Oh shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we er modder in gooien en gaan worstelen.
Ik gebruik nauwelijks XTC hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wtf? Je kijkt dat, speelt 'jongensspellen', gebruikt xtc, wat heb je nog meer in petto? :kwijl:
Ben je een vent in een vrouwenlichaam of ben jij een potentiele perfexcte echtgenote ? !
Het 2e man, het 2e.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wtf? Je kijkt dat, speelt 'jongensspellen', gebruikt xtc, wat heb je nog meer in petto? :kwijl:
Ben je een vent in een vrouwenlichaam of ben jij een potentiele perfexcte echtgenote ? !
Ik geen kaartje kopen want ik dacht word net zo'n ruk weer als vorig jaar. Tref je het mooiste weer van allemaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh shitBring it on.
Zojuist choreografie voor End Of Time afgemaaktHeerlijk om op te dansen
[..]
Ik gebruik nauwelijks XTC hoorEen paar keer gedaan op feestjes. Volgende week wel weer tho, want Emporium
![]()
quote:
Hehe, line-up valt wel tegen tho, maar die sfeer is gewoon tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geen kaartje kopen want ik dacht word net zo'n ruk weer als vorig jaar. Tref je het mooiste weer van allemaalEn volgende week? Emporium is dit weekend toch?
Druiven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Wijn, kersen, verlaten grasveldje... goodlife
Net gemaakt trouwens? Want hier is het gewoon al uren dik bewolkt en aan het onwerenziet eruit als hagelbui nummer 2 straks
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:41 schreef ThaTim het volgende:
Ik snapte dat hele tumblr nietdus als het leeg bericht is, kan ik het geweest zijn.
quote:ihiihihihihihihihi yu so cute heeeeeehh
Ik doe meequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Nigguh, kleurverschil in mn been is crazy.
Vrienden van me die dan desperaat in de zon zitten voor uren en maar niet bruin worden. Ik lach ze uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe meeOver 3 weken ben ik zwart.
Them genesquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrienden van me die dan desperaat in de zon zitten voor uren en maar niet bruin worden. Ik lach ze uit.
Volgens mij kan je alleen maar berichten sturen als je zelf ook een tumblr hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Wie heeft die anonymous message gestuurd op tumblr![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Je zou het ook gewoon aan mij kunnen vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef ThaTim het volgende:
Ik wilde eigenlijk etha en JB stalken, maar wist niet hoe
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze foto van Jumi z'n ding is wel fucked up
Z'n?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze mag trouwens wel eens die sigaret assen
.
Zware klassieker, hele klas kon deze meerappen zowat toenquote:.
Pass 'm dan, Tumblr-hoerquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon aan mij kunnen vragen..
No biggie, heb toch Tumblrs zat met spange chicks die ik hier soms postte.quote:
Intimi noemen Etha "Kleinduimpje"quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
Even snel op Etha's tumblr geilen hoor xxxx
hiihihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
Even snel op Etha's tumblr geilen hoor xxxx
Intimi noemen mij bij naam met het woord Keizer ervoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No biggie, heb toch Tumblrs zat met spange chicks die ik hier soms postte.
[..]
Intimi noemen Etha "Kleinduimpje".
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
Intimi noemen mij bij naam met het woord Keizer ervoor.
Just sayin'.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Z'n?Ze mag trouwens wel eens die sigaret assen
.
[..]
Zware klassieker, hele klas kon deze meerappen zowat toen.
[..]
Pass 'm dan, Tumblr-hoer.
Je beantwoordt mijn vraag neit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik gebruik nauwelijks XTC hoorEen paar keer gedaan op feestjes. Volgende week wel weer tho, want Emporium
![]()
Oh hij wordt al beantwoord, thanks ThaTim.quote:
Ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Wie heeft die anonymous message gestuurd op tumblr![]()
?
Whut, heb je ook tumblrquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IkIk was even flauw aan het doen ik zat al te wachten tot je wat ging zeggen
Ja.quote:
Had je al gefelicteerd op facebook maar alsnog happy bday!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja.
En nu ga ik slapen want ik moet morgen gewoon zwoegen.
Eigenlijk niet (meer!).quote:
Je had wel enige vorm van research kunnen doen voor je hier kwam postenquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Eigenlijk niet (meer!).
Alhoewel ik het niet zou afslaan als een meid tegen mij zou zeggen: samen p'tje nemen?
Wel eens gebruikt dan, het lijkt alsof je het meteen afkeurt?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je had wel enige vorm van research kunnen doen voor je hier kwam posten
Moet ik al haar pro's en contra's , politieke voorkeur(en) en zelfs haar levensverhaal weten ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je had wel enige vorm van research kunnen doen voor je hier kwam posten
Extra vroeg opgestaan om zo lang mogelijk van dit weer te kunnen genietenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef JackieBrown het volgende:
Gefeliciteerd Choco, eindelijk uit je teens![]()
Wakker worden en dan is het zo zonnig
Echt he, ineens ochtendmens allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Extra vroeg opgestaan om zo lang mogelijk van dit weer te kunnen genieten
Ze is onze wandelende medicijnenbox.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:11 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Moet ik al haar pro's en contra's , politieke voorkeur(en) en zelfs haar levensverhaal weten ofzo?
wats deze.
en gefeliciteerd ,. ook al ken ik je niet
Lying in the morning sunquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, ineens ochtendmens alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |