Gewoon het puntje van een waterpistool erin persen, even water erin spuiten en daarna zal het wel soepel gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit al 10 minuten te persen, ik weet dat er daar iets zit in die endeldarm, maar t komt maar n- ah. Nu wel toevallig
Lijkt op die rauwkost salade van de KFC.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwem.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwem.
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ben je werkelijk op dit tijdstip aan het eten of maak je gewoon elke dag een foto van je maaltijden om het hier te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als die hier stond wastie gelijk gevuld met hagel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]Jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alhoewel, ik heb drumsticks.
Was als reactie op dWc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je werkelijk op dit tijdstip aan het eten of maak je gewoon elke dag een foto van je maaltijden om het hier te posten?
Je schept toch uit verschillende pannen/bakken eten? Dan doe je dat toch gewoon naast elkaar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom maken jullie je bord altijd zo mooi op?Ik pleur er gewoon ene berg op
Ja I know, maar dacht dat je op dit moment as we speak aan 't eten was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was als reactie op dWc.
Maar ik maak heel vaak foto's jaVan alle onzin die ik zowel op een dag meemaak.
Dat is niet met opzet hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom maken jullie je bord altijd zo mooi op?Ik pleur er gewoon ene berg op
Alleen gekookte aardappelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is niet met opzet hoor?Eerlijk Vas, je prakt je eten wel altijd.
was ik vandaag toevallig nog,quote:
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
was ik vandaag toevallig nog,
schoone dames daar
denken dat ik dat allemaal verzinquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?
die verzint ie nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij geen verzonnen verhalen van hosselpogingen in klb zetten?
u wot m8quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
als de kast 1 meter hoog was, had je me erop zitten ja.
moet je verdienenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef ikjijallebei het volgende:
k zou bijna een picca hier neerzetten voor in die o zo coole OP
Laat haar maar brah, beetje een typgebrek, niet fatsoenlijk Engels kunnen enzo.quote:
Vas kookt niet. Haar bordje staat gewoon klaar als ze thuis komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was als reactie op dWc.
Maar ik maak heel vaak foto's jaVan alle onzin die ik zowel op een dag meemaak.
[..]
Je schept toch uit verschillende pannen/bakken eten? Dan doe je dat toch gewoon naast elkaar?
Bitch I'm febelusquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vas kookt niet. Haar bordje staat gewoon klaar als ze thuis komt.
Ik eet echt nooit macaroniquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er stonden voor mij net ook 1 2 borden macaroni op mij te wachten
Hoe krijg je het weg man, ik eet echt minimaal als het zo warm isquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er stonden voor mij net ook 1 2 borden macaroni op mij te wachten
Ik heb net ook 2 volle borden pastasalade opquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg man, ik eet echt minimaal als het zo warm is.
Lekker ga op mn gezicht zitten en schijt me de bek eronder lekker fris seg!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb net ook 2 volle borden pastasalade op
Dit heb ik ook. Ik leef op waterijs nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gvdquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekker ga op mn gezicht zitten en schijt me de bek eronder lekker fris seg!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]Best een goed idee van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die buitenbaden vind ik altijd kutVan die kamptokkies en kleine vervelende Marokkaantjes overal.
![]()
NIGGA WHAT, ik pak nu ook een per0nijs0n!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Ik leef op waterijs nu
Als jij dat wenstquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekker ga op mn gezicht zitten en schijt me de bek eronder lekker fris seg!
Ik heb een nieuwe ijsverslaving gekregen sinds gisterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NIGGA WHAT, ik pak nu ook een per0nijs0n!
overigens 3 schouderkarbo's gekaand en 350 gram haricots verts
Naast dat het gewoon lekker is heb ik een naam hoog te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waterijsjens kunnen altijdquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe ijsverslaving gekregen sinds gisteren
Fatty.
Hahaha, Family Guyquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sweatshirt_anus.html![]()
![]()
lemme take a shit on yo facequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was grapje, immers poepen dames als jij niet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]Laten we er modder in gooien en gaan worstelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die buitenbaden vind ik altijd kutVan die kamptokkies en kleine vervelende Marokkaantjes overal.
All good things are wild and free.
Mag ik er dan in plassen? Gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we er modder in gooien en gaan worstelen.
En iemand laten filmen en hier posten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we er modder in gooien en gaan worstelen.
Wtf? Je kijkt dat, speelt 'jongensspellen', gebruikt xtc, wat heb je nog meer in petto? :kwijl:quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hahaha, Family Guy
Zometeen weer even wat seizoenen downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |