AYE! I WANNAH EAT IT!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik noem het liefkozend 'de parasiet'. Dat kan niet iedereen waarderen, overigens![]()
Moet ik dat net zo lezen/'horen' als GET IN MAH BELLEH?![]()
![]()
volgens mij lijken wij qua eetgedrag (en lengte) heel erg op elkaar. Alleen sport jij veel meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Was erg lekker ijs!
Ik geloof wel in verwenmomentjes enzo.En lekkere ijsjes eten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Was erg lekker ijs!
Ik geloof wel in verwenmomentjes enzo.En lekkere ijsjes eten.
Oo, nou kijk wie weetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik geloof niet in God, maar wel in verwenmomentjes. Net lekker buiten gewandeld met collega. Nergens last van, woei, voelde zelfs amper wat toen ik de trap afging. Ik zie het wel goed komen
.
Ik heb ook wel zin in een ijsje.
Ik wel, eet t liefst heel de dag ijs (als het lekker weer is he) Ik probeer nu alleen waterijsjes te eten. Eerst at ik zowat iedere dag wel een magnum oid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet. Ik geef echt niks om ijs. Een van de weinige lekkernijen waar ik goed zonder kan
.
Ik ben in training natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens mij lijken wij qua eetgedrag (en lengte) heel erg op elkaar. Alleen sport jij veel meer.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben in training natuurlijk.En lichtelijk hyperactief zo af en toe.
Maar ik hou heel erg van lekker eten. Ik eet liever heel weinig van iets wat heel lekker is, dan veel van iets middelmatigs.
En zo'n schepijsje bij een goede ijssalon, daar word je best blij van. Lekker opeten in het zonnetje, hapje voor hapje naar binnen werken, instant geluk!
Happen, kauwen en slikkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef Mixende_match het volgende:
O, ik heb honger! Maar ik krijg geen hap door m'n keel.. Brood zit al een half uur naar m'n te staren
http://www.riksjatravel.nl/quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Novem het volgende:
XM, jij had toch eens een rondreis geboekt? Via welke organisatie was dat?
Thanks!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.riksjatravel.nl/
Prima tevreden over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |