Met me gek laten maken schiet ik niks op idd, thx voor de oppepperquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Novem het volgende:
Vik, ik zou inderdaad niet meteen denken"blessure, wooow, wat erg, ik kan niet meer rennen!!", het is waarschijnlijk gewoon een overbelasting als gevolg van de extra intensieve km's die je hebt gemaakt voor je wedstrijd.
Als het na 1 a 2 week rust niet weg is zou ik wel even naar een sportarts gaan, dan kan het idd een blessure zijn.
Goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe is het met je huis? En wanneer komt Chloë?
quote:
Maar dat is tegen spierpijn, toch? Of helpt het ook tegen ontstekingen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Al geprobeerd met tijgerbalsem te smeren, Vik? Hele huis meurt er op gegeven moment naar, maar mij helpt het altijd.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is tegen spierpijn, toch? Of helpt het ook tegen ontstekingen?
@ HPKW: oké, thx. Fysio zit ook niet in het basispakket. Zou zo'n 30 euro per keer kosten. Kan er natuurlijk altijd een keertje langs voor advies, maar even kijken hoe het de komende dagen gaat.
Koelen ga ik doen.
hahaha, lekker bezig loveli. En gaat het over mannen of vrouwen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
Tijdens het mensen kijken heb ik toch een partij voorbeelden zien langslopen die bevestigen dat passend ondergoed een must is.
Chloe krijgt vandaag haar laatste enting. Dan is het even kijken of ze ziek wordt of niet, maar ik denk het niet. Officieel mag ze dan volgende week weg. Ik vrees dat ik voor jou een uitzondering moet maken en dat je haar op moet halen, want mijn weekschema's zijn een beetje krap voor zo'n reisquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Hongerstoppertip: 2 dikke plakken waldkorn goed besmeren met philadelphia o.i.d. en dan paar plakken schinken erop.
[..]
GoedMaat die helpt met de muren en het glasvezel kreeg klus tussendoor, dus kon poosje alleen maar kleine dingen doen, vanavond echter verder er mee. Dan is het eigenlijk alleen nog sausen...
Over 2 weken als ik het goed heb
Alleen nog geen duidelijke datum wanneer m'n meubels komen. Deze week maar even belletje doen.
[..]![]()
Goed bezig, Mini!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
Tijdens het mensen kijken heb ik toch een partij voorbeelden zien langslopen die bevestigen dat passend ondergoed een must is.
Ik denk dat Novem gelijk heeft Vik! Een kleine overbelasting is nog geen blessure. Dat komt wel goed. Ik heb laatst iemand een tip gegeven voor een fitnessoefening voor je scheenbeen. Als je die voorzichtig oppakt is de kans groot dat de doorbloeding weer op gang komt en je snel van je pijn af bent. Maar wel rustig aan, want hij moet ook rustenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is tegen spierpijn, toch? Of helpt het ook tegen ontstekingen?
@ HPKW: oké, thx. Fysio zit ook niet in het basispakket. Zou zo'n 30 euro per keer kosten. Kan er natuurlijk altijd een keertje langs voor advies, maar even kijken hoe het de komende dagen gaat.
Koelen ga ik doen.
Hardlopen (wel goede schoenen kopen)quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hai.
Bij mij mag het ook allemaal wel een beetje slanker (vooral de vetjes op mijn buik die er het afgelopen jaar bij gekomen zijn) en volgens mij eet ik veeeeel teveel tussendoortjes en dergelijke. In september ga ik bij een sportvereniging maar tot die tijd moet ik wat anders verzinnen. Iemand een suggestie?
Eerder naar de sportvereniging?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hai.
Bij mij mag het ook allemaal wel een beetje slanker (vooral de vetjes op mijn buik die er het afgelopen jaar bij gekomen zijn) en volgens mij eet ik veeeeel teveel tussendoortjes en dergelijke. In september ga ik bij een sportvereniging maar tot die tijd moet ik wat anders verzinnen. Iemand een suggestie?
Belly: checkquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe is het met je buik verder Coco? Heb je al een beetje een bolletje?![]()
Heb je last van kwaaltjes of valt het wel mee?
En Progje, hoe is het daar mee?
Zit je op een terrasje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Belly: checkIk begin een echte Fatty McPhatso te worden
Eigenlijk heb ik echt nergens last van, alleen wat snel moe. That's all.
sub]Nou ja, ik merk wel wat kleine dingetjes: wat vaker hoofdpijn, pijn in mijn rechterbil en andere kleine dingetjes. Maar daar heb ik geen 'last' van. Sterker nog, ik waardeer het ergens -zolang het niet wél erg wordt- juist wel[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |