quote:
waaromżquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:01 schreef Juminelle het volgende:
OchtendmensenDie vind ik altijd fucking vervelend.
Geweldige start van je verjaardagquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn wekker is vannacht kapot gevallen en ik word net pas wakker. Gek genoeg heb ik geen gemiste oproepen van mijn werkgever.
Die inderdaad. En die dan verwachten dat je lekker vrolijk meedoetquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
waaromż
ik denk dat je doelt op van die mensen die om 7:30 al lekker vrolijk zijnż
dat type ochtend mens haat ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die inderdaad. En die dan verwachten dat je lekker vrolijk meedoet
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef RickoKun het volgende:
Gefeliciteerd Chocobeertje van miiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kenserhard zweten op t wark op je verjaardag mijn zoon!
Hier met pinksteren komt dus een dikke kermis, waar drankmisbruik hoog in het vaandel staat komend weekend. Hilarisch vind ik het altijd. Maar die kermis moet wel opgebouwd worden natuurlijk.
Wat een medelijden heb ik met die gasten die nu bezig zijn om bijv. zoen 50 meter hoge attractie de lucht in te werken met deze hitte. Ik ga zo maar naar grunna naar t zwembad
vrouwelijke hosselaarsquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze is onze wandelende medicijnenbox.
Ga naar het park met druiven en een fles wijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Juminelle het volgende:
De hele dag doorbrengen met de vraag wat ik nu weer eens zal doen. Keuzes, keuzes.
Waarheden zijn gesproken. Kom mij een fles veuve brengen, o.usje. Crunk op werk worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar het park met druiven en een fles wijn. Is niet eens zo'n slecht idee.
Goed planquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar het park met druiven en een fles wijn. Is niet eens zo'n slecht idee.
raadpleeg anders een man, die kunnen wel keuzes makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Juminelle het volgende:
De hele dag doorbrengen met de vraag wat ik nu weer eens zal gaan doen. Keuzes, keuzes.
Dronken kreeft eten is ook iets wat je in je leven geprobeerd moet hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarheden zijn gesproken. Kom mij een fles veuve brengen, o.usje. Crunk op werk worden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Dronken kreeft eten is ook iets wat je in je leven geprobeerd moet hebben.
Zojuist gedaan. Thanks, O.usquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
raadpleeg anders een man, die kunnen wel keuzes maken
Ik werk tot 4 uur bitch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed planIk ga zo aan een strandje langs de Rijn liggen denk ik
Titi, kom me stalken.
Mijn pa heeft zojuist een nachtrestaurant geopend aan een drukke uitgaansstraat in Rotterdam, om zich te onderscheiden van de shoarmazaken overal. Daar staan dingen als kreeften, ossenhaas en sushi op het menu.quote:
Als ik klaar ben met stage ga ik precies hetzelfde doenquote:
Wedden dat je pas om half 2 komt aankakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Juminelle het volgende:
Om half 1 afgesproken terwijl ik nu nog met een handdoek om m'n hoofd onaangekleed op een stoel zit. Challenge accepted.
Dat haat ik zo erg he ;') Afgesproken hebben en diegene is te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Wedden dat je pas om half 2 komt aankakken?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat haat ik zo erg he ;') Afgesproken hebben en diegene is te laat.
Van alle keren dat ik heb gechild met 1 of meerdere personen kan ik met zekerheid zeggen dat 85% van al die chillings ik de eerste was die kwam opdagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben meestal te vroegquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:55 schreef Juminelle het volgende:
Vrienden van me komen sowieso al een kwartier later omdat ze weten dat ik te laat kom. Maar daar speel ik dan weer op in omdat ik denk "oké, half 1 afgesproken, kwart voor één klaar zijn dus". En dan wordt het één uurDit keer niet tho.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo slecht dat. Zo doe ik dat met een kameraad van mij die standaard 20 minuten later komt opdagen, maar dan presteert ie t alsnog om alsnog 20 minuten te laat te komen
![]()
Ik las nooit op tijd klaar kunnen komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef ikjijallebei het volgende:
mensen die te laat komen / nooit op tijd klaar kunnen staan
Ja dit dus, kom ik standaard een kwartier later dan de afgesproken tijd kan je nog ff wachten. Pffquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo slecht dat. Zo doe ik dat met een kameraad van mij die standaard 20 minuten later komt opdagen, maar dan presteert ie t alsnog om alsnog 20 minuten te laat te komen
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dit dus, kom ik standaard een kwartier later dan de afgesproken tijd kan je nog ff wachten. Pff![]()
And I'm like:
[ afbeelding ]
Eerst een kwartiertje mokken voordat ik weer gezellig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |