Ehm nou ik heb geloof ik altijd wel redelijk wat meequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:26 schreef Perruche het volgende:
Maria, je kan toch ook gewoon die laptop Bamm in die tas doen, hoeft toch niet tas in een tas? En dan gewoon een stevige shopper mee om dat ding van fiets naar kantoor ofzo te sjouwen
Dat mag meer wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: kippensoep
T: banaan
L: omelet met brood
T: tomatensoep
D: wok met veel groente en kip
T: paar dropjes
Vandaag begonnen met een croissantje en verse jus d'orange. Nom! Vanmiddag infuus. Lekker een paar uur slapen, haha
Aiquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef LieLie het volgende:
@V1zor, ribkarbonade.. Hm.. Misschien een optie. En witlofsalade met yoghurt had ik gister ook! Alleen de witlof was erg bitter..
Ik vind jouw lijstjes altijd zo weinig klinken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef anna82 het volgende:
Oh haaaaai,
Dat was zweten vanochtend op de fiets! Nu een bankdag op kantoor, ik ben surrounded by saaie ventjes in saaie pakken en ik heb niets te doen. Waarom ben ik niet gewoon thuis gebleven om te profiteren van het lekkere weer?
Ik wilde vanochtend hardlopen, maar mijn benen wilden niet. Planning is nu:
O: kwark, banaan, bosbessen, havermout
T: manderijn
L: boterhammen met een salade
T: manderijn
D: leftover melanzana p van jamie
S: 55 km wielrennen
(S en D kan ook omgekeerd, in dat geval komt er nog een T: boterham pindakaas bij)
Ik doe vaak een Perruche, ik eet meer dan de planning. Normaal eet ik kwark na het sporten, moet even op zoek naar een alternatief aangezien ik nu ontbeten heb met kwark. En eetlepels pindakaas, plakjes worst, stukjes kaas etc etc komen er ook vaak bij. Zal vanavond een definitief lijstje doen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind jouw lijstjes altijd zo weinig klinken!
Sowieso wel even wat extra's eten na het sporten.
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef Perruche het volgende:
Maar da's net als bij coco, als je er geen hoeveelheden of uitgebreide beschrijving bijzet lijkt het al snel weinig
Ah, goedzo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik doe vaak een Perruche, ik eet meer dan de planning. Normaal eet ik kwark na het sporten, moet even op zoek naar een alternatief aangezien ik nu ontbeten heb met kwark. En eetlepels pindakaas, plakjes worst, stukjes kaas etc etc komen er ook vaak bij. Zal vanavond een definitief lijstje doen!
Vond ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Goed plan Siral
Ik ga zaterdag ook maar eens boodschappen doen om door de week wat lunches in elkaar te flansen.
Heb eigenlijk wel zin om vandaag weer te gaan hardlopen, maar ik weet dat mijn benen daar niet goed tegen kunnen
10x beter dan verlepte boterhammenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Precies! Ik heb wel een magnetron op werk, dus kan ook warme dingen eten
Juist.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Boooooooooh, ik ben echt stíkchagrijnig. Was helemaal in m'n sas met het hardlopen en nu ziet het ernaar uit dat ik die wedstrijd in Amersfoort ook voorbij moet laten gaan. Als ik het tenminste niet nog erger wil maken. En aangezien ik echt heel gelukkig word van hardlopen word ik echt óngelukkig van niet hardlopen. Kan wel janken.
Hardlopen kan je ook zonder wedstrijd en weet je hoeveel loopjes er georganiseerd worden! Als je nog een uitdaging wilt kan je je bv inschrijven voor de Zuid-As run: 10 EM.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Boooooooooh, ik ben echt stíkchagrijnig. Was helemaal in m'n sas met het hardlopen en nu ziet het ernaar uit dat ik die wedstrijd in Amersfoort ook voorbij moet laten gaan. Als ik het tenminste niet nog erger wil maken. En aangezien ik echt heel gelukkig word van hardlopen word ik echt óngelukkig van niet hardlopen. Kan wel janken.
Je bedoelt dat Siral meer vet moet eten? Of iets anders?quote:
Ja, ik heb dus een blessure dus kan sws niet hardlopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hardlopen kan je ook zonder wedstrijd en weet je hoeveel loopjes er georganiseerd worden! Als je nog een uitdaging wilt kan je je bv inschrijven voor de Zuid-As run: 10 EM.
Kop op! Of heb je last ergens van?
Yupquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Siral meer vet moet eten? Of iets anders?
Niet, jij bent Vik, de hardloopgoeroe! Dus rennen is altijd leuk (voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus een blessure dus kan sws niet hardlopen.
En ik heb 16 euro voor die wedstrijd betaald en m'n zus zou komen en juist die wedstrijden maken het zo leuk. Had gewoon niet verwacht dat ik nu ineens nog met zo'n stomme blessure zou komen te zitten. En nu denk ik de hele tijd: als 'ie maar op tijd weg is, als 'ie maar op tijd weg is, GA WEG!terwijl ik me gewoon erop moet focussen dat ik weer helemaal beter word. Meh.
Mandarijnenroulettequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:36 schreef Mixende_match het volgende:
Idd vik, ZennnnKomt vanzelf goeeed!! Gewoon rust nemen, ook al is t niet fijn. Misschien gewoon een stuk lopen?
Boh, net lekker manderijntje gekocht bij groenteboer. (ja, ze zijn lekker zoet hoor mevrouw) dus ik neem een hapbleghhh wat zijn ze vies!!! Nu durf ik niet nog een schijfje te eten
![]()
Gisteren bbq op balkon, ging goed! Gaan we echt vaker doen!
Vandaag de restjes opeten, beetje gyros en frikandellen nog
Wat is jouw gemiddelde verhouding k/e/v denk je? En yoghurt is zeker mager?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Als ik kip bak smiddags krijg ik denk ik al meer vet binnen dan met boterhammen en yoghurt.
Ik zit volgens caloriechecker meestal wel rond de 40/50 gram vet per dag... en yoghurt is mager jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is jouw gemiddelde verhouding k/e/v denk je? En yoghurt is zeker mager?
Hoe is het met je huis? En wanneer komt Chloë?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
Naja...
Anna, gewoon paar intervallers er tussendoor gooien!
Que pasaaa?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
Naja...
Anna, gewoon paar intervallers er tussendoor gooien!
Neem nou eens volvette producten. Of op zn minst halfvol. Dat is al herhaaldelijk tegen je gezegd. En het is nog lekkerder ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zit volgens caloriechecker meestal wel rond de 40/50 gram vet per dag... en yoghurt is mager ja
En dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden nog maar rond de helft daarvan zat.
IK vind het niet lekkerder, en dan kan er een tweede koelkast worden aangeschaft hier thuis als ik in eens volvette zuivel e.d wil gaan eten. Want niemand anders eet dat thuis. Sowieso voel ik me prima bij hoe het nu gaat, en met volvette zuivel heb ik ook meer last van mijn buik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem nou eens volvette producten. Of op zn minst halfvol. Dat is al herhaaldelijk tegen je gezegd. En het is nog lekkerder ook.
Ik heb er (bewust) ongeveer sinds donderdag last van, sinds de wedstrijd dus. Zaterdag nog probleemloos kunnen lopen, zondag ook nog een herstelloopje gedaan, maar voelde het toen wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens last van mn scheenbeen.
Maar sinds wanneer heb je er dan last van? En heb je al overlegd met een fysio of een arts?
Sowieso is het verstandig om naar Starshoe te gaan in Zoetermeer als je nieuwe schoenen gaat kopen. Beste advies ooit gehad bij het kopen van hardloopschoenen. En er lopen fysio's rond die er dus advies geven, en dat is wel heel fijn. Heb daar zelf met mn kuitblessure en nog herstellend van mn gebroken enkel nieuwe schoenen gekocht.
Een blessure hoeft overigens neit te betekenen dat je niets meer kunt, je moet hooguit je training wat aanpassen. Met mijn kuitblessure (waarbij ik ongeveer door de grond ging van de pijn, kon ik nog 2 keer per week rustig 4x10 minuten lopen. En daarna koelen.
Sowieso kun je natuurlijk altijd gaan zwemmen of fietsen of een andere sport verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |