SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
De exhibitionist in me zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Wat is ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waarom ben jij zo ruig
je maakt me bangg
Wat, wat, even zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
Jumi hoe vond je die ene pic van JB laatst op dat tijdstip bij die plaats?
Ik wil die van mij best geven hoor, maar weet niet of dat chill is voor de restquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blablabla op Tumblr
- Rly? Pass es?
Nee.
Pics or else just attention whoringquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even naar school. Met kankerspang shirtje. Pimpin' @ HvA.
Wifebeatertje aan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even naar school. Met kankerspang shirtje. Pimpin' @ HvA.
Jou armen zijn ook goed gegroeid zag ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wifebeatertje aan?
Doe ik ook, komen m'n pecs en armen goed in uit
Verklaar je naderquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou armen zijn ook goed gegroeid zag ik.
Je lurkt in het BB topic?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou armen zijn ook goed gegroeid zag ik.
Shit nu heb ik ons verraden Etha, sorryquote:
Oke nouja... mag ik dan Laster contacterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shit nu heb ik ons verraden Etha, sorryNou je het toch weet, we daten JB.
Ik snap geen knaak van die tumblrsquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
-knippiebozz-
Wel even snel checken, want ik haal 'm zo wegNiet quoten dus.
En Etha en Jackie zijn vrij anoniem daar dus no worries
We kunnen dit weekend wel switchen van partner? Pak ik jou, en Etha mag Las.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nouja... mag ik dan Laster contacteren
Jouw vingers maakten overuren afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, komt af en toe goed fapvoer langs
Gewoon plaatjes zoeken en rebloggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik snap geen knaak van die tumblrsNiks voor deze boy
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, komt af en toe goed fapvoer langs
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen dit weekend wel switchen van partner? Pak ik jou, en Etha mag Las.
Vind ik wel leuk hoor. Ik lachte wel, al was het voor een milliseconde in mijn hersenen zonder enige fysieke vorm. Een soort van hersenscheet zeg maar. Het is vast hilarisch als je er mee rond loopt, denk ik welquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
ik heb zo'n paupershirt met coma (ipv puma) en dan ligt die puma ondersteboven met een slangetje
care, anyone?
Kan je alerten als er lichaamspics gepost worden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhh nee he. Las post nu ook al in BB topic.
Ik vind dat soort shirts altijd een beetje flauw, niks persoonlijks verderquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
ik heb zo'n paupershirt met coma (ipv puma) en dan ligt die puma ondersteboven met een slangetje
care, anyone?
Kan ze ook gewoon per dm sturen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan je alerten als er lichaamspics gepost worden?
Mijn dag zou niet compleet zijn zonder deze info. Thanks man!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
care, anyone?
Watquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ze ook gewoon per dm sturen hoor.
Doen gaarnequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ze ook gewoon per dm sturen hoor.
Rustig maar ik stuur ook wat van jou terugquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doen gaarne
[..]
Rustig maar ik stuur ook wat van jou terug
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doen gaarne
[..]
Rustig maar ik stuur ook wat van jou terug
Wel goede PSL'squote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef tliciouz het volgende:
Hij moet alleen zijn fobo foto veranderen, daar is het zo'n jonkie.
hallo kben meer dan n lustobject hoowr :Squote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind dat ik moet soppen van jou foto's.
boeie, als er maar plezier isquote:
Sowieso niet beter dan mijne.quote:
DR. OETLULquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef ikjijallebei het volgende:
care, anyone?
G&Rquote:
op jouw tumblr ben jij toch met guns and roses shirtje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
G&R?
Ben ik trouwens de enige waarbij whatsapp aan 't kutten is?
Oh Guns 'n Rosesquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
op jouw tumblr ben jij toch met guns and roses shirtje?
same herequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh Guns 'n RosesEn klopt. Niet echt fan, maar sommige nummers vind ik wel tof ja
Slash is een baasje.
Axl zijn 'driver' (lijst met eisen) voor optredens... Diva gedragquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh Guns 'n RosesEn klopt. Niet echt fan, maar sommige nummers vind ik wel tof ja
Slash is een baasje.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb een peuterbadje voor mezelf gekocht zodat ik in het water kan zonnen en ik de indruk krijg dat ik sneller bruin word.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was vanmiddag naar t zwembad gegaan waar ik vroegah altijd heen ging
Alleen maar kleine irritante kut kinderen.
Je begrijpt me, mijn testikels ranmelen nog lang niet.
Echt hè, als ik later kinderen heb gekregen kom ik pas terug als 'ie 16 is geworden ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik heb echt vrijwel altijd een hekel aan kleine kinderen
Ik ook bij mn neefjequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik heb echt vrijwel altijd een hekel aan kleine kinderen
Alleen m'n eigen zusje vind ik zo'n bazinnetje
PRONTE 16-JARIGE APPELTIETJESWEERquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook bij mn neefje
Tenzij hij jankend krijst als satan reincarnated.
Hehe ik denk serieus dat je dan zo bevooroordeeld wordt gewoon, alle kinderen zijn kut behalve die van jezelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, als ik later kinderen heb gekregen kom ik pas terug als 'ie 16 is geworden ofzo.
Typisch mannelijke homo sapiens met een hoge pigmentdichtheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, als ik later kinderen heb gekregen kom ik pas terug als 'ie 16 is geworden ofzo.
Zelfs dat niet nigga, was allemaal 5-12 jarigen kut kinderenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
PRONTE 16-JARIGE APPELTIETJESWEER
Hey, hij komt tenminste nog terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Typisch mannelijke homo sapiens met een hoge pigmentdichtheid
*pakt popcorn*
11-12 beginnen ze leuk te worden rickomansquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zelfs dat niet nigga, was allemaal 5-12 jarigen kut kinderen
Grass > play ball.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
11-12 beginnen ze leuk te worden rickomans
Why don't you have a seat right over there..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
11-12 beginnen ze leuk te worden rickomans
Praat me er niet van zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Typisch mannelijke homo sapiens met een hoge pigmentdichtheid
*pakt popcorn*
Ik zou me in jouw geval ook distantiëren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Praat me er niet van zegEikels allemaal.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Why don't you have a seat right over there..
[ afbeelding ]
Ben ik blij om, dalijk ga je me nog opvoeden met rick ross en die ghetto ass bullshitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me in jouw geval ook distantiëren.
Beter dat dan in jouw geval drank en drugs. Van Rick Ross kun je tenminste nog wat business dingen leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik blij om, dalijk ga je me nog opvoeden met rick ross en die ghetto ass bullshit
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter dat dan in jouw geval drank en drugs. Van Rick Ross kun je tenminste nog wat business dingen leren.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit al 10 minuten te persen, ik weet dat er daar iets zit in die endeldarm, maar t komt maar n- ah. Nu wel toevallig
Ja toch gewoon doorgaan met zuipen en spuiten als me bby in me buik zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter dat dan in jouw geval drank en drugs. Van Rick Ross kun je tenminste nog wat business dingen leren.
Ik was oprecht verbaasd dat jij je 18e verjaardag haalde zonder zwanger te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja toch gewoon doorgaan met zuipen en spuiten als me bby in me buik zit
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit al 10 minuten te persen, ik weet dat er daar iets zit in die endeldarm, maar t komt maar n- ah. Nu wel toevallig
Hihaho stukgaande fasesquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik was oprecht verbaasd dat jij je 18e verjaardag haalde zonder zwanger te zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was vanmiddag naar t zwembad gegaan waar ik vroegah altijd heen ging
Alleen maar kleine irritante kut kinderen.
Je begrijpt me, mijn testikels ranmelen nog lang niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die buitenbaden vind ik altijd kutVan die kamptokkies en kleine vervelende Marokkaantjes overal.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ielll, ik krijg al uitslag als ik alleen al denk dat ik in hun water zwemquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Van die buitenbaden vind ik altijd kutVan die kamptokkies en kleine vervelende Marokkaantjes overal.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]Als die hier stond wastie gelijk gevuld met hagelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |