het doen ik zat al te wachten tot je wat ging zeggen
Ja.quote:
Had je al gefelicteerd op facebook maar alsnog happy bday!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja.
En nu ga ik slapen want ik moet morgen gewoon zwoegen.
Eigenlijk niet (meer!).quote:
Je had wel enige vorm van research kunnen doen voor je hier kwam postenquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Eigenlijk niet (meer!).
Alhoewel ik het niet zou afslaan als een meid tegen mij zou zeggen: samen p'tje nemen?
Wel eens gebruikt dan, het lijkt alsof je het meteen afkeurt?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je had wel enige vorm van research kunnen doen voor je hier kwam posten
Moet ik al haar pro's en contra's , politieke voorkeur(en) en zelfs haar levensverhaal weten ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je had wel enige vorm van research kunnen doen voor je hier kwam posten
Extra vroeg opgestaan om zo lang mogelijk van dit weer te kunnen genietenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef JackieBrown het volgende:
Gefeliciteerd Choco, eindelijk uit je teens![]()
Wakker worden en dan is het zo zonnig
Echt he, ineens ochtendmens allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Extra vroeg opgestaan om zo lang mogelijk van dit weer te kunnen genieten
Ze is onze wandelende medicijnenbox.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:11 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Moet ik al haar pro's en contra's , politieke voorkeur(en) en zelfs haar levensverhaal weten ofzo?
wats deze.
en gefeliciteerd ,. ook al ken ik je niet
Lying in the morning sunquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, ineens ochtendmens alles
quote:
waarom¿quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:01 schreef Juminelle het volgende:
OchtendmensenDie vind ik altijd fucking vervelend.
Geweldige start van je verjaardagquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn wekker is vannacht kapot gevallen en ik word net pas wakker. Gek genoeg heb ik geen gemiste oproepen van mijn werkgever.
Die inderdaad. En die dan verwachten dat je lekker vrolijk meedoetquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
waarom¿
ik denk dat je doelt op van die mensen die om 7:30 al lekker vrolijk zijn¿
dat type ochtend mens haat ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die inderdaad. En die dan verwachten dat je lekker vrolijk meedoet
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef RickoKun het volgende:
Gefeliciteerd Chocobeertje van miiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kenserhard zweten op t wark op je verjaardag mijn zoon!
Hier met pinksteren komt dus een dikke kermis, waar drankmisbruik hoog in het vaandel staat komend weekend. Hilarisch vind ik het altijd. Maar die kermis moet wel opgebouwd worden natuurlijk.
Wat een medelijden heb ik met die gasten die nu bezig zijn om bijv. zoen 50 meter hoge attractie de lucht in te werken met deze hitte. Ik ga zo maar naar grunna naar t zwembad
vrouwelijke hosselaarsquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze is onze wandelende medicijnenbox.
Ga naar het park met druiven en een fles wijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Juminelle het volgende:
De hele dag doorbrengen met de vraag wat ik nu weer eens zal doen. Keuzes, keuzes.
Waarheden zijn gesproken. Kom mij een fles veuve brengen, o.usje. Crunk op werk worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar het park met druiven en een fles wijn. Is niet eens zo'n slecht idee.
Goed planquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar het park met druiven en een fles wijn. Is niet eens zo'n slecht idee.
raadpleeg anders een man, die kunnen wel keuzes makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Juminelle het volgende:
De hele dag doorbrengen met de vraag wat ik nu weer eens zal gaan doen. Keuzes, keuzes.
Dronken kreeft eten is ook iets wat je in je leven geprobeerd moet hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarheden zijn gesproken. Kom mij een fles veuve brengen, o.usje. Crunk op werk worden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Dronken kreeft eten is ook iets wat je in je leven geprobeerd moet hebben.
Zojuist gedaan. Thanks, O.usquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
raadpleeg anders een man, die kunnen wel keuzes maken
Ik werk tot 4 uur bitch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed planIk ga zo aan een strandje langs de Rijn liggen denk ik
Titi, kom me stalken.
Mijn pa heeft zojuist een nachtrestaurant geopend aan een drukke uitgaansstraat in Rotterdam, om zich te onderscheiden van de shoarmazaken overal. Daar staan dingen als kreeften, ossenhaas en sushi op het menu.quote:
Als ik klaar ben met stage ga ik precies hetzelfde doenquote:
Wedden dat je pas om half 2 komt aankakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Juminelle het volgende:
Om half 1 afgesproken terwijl ik nu nog met een handdoek om m'n hoofd onaangekleed op een stoel zit. Challenge accepted.
Dat haat ik zo erg he ;') Afgesproken hebben en diegene is te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Wedden dat je pas om half 2 komt aankakken?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat haat ik zo erg he ;') Afgesproken hebben en diegene is te laat.
Van alle keren dat ik heb gechild met 1 of meerdere personen kan ik met zekerheid zeggen dat 85% van al die chillings ik de eerste was die kwam opdagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben meestal te vroegquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:55 schreef Juminelle het volgende:
Vrienden van me komen sowieso al een kwartier later omdat ze weten dat ik te laat kom. Maar daar speel ik dan weer op in omdat ik denk "oké, half 1 afgesproken, kwart voor één klaar zijn dus". En dan wordt het één uurDit keer niet tho.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo slecht dat. Zo doe ik dat met een kameraad van mij die standaard 20 minuten later komt opdagen, maar dan presteert ie t alsnog om alsnog 20 minuten te laat te komen
![]()
Ik las nooit op tijd klaar kunnen komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef ikjijallebei het volgende:
mensen die te laat komen / nooit op tijd klaar kunnen staan
Ja dit dus, kom ik standaard een kwartier later dan de afgesproken tijd kan je nog ff wachten. Pffquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo slecht dat. Zo doe ik dat met een kameraad van mij die standaard 20 minuten later komt opdagen, maar dan presteert ie t alsnog om alsnog 20 minuten te laat te komen
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dit dus, kom ik standaard een kwartier later dan de afgesproken tijd kan je nog ff wachten. Pff![]()
And I'm like:
[ afbeelding ]
Eerst een kwartiertje mokken voordat ik weer gezellig ben.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker zwart worden op een veldje met lauwe rum
quote:
Welke DM???!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En trut, negeer mijn DM eens niet
WELKE DMquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En trut, negeer mijn DM eens niet
Heerlijkheden des levenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker zwart worden aan een strandje met een flesje rood en whiskyquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een baanHet is wel onwijs kak, Amsterdam Zuid mensen op Vespa's en wij werken in Tommy Hilfiger polo's
![]()
Maar money
Hahahaha. Vas in een polo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is.
Iedereen een lekkere middag gehad dus?
En toen ik het had over Vespa's waren ze nog voor mocro'squote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een baanHet is wel onwijs kak, Amsterdam Zuid mensen op Vespa's en wij werken in Tommy Hilfiger polo's
![]()
Maar money
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
En nu ga ik mijn B.A. coupe weer zetten en beestachtig dronken worden. Kusjes voor jullie.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Goede tanlines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
En nu ga ik mijn B.A. coupe weer zetten en beestachtig dronken worden. Kusjes voor jullie.
En have fun
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ranzig dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
Mazzelaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
Eerder weg mogen op werk zodat ik heerlijk kon park hangen en genieten van een bbq
Kronenburgpark of Sonsbeek? Of lag je weer aan de rijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MazzelaarIk ben inmiddels ook weer terug, nu even een softijsje halen
Lief dagboek ..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kreeft.
Nieuw pakje sigaretten kopen paar uur terug, in je broekzak stashen, deze vervolgens wassen, de wasmachine opendoen en het pakje dat je als eerste opvalt. Gelukkig zijn die fuckers droog op één of andere manier want hij was nog dicht, maar het pakje is zo slap als wat
.
Haha I know, I know. Wou het er nog bijzettenquote:
Omg. Dat is echt zo'n awesome verhaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha I know, I know. Wou het er nog bijzetten. Nu heb ik ze verplaatst naar een keelpastilledoosje dat net leeg is
.
De rijn. We zijn weggestuurd omdat we teveel drank bij ons haddenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kronenburgpark of Sonsbeek? Of lag je weer aan de rijn?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg. Dat is echt zo'n awesome verhaal![]()
![]()
Zijn dat sloffen of schoenen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De rijn. We zijn weggestuurd omdat we teveel drank bij ons haddenFucking gaar.
[ afbeelding ]
En ja, sexy combi zo met die schoenen en traininigsbroek![]()
No spang mi mangquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Doe jij nou maar waar je goed in bent, de hosselaars rijker maken.
Fuck you, waar komen je shoes vandaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De rijn. We zijn weggestuurd omdat we teveel drank bij ons haddenFucking gaar.
[ afbeelding ]
En ja, sexy combi zo met die schoenen en traininigsbroek![]()
Madridquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fuck you, waar komen je shoes vandaan
Schoenen.quote:
Mag je vinden hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, bij deze weet je mijn mening al
Jij bent zeker zo iemand die aan nieuwe schoenen snuift om een high te chasen, weet ik zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, bij deze weet je mijn mening al
En jij gooit zeker bavaria in je patta's om er vervolgens uit te drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die aan nieuwe schoenen snuift om een high te chasen, weet ik zeker.
As a matter of fact..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij gooit zeker bavaria in je patta's om er vervolgens uit te drinken.
Ze zijn echt mooi Jums. Weet je al wat je zaterdag aan doet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MadridZe zitten echt heerlijk.
[..]
Schoenen.
Nee, ik twijfel. Waarschijnlijk een denim shortje, een witte top met laag uitgesneden zijkanten en daaronder die rhinestone braquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn echt mooi Jums. Weet je al wat je zaterdag aan doet?
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Worden jullie er nooit moe van om over kleren te praten?
Klinkt als een awesome outfitquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel. Waarschijnlijk een denim shortje, een witte top met laag uitgesneden zijkanten en daaronder die rhinestone braEn dan gewoon met lage zwarte Converse ofzo.
[..]
Nee.
So oppervlakkuG$zquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel een sma die ik apreciëren kan (spelling kloot nie maar heb bier op fuck jou)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Hm, true. Een bikinitopje is ook wel tof inderdaad, maar heb niet echt leuke kleurtjes. Alleen een soort lichtblauw/groene een felroze en een donkergroene met bloemen. De rest is allemaal zwart of witquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klinkt als een awesome outfitAlleen vind ik die bh meer voor het uitgaan in clubs enzo als ik eerlijk mag zijn. Ik had juist een neon kleurige bikini topje eronder gedaan ofzo
Beetje oppervlakkig dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef junamii het volgende:
Praten over kleding, schoenen, sieraden, tassen
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef junamii het volgende:
Praten over kleding, schoenen, sieraden, tassen
Heb je het nou over mij of over hun? Geef mij ook eens wat bier trouwens, lekker ijskoud biertje met dit warme weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wel een sma die ik apreciëren kan (spelling kloot nie maar heb bier op fuck jou)
Hey Jumi, ik wil niet stoken hoor, maar Vas loopt te stoken in KLB.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Beetje oppervlakkig dit.
Katten![]()
[ afbeelding ]
Taylor Swift![]()
[ afbeelding ]
Couldn't care lessquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jumi, ik wil niet stoken hoor, maar Vas loopt te stoken in KLB.
Sorry baby.... Pilsenerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij of over hun? Geef mij ook eens wat bier trouwens, lekker ijskoud biertje met dit warme weer![]()
Wel heineken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |