Omdat ik niet weet of de dokter wel iets zinnigs kan zeggen. Hij is geen sportarts tenslotte, maar een gewone huisarts. Hij zal ws zeggen: andere sporten gaan doen, oefeningen doen en pas weer lopen als je pijnvrij bent. Dat kan ik zelf ook wel verzinnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom ga je niet even naar de dokter ipv zelfdiagnose? En wanneer is die wedstrijd in Amersfoort?
Deze, maar dan met je billen naar het apparaat en dan de been vooruit trekken. Afwisselen met alleen je voet flexen:quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waren dat specifieke oefeningen? (linkje?). Heb ook al van HPKW gekregen, maar sta ook wel open voor andere varianten
.
Gewoon proberen constant zwanger te zijn dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Idem hier. Maar nu zijn ze opeens als sneeuw voor de zon verdwenen, terwijl ik niet echt anders ben gaan eten. Daarom weet ik nu zeker dat het echt door hormonen komt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
M'n eerste tentamen zit erop. En hij ging goeoeoeoed. Begon om 9.30 met schrijven en hield om 10.30 toen we moesten stoppen met schrijven op. Goed gevoel over. Goed cijfer. Nu op naar de andere twee!
Vrouwen. Stond op parkeerplaats te wachten, je moet toch wat te doen hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
hahaha, lekker bezig loveli. En gaat het over mannen of vrouwen?
Ja joh? Op de foto die ik van je heb gezien heb je juist zo'n mooi gaaf huidje!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef Novem het volgende:
Ik heb altijd puistjes![]()
Het wordt wel erger in de week voor ik ongesteld word, maar ze zijn er gewoon altijd. Vanaf m'n 11de al en ze gaan NOOIT weg
Maakt niet uit of ik gezond eet, geen vlees eet, veel sport etc. etc. ze blijven gewoon.
Dus ik hoop dat minderen met tarwe dan misschien gaat helpen.
Microgynon/rigevidon/stediril/levonorgestrel +ethynylestradiol. Geen trombose, wel puistjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Gewoon proberen constant zwanger te zijn dus
Ik denk ook wel dat het hormonaal moet zijn, ben een tijdje geleden begonnen met de pil, binnen een maand had ik puistjes als nooit tevoren, meteen weer mee gekapt en nu is het veel rustiger.
Nah doe maar nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Gewoon proberen constant zwanger te zijn dus
Ik denk ook wel dat het hormonaal moet zijn, ben een tijdje geleden begonnen met de pil, binnen een maand had ik puistjes als nooit tevoren, meteen weer mee gekapt en nu is het veel rustiger.
Dan heb ik gelukquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Microgynon/rigevidon/stediril/levonorgestrel +ethynylestradiol. Geen trombose, wel puistjes.
Zien!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Nallie het volgende:
Ik heb net een jurkje en rokje besteld bij Steps. En verder werk ik ook nog hoor. Multitasken
En eten, dat ga ik zo maar eens doen
Ik had Tryginon, zit volgens mij in dezelfde groep. Was ook vreselijk labiel tijdens die periodequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Microgynon/rigevidon/stediril/levonorgestrel +ethynylestradiol. Geen trombose, wel puistjes.
Misschien hoorde je haar gewoon niet. Hihihihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Oh, ik heb trouwens een collega die echt níet sociaal kan doen. Ik blijf wel altijd vrolijk "hoi!" zeggen, maar vandaag probeerde ik een praatje te maken toen ze iets in de koelkast legde en ze zei echt NIETS terug. Wow
.
En het ligt niet aan mij, want tegen een directe collega van mij zegt ze ook niets. Snap dat niet zo goed. Het is toch veel leuker om een beetje leuk met je collega's om te gaan
DIe heb ik ook gehad! Drie fasen he? Heeft het bij mij altijd prima gedaan though. Pukkeltjes nooit echt gehad. Toen ik stopte met de pil, toen werd ik ook wat pukkeliger. Best annoying was dat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik had Tryginon, zit volgens mij in dezelfde groep. Was ook vreselijk labiel tijdens die periode
@Maria, het zijn altijd veel hele kleine puistjes, niet van die grote rode knoepertsdus dan valt het niet zo op van een afstandje.
Hou helaas wel altijd kleine littekentjes van puistjes over, donkere vlekjes.
Ik noem het liefkozend 'de parasiet'. Dat kan niet iedereen waarderen, overigensquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"YOU GOT A BABEH, IT'S IN YOUR BELLEH!"
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien hoorde je haar gewoon niet. Hihihihi![]()
![]()
![]()
Sorry Vik, die kon ik niet laten ^^Overigens ken ik dat soort mensen wel, ja. Ik blijf altijd stug heel enthousiast doen. Hoe langer zij nors zijn, hoe enthousiaster ik word. Geweldig
![]()
De parasietquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik noem het liefkozend 'de parasiet'. Dat kan niet iedereen waarderen, overigens![]()
Moet ik dat net zo lezen/'horen' als GET IN MAH BELLEH?![]()
![]()
Ook bedankt! M'n laatste tentamens OOIT als het goed is. Nou ja, daar ben ik wel van overtuigd. Maar ik moet nog wel echt héél veel doen, dus ga zo weer hard aan de slag: de twee die nog moeten zijn echt best pittig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En goed zo, Mo! Op naar de volgende! Laatste tentamens btw?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:
gewoon voor hoe je alles de laatste tijd aanpakt, Mo! Leuk!
Had Ewe trouwens dat laatste tentamen nou nog gehaald?
AYE! I WANNAH EAT IT!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik noem het liefkozend 'de parasiet'. Dat kan niet iedereen waarderen, overigens![]()
Moet ik dat net zo lezen/'horen' als GET IN MAH BELLEH?![]()
![]()
volgens mij lijken wij qua eetgedrag (en lengte) heel erg op elkaar. Alleen sport jij veel meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Was erg lekker ijs!
Ik geloof wel in verwenmomentjes enzo.En lekkere ijsjes eten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Was erg lekker ijs!
Ik geloof wel in verwenmomentjes enzo.En lekkere ijsjes eten.
Oo, nou kijk wie weetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik geloof niet in God, maar wel in verwenmomentjes. Net lekker buiten gewandeld met collega. Nergens last van, woei, voelde zelfs amper wat toen ik de trap afging. Ik zie het wel goed komen
.
Ik heb ook wel zin in een ijsje.
Ik wel, eet t liefst heel de dag ijs (als het lekker weer is he) Ik probeer nu alleen waterijsjes te eten. Eerst at ik zowat iedere dag wel een magnum oid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet. Ik geef echt niks om ijs. Een van de weinige lekkernijen waar ik goed zonder kan
.
Ik ben in training natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens mij lijken wij qua eetgedrag (en lengte) heel erg op elkaar. Alleen sport jij veel meer.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben in training natuurlijk.En lichtelijk hyperactief zo af en toe.
Maar ik hou heel erg van lekker eten. Ik eet liever heel weinig van iets wat heel lekker is, dan veel van iets middelmatigs.
En zo'n schepijsje bij een goede ijssalon, daar word je best blij van. Lekker opeten in het zonnetje, hapje voor hapje naar binnen werken, instant geluk!
Happen, kauwen en slikkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef Mixende_match het volgende:
O, ik heb honger! Maar ik krijg geen hap door m'n keel.. Brood zit al een half uur naar m'n te staren
http://www.riksjatravel.nl/quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Novem het volgende:
XM, jij had toch eens een rondreis geboekt? Via welke organisatie was dat?
Thanks!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.riksjatravel.nl/
Prima tevreden over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |