Gewoon het puntje van een waterpistool erin persen, even water erin spuiten en daarna zal het wel soepel gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit al 10 minuten te persen, ik weet dat er daar iets zit in die endeldarm, maar t komt maar n- ah. Nu wel toevallig
Lijkt op die rauwkost salade van de KFC.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwem.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwem.
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ben je werkelijk op dit tijdstip aan het eten of maak je gewoon elke dag een foto van je maaltijden om het hier te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als die hier stond wastie gelijk gevuld met hagel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]Jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alhoewel, ik heb drumsticks.
Was als reactie op dWc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je werkelijk op dit tijdstip aan het eten of maak je gewoon elke dag een foto van je maaltijden om het hier te posten?
Je schept toch uit verschillende pannen/bakken eten? Dan doe je dat toch gewoon naast elkaar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom maken jullie je bord altijd zo mooi op?Ik pleur er gewoon ene berg op
Ja I know, maar dacht dat je op dit moment as we speak aan 't eten was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was als reactie op dWc.
Maar ik maak heel vaak foto's jaVan alle onzin die ik zowel op een dag meemaak.
Dat is niet met opzet hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom maken jullie je bord altijd zo mooi op?Ik pleur er gewoon ene berg op
Alleen gekookte aardappelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is niet met opzet hoor?Eerlijk Vas, je prakt je eten wel altijd.
was ik vandaag toevallig nog,quote:
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
was ik vandaag toevallig nog,
schoone dames daar
denken dat ik dat allemaal verzinquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?
die verzint ie nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?
u wot m8quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
als de kast 1 meter hoog was, had je me erop zitten ja.
moet je verdienenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef ikjijallebei het volgende:
k zou bijna een picca hier neerzetten voor in die o zo coole OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |