abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111917968
Vik, ik zou inderdaad niet meteen denken"blessure, wooow, wat erg, ik kan niet meer rennen!!", het is waarschijnlijk gewoon een overbelasting als gevolg van de extra intensieve km's die je hebt gemaakt voor je wedstrijd.

Als het na 1 a 2 week rust niet weg is zou ik wel even naar een sportarts gaan, dan kan het idd een blessure zijn.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111917985
En ik heb hongerrrrrr :')
pi_111918087
Vervelend van je blessure Vik, hoop dat het meevalt! :*

Lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met muesli, noten en diepvries-zomerfruit
T: koffie met melk
T: cup-a-soup met brood
L: 2 sneeën brood met geitenkaas
T: pasta met garnaaltjes, gerookte zalm en zongedroogde tomaten (L en T omgedraaid i.v.m. laat avondeten)
T: banaan
S: 40 minuten fietsen en een uur of 2 lopen
D: kwart pittige uientaart (waarschijnlijk pas na negenen)

Ik kreeg gisteren echt energie van dat fitnessen, zo fijn! :o Morgen weer! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:05:44 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111918105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Novem het volgende:
Vik, ik zou inderdaad niet meteen denken"blessure, wooow, wat erg, ik kan niet meer rennen!!", het is waarschijnlijk gewoon een overbelasting als gevolg van de extra intensieve km's die je hebt gemaakt voor je wedstrijd.

Als het na 1 a 2 week rust niet weg is zou ik wel even naar een sportarts gaan, dan kan het idd een blessure zijn.
Met me gek laten maken schiet ik niks op idd, thx voor de oppepper :*.
Ik wacht gewoon af wat er gebeurt en probeer in de tussentijd zo veel mogelijk in beweging te blijven :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111918153
Hongerstoppertip: 2 dikke plakken waldkorn goed besmeren met philadelphia o.i.d. en dan paar plakken schinken erop. :9~
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hoe is het met je huis? En wanneer komt Chloë?
Goed :) Maat die helpt met de muren en het glasvezel kreeg klus tussendoor, dus kon poosje alleen maar kleine dingen doen, vanavond echter verder er mee. Dan is het eigenlijk alleen nog sausen...

Over 2 weken als ik het goed heb :@
Alleen nog geen duidelijke datum wanneer m'n meubels komen. Deze week maar even belletje doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Que pasaaa?

Chloe O+
O+

Goed bezig, Mini! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111918215
Sportarts zit niet in het basispakket, geen idee hoe dat met de fysio zit.
Ik zou vooral voor de rustig trainen optie gaan. En oefeningen doen. Stuur je zo even wat oefeningen door die ik ooit van mijn collega heb gekregen. De collega is overigens ook hardlooptrainer.

Maar niet te veel panieken, het is waarschijnlijk gewoon een beetje overbelast, is niet gek als je ineens veel meer gaat doen. Moet je lichaam aan wennen.
Sowieso regelmatig koelen, dat is altijd verstandig. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111918326
Al geprobeerd met tijgerbalsem te smeren, Vik? Hele huis meurt er op gegeven moment naar, maar mij helpt het altijd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:13:01 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111918376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Al geprobeerd met tijgerbalsem te smeren, Vik? Hele huis meurt er op gegeven moment naar, maar mij helpt het altijd.
Maar dat is tegen spierpijn, toch? Of helpt het ook tegen ontstekingen?

@ HPKW: oké, thx. Fysio zit ook niet in het basispakket. Zou zo'n 30 euro per keer kosten. Kan er natuurlijk altijd een keertje langs voor advies, maar even kijken hoe het de komende dagen gaat.

Koelen ga ik doen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111918484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ HPKW: oké, thx. Fysio zit ook niet in het basispakket. Zou zo'n 30 euro per keer kosten. Kan er natuurlijk altijd een keertje langs voor advies, maar even kijken hoe het de komende dagen gaat.

Geen flauw idee :@

Maar als ik last van m'n onderrug of schouder heb smeer ik het voor het slapen gaan altijd even. Meestal is de last de volgende dag dan wel weg.
pi_111918525
Hai.
Bij mij mag het ook allemaal wel een beetje slanker (vooral de vetjes op mijn buik die er het afgelopen jaar bij gekomen zijn :') ) en volgens mij eet ik veeeeel teveel tussendoortjes en dergelijke. In september ga ik bij een sportvereniging maar tot die tijd moet ik wat anders verzinnen. Iemand een suggestie?
pi_111918544
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:

Goed bezig, Mini! ^O^
Jeej, thanks! O+
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 23 mei 2012 @ 11:25:11 #62
70532 loveli
N
pi_111918786
Tijdens het mensen kijken heb ik toch een partij voorbeelden zien langslopen die bevestigen dat passend ondergoed een must is.
crap in = crap out
pi_111918835
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
Tijdens het mensen kijken heb ik toch een partij voorbeelden zien langslopen die bevestigen dat passend ondergoed een must is.
hahaha, lekker bezig loveli. En gaat het over mannen of vrouwen?
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:28:14 #64
354101 EVH001
Donny who loved bowling..
pi_111918890
E: Ephedra
C: Caffeine
A: Aspirine
B: Banaan
Y: Yoghurt
S: Sinaasappel

Enz.. en geen zwak hart. Ben 2 kilo kwijt
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:29:27 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111918930
Mooi lijstje. Niks meer aan doen! :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111918943
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Hongerstoppertip: 2 dikke plakken waldkorn goed besmeren met philadelphia o.i.d. en dan paar plakken schinken erop. :9~

[..]

Goed :) Maat die helpt met de muren en het glasvezel kreeg klus tussendoor, dus kon poosje alleen maar kleine dingen doen, vanavond echter verder er mee. Dan is het eigenlijk alleen nog sausen...

Over 2 weken als ik het goed heb :@
Alleen nog geen duidelijke datum wanneer m'n meubels komen. Deze week maar even belletje doen.

[..]

O+

Goed bezig, Mini! ^O^
Chloe krijgt vandaag haar laatste enting. Dan is het even kijken of ze ziek wordt of niet, maar ik denk het niet. Officieel mag ze dan volgende week weg. Ik vrees dat ik voor jou een uitzondering moet maken en dat je haar op moet halen, want mijn weekschema's zijn een beetje krap voor zo'n reis :@
pi_111918988
quote:
_O-
pi_111919063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat Novem gelijk heeft Vik! Een kleine overbelasting is nog geen blessure. Dat komt wel goed. Ik heb laatst iemand een tip gegeven voor een fitnessoefening voor je scheenbeen. Als je die voorzichtig oppakt is de kans groot dat de doorbloeding weer op gang komt en je snel van je pijn af bent. Maar wel rustig aan, want hij moet ook rusten :*
pi_111919081
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hai.
Bij mij mag het ook allemaal wel een beetje slanker (vooral de vetjes op mijn buik die er het afgelopen jaar bij gekomen zijn :') ) en volgens mij eet ik veeeeel teveel tussendoortjes en dergelijke. In september ga ik bij een sportvereniging maar tot die tijd moet ik wat anders verzinnen. Iemand een suggestie?
Hardlopen (wel goede schoenen kopen)

Fitnessvideo's van bijvoorbeeld Jillian Michaels, enige wat je nodig hebt zijn een setje kleine gewichtjes en eventueel een matje.

Oefeningen op internet opzoeken en zelf uitvoeren, zoals bijv. push-ups en lunges.

Zwemmen, dagelijks wandelen en fietsen, eerder dan september bij een vereniging gaan?

Goede voeding is het belangrijkst, dus zelfs met meer beweging zal je beter moeten eten om resultaat te boeken. Dus niet meer snacken.
pi_111919090
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hai.
Eerder naar de sportvereniging? *)
Of anders lijstje posten?
~ Bonito La Risa ~
pi_111919092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe is het met je buik verder Coco? Heb je al een beetje een bolletje? :)
Heb je last van kwaaltjes of valt het wel mee?

En Progje, hoe is het daar mee? :)
Belly: check :) Ik begin een echte Fatty McPhatso te worden :+

Eigenlijk heb ik echt nergens last van, alleen wat snel moe. That's all.
Nou ja, ik merk wel wat kleine dingetjes: wat vaker hoofdpijn, pijn in mijn rechterbil en andere kleine dingetjes. Maar daar heb ik geen 'last' van. Sterker nog, ik waardeer het ergens -zolang het niet wél erg wordt- juist wel :)
pi_111919103
quote:
Zit je op een terrasje?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111919119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat mag meer worden ;)
Meer? Ik zat propvol gisteren :D
pi_111919135
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Belly: check :) Ik begin een echte Fatty McPhatso te worden :+

Eigenlijk heb ik echt nergens last van, alleen wat snel moe. That's all.
sub]Nou ja, ik merk wel wat kleine dingetjes: wat vaker hoofdpijn, pijn in mijn rechterbil en andere kleine dingetjes. Maar daar heb ik geen 'last' van. Sterker nog, ik waardeer het ergens -zolang het niet wél erg wordt- juist wel :) [/sub]
O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111919156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Novem het volgende:
En ik heb hongerrrrrr :')
me2, heb hier alleen een vieze manderijn liggen :') Maaar nog eventjes, dan is het boterhammentijd *)
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')