quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker zwart worden op een veldje met lauwe rum
quote:
Welke DM???!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En trut, negeer mijn DM eens niet
WELKE DMquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En trut, negeer mijn DM eens niet
Heerlijkheden des levenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker zwart worden aan een strandje met een flesje rood en whiskyquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een baanHet is wel onwijs kak, Amsterdam Zuid mensen op Vespa's en wij werken in Tommy Hilfiger polo's
![]()
Maar money
Hahahaha. Vas in een polo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is.
Iedereen een lekkere middag gehad dus?
En toen ik het had over Vespa's waren ze nog voor mocro'squote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een baanHet is wel onwijs kak, Amsterdam Zuid mensen op Vespa's en wij werken in Tommy Hilfiger polo's
![]()
Maar money
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
En nu ga ik mijn B.A. coupe weer zetten en beestachtig dronken worden. Kusjes voor jullie.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Goede tanlines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
En nu ga ik mijn B.A. coupe weer zetten en beestachtig dronken worden. Kusjes voor jullie.
En have fun
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ranzig dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin te 'miren op die behaarde bruine benen.
Mazzelaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
Eerder weg mogen op werk zodat ik heerlijk kon park hangen en genieten van een bbq
Kronenburgpark of Sonsbeek? Of lag je weer aan de rijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MazzelaarIk ben inmiddels ook weer terug, nu even een softijsje halen
Lief dagboek ..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kreeft.
Nieuw pakje sigaretten kopen paar uur terug, in je broekzak stashen, deze vervolgens wassen, de wasmachine opendoen en het pakje dat je als eerste opvalt. Gelukkig zijn die fuckers droog op één of andere manier want hij was nog dicht, maar het pakje is zo slap als wat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |