abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111919092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe is het met je buik verder Coco? Heb je al een beetje een bolletje? :)
Heb je last van kwaaltjes of valt het wel mee?

En Progje, hoe is het daar mee? :)
Belly: check :) Ik begin een echte Fatty McPhatso te worden :+

Eigenlijk heb ik echt nergens last van, alleen wat snel moe. That's all.
Nou ja, ik merk wel wat kleine dingetjes: wat vaker hoofdpijn, pijn in mijn rechterbil en andere kleine dingetjes. Maar daar heb ik geen 'last' van. Sterker nog, ik waardeer het ergens -zolang het niet wél erg wordt- juist wel :)
pi_111919103
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
Tijdens het mensen kijken heb ik toch een partij voorbeelden zien langslopen die bevestigen dat passend ondergoed een must is.
Zit je op een terrasje?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111919119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat mag meer worden ;)
Meer? Ik zat propvol gisteren :D
pi_111919135
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

sub]Nou ja, ik merk wel wat kleine dingetjes: wat vaker hoofdpijn, pijn in mijn rechterbil en andere kleine dingetjes. Maar daar heb ik geen 'last' van. Sterker nog, ik waardeer het ergens -zolang het niet wél erg wordt- juist wel :) [/sub]
O+
pi_111919156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Novem het volgende:
En ik heb hongerrrrrr :')
me2, heb hier alleen een vieze manderijn liggen :') Maaar nog eventjes, dan is het boterhammentijd *)
~ Bonito La Risa ~
pi_111919187
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Eerder naar de sportvereniging? *)
Of anders lijstje posten?
Ik ga in augustus in een andere stad studeren, dus het leek me handiger het tot dan uit te stellen :P
Wat voor lijstje bedoel je?
pi_111919248
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga in augustus in een andere stad studeren, dus het leek me handiger het tot dan uit te stellen :P
Wat voor lijstje bedoel je?
Oh, vandaar! Wat ga je doen? Fitness? of een sport?

Lijstje van wat je eet, dan kunnen - andere mensen hier - kijken of je echt teveel tussendoortjes oid eet :s)
~ Bonito La Risa ~
pi_111919254
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, ik merk wel wat kleine dingetjes: wat vaker hoofdpijn, pijn in mijn rechterbil en andere kleine dingetjes. Maar daar heb ik geen 'last' van. Sterker nog, ik waardeer het ergens -zolang het niet wél erg wordt- juist wel :)
Bewijs van de Belly willen we! *O*
Fijn dat je geen klachten hebt. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111919296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Oh, vandaar! Wat ga je doen? Fitness? of een sport?

Lijstje van wat je eet, dan kunnen - andere mensen hier - kijken of je echt teveel tussendoortjes oid eet :s)
Bij een roeivereniging is het plan :)

Ik moet nu naar mijn werk, maar als ik thuiskom zal ik het eens posten :P
Maar het is wel echt teveel, tot nu toe al drie stuks fruit en een stroopwafel gehad :')
pi_111919312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

O+
Ja, echt :D Misschien ben ik sowieso veel gewend (qua dagelijks 'klachten'), dat ik dit niet als vervelend ervaar, dat kan ook. Maar ik vind het fijn. Niet dat ik zo'n masochist ben verder :+ Maar gewoon, het groeit en doet zn ding en ik geniet van alles, ook de 'onprettige' dingen.

Misschien zou ik wel anders piepen als ik continu kotsend boven de pot hing hoor :P Of echt verging van de pijn. Maar gelukkig is dat dus niet het geval :)
pi_111919334
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij een roeivereniging is het plan :)

Ik moet nu naar mijn werk, maar als ik thuiskom zal ik het eens posten :P
Maar het is wel echt teveel, tot nu toe al drie stuks fruit en een stroopwafel gehad :')
Misschien eet je te weinig bij het ontbijt/de lunch, waardoor je naar veel tussendoortjes grijpt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111919354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, echt :D Misschien ben ik sowieso veel gewend (qua dagelijks 'klachten'), dat ik dit niet als vervelend ervaar, dat kan ook. Maar ik vind het fijn. Niet dat ik zo'n masochist ben verder :+ Maar gewoon, het groeit en doet zn ding en ik geniet van alles, ook de 'onprettige' dingen.

Misschien zou ik wel anders piepen als ik continu kotsend boven de pot hing hoor :P Of echt verging van de pijn. Maar gelukkig is dat dus niet het geval :)
O+ leuk dat je er zo van geniet!
~ Bonito La Risa ~
pi_111919381
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bewijs van de Belly willen we! *O*
Fijn dat je geen klachten hebt. :)
Proof: Het grote buikentopic deel 79

Al is het een hoofdloze foto. Dus of dat nu zoveel bewijst.. ;)
pi_111919411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

De O+ was ook bedoeld vooor het feit dat je er zo lekker positief mee om gaat.
Vind dat echt een *O* waard!
pi_111919413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is een echte zwangere buik hoor! Die herken ik wel. :D
Doe wat je niet durft.
pi_111919445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat een mooi buikje al! gewoon zwanger en niet dik }:| :P
pi_111919448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

O+ leuk dat je er zo van geniet!
Ja, inmiddels wel :) Sinds de 12-weken echo er goed uitzag heb ik de zorgen wat los kunnen laten en is het vooral fijn O+

Plus, extreem goed excuus om te winkelen :D Pas immers niet meer in het merendeel van mn eigen kleren :+
pi_111919548
Inderdaad een echte zwangere buik Coco! O+ En wat fijn dat je er zo positief mee omgaat. :)
Tevens: die katten op de foto erbij, cute! O+
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:48:35 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111919720
Coco-zwangere-buik :D Een eeeechte *O* En katten! :D

Ik zeg O+ O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111919744
Coco + bump O+

Goed excuus idd om te winkelen, maar ook zo gruwelijk duur :o. Ben blij dat ik normaal gesproken niet zo schommel met gewicht, want een compleet nieuwe garderobe aanschaffen is echt killing.

Siral, bij mij zijn puistjes eigenlijk altijd hormoongebonden, wat ik eet heeft niet bijster veel invloed.

Vik, balen van je blessure. Je hebt bij de wedstrijd natuurlijk ook wel veel gegeven, niet gek dat je daar lichamelijk wat van merkt. Hopen dat het met iets meer rust en koelen snel beter gaat!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:53:56 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111919930
Ik ben de laatste tijd ook bezig met een nieuwe garderobe, maar dan meer ivm het feit dat veel kleding oud ende uitgelubberd is geworden of niet zo geschikt is voor werk ivm comfy-baggy :@ :') Had voor de winter al veel nieuws, maar nu komt de zomer is de zomer er he :D

Binnenkort ook maar dingen weg gaan gooien... Mijn Jinx shirtjes (heb er een boel :P) zijn bijna allemaal wat verfomfaaid maar weg doen is ook zo wat he :@

Wel gisteren weer even een linnen broek, shirtje en vestje besteld, ivm praktisch :+
pi_111919954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Meer? Ik zat propvol gisteren :D
:@

"YOU GOT A BABEH, IT'S IN YOUR BELLEH!"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111920035
Ik heb altijd puistjes ;(

Het wordt wel erger in de week voor ik ongesteld word, maar ze zijn er gewoon altijd. Vanaf m'n 11de al en ze gaan NOOIT weg :P

Maakt niet uit of ik gezond eet, geen vlees eet, veel sport etc. etc. ze blijven gewoon.

Dus ik hoop dat minderen met tarwe dan misschien gaat helpen.
pi_111920142
een collega heeft volkoren beschuiten en pure hagelslag voor me meegenomen uit NL! Zo blij!

verder m'n hele morgen verdaan met een onzin bijeenkomst. bah.
pi_111920146
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef Novem het volgende:

Het wordt wel erger in de week voor ik ongesteld word, maar ze zijn er gewoon altijd. Vanaf m'n 11de al en ze gaan NOOIT weg :P

Maakt niet uit of ik gezond eet, geen vlees eet, veel sport etc. etc. ze blijven gewoon.

Idem hier. Maar nu zijn ze opeens als sneeuw voor de zon verdwenen, terwijl ik niet echt anders ben gaan eten. Daarom weet ik nu zeker dat het echt door hormonen komt.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:00:30 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111920208
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi lijstje. Niks meer aan doen! :)
:').

Oh, ik heb trouwens een collega die echt níet sociaal kan doen. Ik blijf wel altijd vrolijk "hoi! :D" zeggen, maar vandaag probeerde ik een praatje te maken toen ze iets in de koelkast legde en ze zei echt NIETS terug. Wow :o.

En het ligt niet aan mij, want tegen een directe collega van mij zegt ze ook niets. Snap dat niet zo goed. Het is toch veel leuker om een beetje leuk met je collega's om te gaan :)
Niet meer actief op Fok!
pi_111920212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Boooooooooh, ik ben echt stíkchagrijnig. Was helemaal in m'n sas met het hardlopen en nu ziet het ernaar uit dat ik die wedstrijd in Amersfoort ook voorbij moet laten gaan. Als ik het tenminste niet nog erger wil maken. En aangezien ik echt heel gelukkig word van hardlopen word ik echt ķngelukkig van niet hardlopen. Kan wel janken ;(.
waarom ga je niet even naar de dokter ipv zelfdiagnose? En wanneer is die wedstrijd in Amersfoort?
pi_111920233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook bezig met een nieuwe garderobe, maar dan meer ivm het feit dat veel kleding oud ende uitgelubberd is geworden of niet zo geschikt is voor werk ivm comfy-baggy :@ :') Had voor de winter al veel nieuws, maar nu komt de zomer is de zomer er he :D

Binnenkort ook maar dingen weg gaan gooien... Mijn Jinx shirtjes (heb er een boel :P) zijn bijna allemaal wat verfomfaaid maar weg doen is ook zo wat he :@

Wel gisteren weer even een linnen broek, shirtje en vestje besteld, ivm praktisch :+
De zomer was er ineens heel snel hč! Ik kom er ook nu opeens achter dat ik eigenlijk maar heel weinig (passende) kleren heb voor echt warm weer. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:01:26 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111920242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik denk dat Novem gelijk heeft Vik! Een kleine overbelasting is nog geen blessure. Dat komt wel goed. Ik heb laatst iemand een tip gegeven voor een fitnessoefening voor je scheenbeen. Als je die voorzichtig oppakt is de kans groot dat de doorbloeding weer op gang komt en je snel van je pijn af bent. Maar wel rustig aan, want hij moet ook rusten :*
Waren dat specifieke oefeningen? (linkje? O-) ). Heb ook al van HPKW gekregen, maar sta ook wel open voor andere varianten :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111920300
:W M'n eerste tentamen zit erop. En hij ging goeoeoeoed. Begon om 9.30 met schrijven en hield om 10.30 toen we moesten stoppen met schrijven op. Goed gevoel over. Goed cijfer. Nu op naar de andere twee! *O*
Ja doei.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:04:39 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111920379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waarom ga je niet even naar de dokter ipv zelfdiagnose? En wanneer is die wedstrijd in Amersfoort?
Omdat ik niet weet of de dokter wel iets zinnigs kan zeggen. Hij is geen sportarts tenslotte, maar een gewone huisarts. Hij zal ws zeggen: andere sporten gaan doen, oefeningen doen en pas weer lopen als je pijnvrij bent. Dat kan ik zelf ook wel verzinnen.

En ik vraag me ook af of ik het niet groter maak dan het is. Of het eigenlijk wel erger is dan eerdere keren dat ik wat last had van m'n scheenbeen. Toen liep ik nog 's ochtends in donker en kou en dus boeide het niet zo om een paar dagen niet te lopen. Maar op dit moment ben ik heel gedreven en dus ben ik er heel bewust mee bezig.

Is wel vaker voorgekomen dat ik zondag liep en dan pas dodag weer.
Niet meer actief op Fok!
pi_111920575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waren dat specifieke oefeningen? (linkje? O-) ). Heb ook al van HPKW gekregen, maar sta ook wel open voor andere varianten :Y.
Deze, maar dan met je billen naar het apparaat en dan de been vooruit trekken. Afwisselen met alleen je voet flexen:

pi_111920604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Idem hier. Maar nu zijn ze opeens als sneeuw voor de zon verdwenen, terwijl ik niet echt anders ben gaan eten. Daarom weet ik nu zeker dat het echt door hormonen komt.
Gewoon proberen constant zwanger te zijn dus :P

Ik denk ook wel dat het hormonaal moet zijn, ben een tijdje geleden begonnen met de pil, binnen een maand had ik puistjes als nooit tevoren, meteen weer mee gekapt en nu is het veel rustiger.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:11:51 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111920688
Nu houd ik trouwens even op met zeuren :@ :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111920747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
:W M'n eerste tentamen zit erop. En hij ging goeoeoeoed. Begon om 9.30 met schrijven en hield om 10.30 toen we moesten stoppen met schrijven op. Goed gevoel over. Goed cijfer. Nu op naar de andere twee! *O*
*O*
  Vis een optie? woensdag 23 mei 2012 @ 12:14:25 #106
70532 loveli
N
pi_111920801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

hahaha, lekker bezig loveli. En gaat het over mannen of vrouwen?
Vrouwen. Stond op parkeerplaats te wachten, je moet toch wat te doen hebben :')
crap in = crap out
pi_111920916
Loveli heeft dezelfde hobby als ik :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:17:52 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111920952
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef Novem het volgende:

Ja joh? Op de foto die ik van je heb gezien heb je juist zo'n mooi gaaf huidje!
  Vis een optie? woensdag 23 mei 2012 @ 12:18:15 #109
70532 loveli
N
pi_111920979
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat het hormonaal moet zijn, ben een tijdje geleden begonnen met de pil, binnen een maand had ik puistjes als nooit tevoren, meteen weer mee gekapt en nu is het veel rustiger.
Microgynon/rigevidon/stediril/levonorgestrel +ethynylestradiol. Geen trombose, wel puistjes.
crap in = crap out
pi_111921085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Novem het volgende:

[..]

Nah doe maar niet :'). Maar dit is wel echt een fijne bijkomstigheid, samen met het niet koud hebben en minder last van nekspieren/hoofdpijn. Dalijk krijg ik alles driedubbel zo hard terug waarschijnlijk, maar daar denk ik nog maar even niet aan O-)
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_111921130
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Microgynon/rigevidon/stediril/levonorgestrel +ethynylestradiol. Geen trombose, wel puistjes.
Dan heb ik geluk *O*

Edit- ohw wacht, ik zit al een jaar aan yasmin :')
pi_111921177
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef An24 het volgende:

[..]

*O*
Ja doei.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:25:57 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111921328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Loveli heeft dezelfde hobby als ik :)
:D.

En goed zo, Mo! Op naar de volgende! Laatste tentamens btw?
Niet meer actief op Fok!
pi_111921566
Ik heb net een jurkje en rokje besteld bij Steps. En verder werk ik ook nog hoor. Multitasken :P
En eten, dat ga ik zo maar eens doen :9
Be someone that makes you happy
pi_111921615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Nallie het volgende:
Ik heb net een jurkje en rokje besteld bij Steps. En verder werk ik ook nog hoor. Multitasken :P
En eten, dat ga ik zo maar eens doen :9
Zien!!!
pi_111921628
^O^ gewoon voor hoe je alles de laatste tijd aanpakt, Mo! Leuk!

Had Ewe trouwens dat laatste tentamen nou nog gehaald? :@
pi_111921706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zien!!!
DM :)
Be someone that makes you happy
pi_111921734
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik had Tryginon, zit volgens mij in dezelfde groep. Was ook vreselijk labiel tijdens die periode :')

@Maria, het zijn altijd veel hele kleine puistjes, niet van die grote rode knoeperts :P dus dan valt het niet zo op van een afstandje.
Hou helaas wel altijd kleine littekentjes van puistjes over, donkere vlekjes.
pi_111921960
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').

Oh, ik heb trouwens een collega die echt níet sociaal kan doen. Ik blijf wel altijd vrolijk "hoi! :D" zeggen, maar vandaag probeerde ik een praatje te maken toen ze iets in de koelkast legde en ze zei echt NIETS terug. Wow :o.

En het ligt niet aan mij, want tegen een directe collega van mij zegt ze ook niets. Snap dat niet zo goed. Het is toch veel leuker om een beetje leuk met je collega's om te gaan :)
Misschien hoorde je haar gewoon niet. Hihihihi :@ :D :')

Sorry Vik, die kon ik niet laten ^^ :+ Overigens ken ik dat soort mensen wel, ja. Ik blijf altijd stug heel enthousiast doen. Hoe langer zij nors zijn, hoe enthousiaster ik word. Geweldig :D
pi_111921991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik had Tryginon, zit volgens mij in dezelfde groep. Was ook vreselijk labiel tijdens die periode :')

@Maria, het zijn altijd veel hele kleine puistjes, niet van die grote rode knoeperts :P dus dan valt het niet zo op van een afstandje.
Hou helaas wel altijd kleine littekentjes van puistjes over, donkere vlekjes.
DIe heb ik ook gehad! Drie fasen he? Heeft het bij mij altijd prima gedaan though. Pukkeltjes nooit echt gehad. Toen ik stopte met de pil, toen werd ik ook wat pukkeliger. Best annoying was dat.
pi_111922038
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@

"YOU GOT A BABEH, IT'S IN YOUR BELLEH!"
Ik noem het liefkozend 'de parasiet'. Dat kan niet iedereen waarderen, overigens :D

Moet ik dat net zo lezen/'horen' als GET IN MAH BELLEH? :D :+ O+
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:46:09 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111922092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Misschien hoorde je haar gewoon niet. Hihihihi :@ :D :')

Sorry Vik, die kon ik niet laten ^^ :+ Overigens ken ik dat soort mensen wel, ja. Ik blijf altijd stug heel enthousiast doen. Hoe langer zij nors zijn, hoe enthousiaster ik word. Geweldig :D
:D. Nee ze zei echt niets, weet ik zeker :P. Ik voelde me echt een beetje -O- daardoor :') (ik was al een beetje labiel).

Stug enthousiast blijven doen is leuk idd, ga ik ook doen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:49:36 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111922230
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik noem het liefkozend 'de parasiet'. Dat kan niet iedereen waarderen, overigens :D

De parasiet _O-

Sneeuwpop O+

Zo, weer even een portie spinazie drinken :+ Vandaag met banaan, blauwe bes, braam en appel c_/
pi_111922272
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

En goed zo, Mo! Op naar de volgende! Laatste tentamens btw?
Ook bedankt! M'n laatste tentamens OOIT als het goed is. Nou ja, daar ben ik wel van overtuigd. Maar ik moet nog wel echt héél veel doen, dus ga zo weer hard aan de slag: de twee die nog moeten zijn echt best pittig.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:
^O^ gewoon voor hoe je alles de laatste tijd aanpakt, Mo! Leuk!

Had Ewe trouwens dat laatste tentamen nou nog gehaald? :@
:@ Thanks
Ja doei.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:53:06 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111922357
Nice, Mo! Go for it :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111922396
Oh, en heeft iemand deze film gezien?

(trailer) :o
Ja doei.
pi_111922442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

AYE! I WANNAH EAT IT!
:P O+
I wan't my babyback-, babyback-, babyback-, babybackribs... CHILIII BABYBACKRIBS!
pi_111922651
Er mogen nog 2 bolletjes schepijs aan mijn lijstje worden toegevoegd. :9
Lekker man, ijs met munt en cherry mania ijs! :9~
Doe wat je niet durft.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:18:23 #129
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111923582
Phaidra Moooi buik!!! O+

Jij ook coco O+ Zo mooi om te zien die verandering!!

Nallie, leuke kleding hebben ze altijd bij de steps he O+ welke heb je gekocht?
~ Bonito La Risa ~
pi_111923889
ijs met munt... :9

Argh, studenten. Stuurt er eentje me gister om 4 uur een email met een vraag, en ik had geen tijd/puf om te antwoorden. Stuurt hij me nu nog een keer een email met dezelfde vraag, want hij wist niet zeker of ik z''n email wel gekregen had. En dat terwijl hij tijdens de onderwijsmomenten die bedoeld waren voor vragen nooit kwam.
pi_111924439
Ja! Was erg lekker ijs! *)
Ik geloof wel in verwenmomentjes enzo. *) En lekkere ijsjes eten. :D
Doe wat je niet durft.
pi_111924551
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
volgens mij lijken wij qua eetgedrag (en lengte) heel erg op elkaar. Alleen sport jij veel meer.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:41:33 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111924688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
_O-.

Ik geloof niet in God, maar wel in verwenmomentjes _O-. Net lekker buiten gewandeld met collega. Nergens last van, woei, voelde zelfs amper wat toen ik de trap afging. Ik zie het wel goed komen :Y.

Ik heb ook wel zin in een ijsje -O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:43:34 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111924775
Ik niet *O*. Ik geef echt niks om ijs. Een van de weinige lekkernijen waar ik goed zonder kan :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:43:46 #135
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111924787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Ik geloof niet in God, maar wel in verwenmomentjes _O-. Net lekker buiten gewandeld met collega. Nergens last van, woei, voelde zelfs amper wat toen ik de trap afging. Ik zie het wel goed komen :Y.

Ik heb ook wel zin in een ijsje -O-.
Oo, nou kijk wie weet :D

Perenijsje O+
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:44:22 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111924815
Gelukkig is het hier niet om te stikken dus vooralsnog heb ik gewoon zin in kopjes thee, latte, smoothies en broodjes :D

Al zit er hier wel een ijssalon in de buurt maar die negeer ik :P
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:44:31 #137
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111924821
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet *O*. Ik geef echt niks om ijs. Een van de weinige lekkernijen waar ik goed zonder kan :').
Ik wel, eet t liefst heel de dag ijs (als het lekker weer is he) Ik probeer nu alleen waterijsjes te eten. Eerst at ik zowat iedere dag wel een magnum oid.
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:45:58 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111924885
Hier is het wel vrij warm, maar mijn collega heeft ventilators meegenomen _O_.

Morgen ga ik wel een ijsje halen, denk ik. Wel voorverpakte meuk, maar toch: ijs :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:47:44 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111924961
Ik heb mn vestje nog aan. Zeewind en zulks :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111925216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

volgens mij lijken wij qua eetgedrag (en lengte) heel erg op elkaar. Alleen sport jij veel meer.
Ik ben in training natuurlijk. B-) En lichtelijk hyperactief zo af en toe. :P
Maar ik hou heel erg van lekker eten. Ik eet liever heel weinig van iets wat heel lekker is, dan veel van iets middelmatigs.
En zo'n schepijsje bij een goede ijssalon, daar word je best blij van. Lekker opeten in het zonnetje, hapje voor hapje naar binnen werken, instant geluk! O+
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')