quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker zwart worden op een veldje met lauwe rum
quote:
Welke DM???!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En trut, negeer mijn DM eens niet
WELKE DMquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En trut, negeer mijn DM eens niet
Heerlijkheden des levenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker zwart worden aan een strandje met een flesje rood en whiskyquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een baanHet is wel onwijs kak, Amsterdam Zuid mensen op Vespa's en wij werken in Tommy Hilfiger polo's
![]()
Maar money
Hahahaha. Vas in een polo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is.
Iedereen een lekkere middag gehad dus?
En toen ik het had over Vespa's waren ze nog voor mocro'squote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een baanHet is wel onwijs kak, Amsterdam Zuid mensen op Vespa's en wij werken in Tommy Hilfiger polo's
![]()
Maar money
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
En nu ga ik mijn B.A. coupe weer zetten en beestachtig dronken worden. Kusjes voor jullie.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Goede tanlines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
En nu ga ik mijn B.A. coupe weer zetten en beestachtig dronken worden. Kusjes voor jullie.
En have fun
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ranzig dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
Mazzelaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
Eerder weg mogen op werk zodat ik heerlijk kon park hangen en genieten van een bbq
Kronenburgpark of Sonsbeek? Of lag je weer aan de rijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MazzelaarIk ben inmiddels ook weer terug, nu even een softijsje halen
Lief dagboek ..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kreeft.
Nieuw pakje sigaretten kopen paar uur terug, in je broekzak stashen, deze vervolgens wassen, de wasmachine opendoen en het pakje dat je als eerste opvalt. Gelukkig zijn die fuckers droog op één of andere manier want hij was nog dicht, maar het pakje is zo slap als wat
.
Haha I know, I know. Wou het er nog bijzettenquote:
Omg. Dat is echt zo'n awesome verhaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha I know, I know. Wou het er nog bijzetten. Nu heb ik ze verplaatst naar een keelpastilledoosje dat net leeg is
.
De rijn. We zijn weggestuurd omdat we teveel drank bij ons haddenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kronenburgpark of Sonsbeek? Of lag je weer aan de rijn?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg. Dat is echt zo'n awesome verhaal![]()
![]()
Zijn dat sloffen of schoenen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De rijn. We zijn weggestuurd omdat we teveel drank bij ons haddenFucking gaar.
[ afbeelding ]
En ja, sexy combi zo met die schoenen en traininigsbroek![]()
No spang mi mangquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Doe jij nou maar waar je goed in bent, de hosselaars rijker maken.
Fuck you, waar komen je shoes vandaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De rijn. We zijn weggestuurd omdat we teveel drank bij ons haddenFucking gaar.
[ afbeelding ]
En ja, sexy combi zo met die schoenen en traininigsbroek![]()
Madridquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fuck you, waar komen je shoes vandaan
Schoenen.quote:
Mag je vinden hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, bij deze weet je mijn mening al
Jij bent zeker zo iemand die aan nieuwe schoenen snuift om een high te chasen, weet ik zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, bij deze weet je mijn mening al
En jij gooit zeker bavaria in je patta's om er vervolgens uit te drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die aan nieuwe schoenen snuift om een high te chasen, weet ik zeker.
As a matter of fact..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij gooit zeker bavaria in je patta's om er vervolgens uit te drinken.
Ze zijn echt mooi Jums. Weet je al wat je zaterdag aan doet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MadridZe zitten echt heerlijk.
[..]
Schoenen.
Nee, ik twijfel. Waarschijnlijk een denim shortje, een witte top met laag uitgesneden zijkanten en daaronder die rhinestone braquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn echt mooi Jums. Weet je al wat je zaterdag aan doet?
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Worden jullie er nooit moe van om over kleren te praten?
Klinkt als een awesome outfitquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel. Waarschijnlijk een denim shortje, een witte top met laag uitgesneden zijkanten en daaronder die rhinestone braEn dan gewoon met lage zwarte Converse ofzo.
[..]
Nee.
So oppervlakkuG$zquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel een sma die ik apreciėren kan (spelling kloot nie maar heb bier op fuck jou)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Hm, true. Een bikinitopje is ook wel tof inderdaad, maar heb niet echt leuke kleurtjes. Alleen een soort lichtblauw/groene een felroze en een donkergroene met bloemen. De rest is allemaal zwart of witquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klinkt als een awesome outfitAlleen vind ik die bh meer voor het uitgaan in clubs enzo als ik eerlijk mag zijn. Ik had juist een neon kleurige bikini topje eronder gedaan ofzo
Beetje oppervlakkig dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef junamii het volgende:
Praten over kleding, schoenen, sieraden, tassen
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef junamii het volgende:
Praten over kleding, schoenen, sieraden, tassen
Heb je het nou over mij of over hun? Geef mij ook eens wat bier trouwens, lekker ijskoud biertje met dit warme weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wel een sma die ik apreciėren kan (spelling kloot nie maar heb bier op fuck jou)
Hey Jumi, ik wil niet stoken hoor, maar Vas loopt te stoken in KLB.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Beetje oppervlakkig dit.
Katten![]()
[ afbeelding ]
Taylor Swift![]()
[ afbeelding ]
Couldn't care lessquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jumi, ik wil niet stoken hoor, maar Vas loopt te stoken in KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |