Ach, dat zorgt alleen voor wat extra charme.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. IK zit echt te balen want er loopt nog steeds vanalles vast.
Alternatief: Stuur iedereen de songteksten, open een multi-skype sessie en we doen een samenzangquote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. IK zit echt te balen want er loopt nog steeds vanalles vast.
wel goed dat je er zo kalm onder blijftquote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver, kutcomputer. Nog drie kwartier volhouden.
Komt goed E.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver, kutcomputer. Nog drie kwartier volhouden.
En dat pakje van haarquote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Die vrouw was ook echt bloedmooi en een hele goeie zangeres
Hij was maar een knurft
Ik word hier altijd zo teringvrolijk vanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh TV ik ben blij dat je terug bent nu deze aan de beurt is.
Ik heb geen idee hoe ik daar iets aan kan doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, ik hoor al 3 x achter elkaar ding-a-ding...
ik vind het niet erg... maar er komt ook e hele tijd DAMN GURRRRLLL.. en dat kan ik niet uitstaan!
Je loopt heel erg achter ofzo. Keertje opnieuw connecten?quote:
Dan zit je goedquote:
Donequote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je loopt heel erg achter ofzo. Keertje opnieuw connecten?
Tegenwoordig niet veel meer... maar dit liedje vind ik persoonlijk beter dan What's Another Yearquote:
Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dit is klassiek met de grote K, ik eis respect voor de grote LOGAN, opdat we hem nooit vergeten
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet veel meer... maar dit liedje vind ik persoonlijk beter dan What's Another Year
Kon ik dat ook maar, zou de buurvrouw niet echt waarderen denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen
Ik zit wel keihard mee te zingen
Emotie heet dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is toch gewoon vals, en zeker destijds de live versie...
Ik ook niet, wel aardig trouwensquote:Op maandag 21 mei 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me dit nummer helemaal niet herinneren.
vertel mij niets over emotiequote:
*Flush*quote:
Ze zou een half uur geleden al komen aanschuivenquote:
Nee, dat is Joanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dit dan echt de aller aller beste NL inzending ooit?
Ik vind Joan al aardig in de buurt komen... maar even wachten of dat een klassieker wordt net zoals Ruth en Edsiliaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dit dan echt de aller aller beste NL inzending ooit?
en wederom verschillen we van meningquote:Op maandag 21 mei 2012 22:16 schreef UltraR het volgende:
God, wat heeft Nederland toch eigenlijk enkel en alleen crap ingestuurd.![]()
Alleen Ding a Dong vind ik leuk geloof ik.
dat verklaart een hoopquote:Op maandag 21 mei 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
De tekst is van Henk Westbroek trouwens
Ik dacht ook heel lang "land" te horenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het heeft bij mij echt jaren geduurd voordat ik verstond dat er aan een lamp gesleuteld werd
Werk liep uitquote:
Ik ook! Maar en land die nooit kapot zal gaan klote voor geen meterquote:Op maandag 21 mei 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht ook heel lang "land" te horen
Klonk, niet klotequote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook! Maar en land die nooit kapot zal gaan klote voor geen meter
Waahaaar was jij ( eres tu)quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Werk liep uit![]()
Nu pas thuis, eten in de magnetron gekwakt.
Bij welk nummer zijn we?Of heb ik nu alles gemist?
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
En met z'n allen EEEEEEREEEEEEEES TUUUUUUUUUU!
Errrreeeeesssssss tuuuuuuuuuuu,quote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
En met z'n allen EEEEEEREEEEEEEES TUUUUUUUUUU!
Als de massa maar groot genoeg is dan maakt het niks uitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]Mij wil je echt niet horen zingen hoor.
Tu te reconaitrasquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef UltraR het volgende:
Dit werd tweede toch? Van welk nummer verloor het?
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Heeft Erik nog iets durven zeggen tussendoor of niet?
Dat is waar, dan klinkt alles goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de massa maar groot genoeg is dan maakt het niks uit.
Ik heb ooit in een popquiz als enige Nocturne van Secret Garden goed gehadquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
het volgende nummer was vorige week een fragment bij de popquiz marathon, ik was een van weinigen die dat goed had, titel en artiest
Dit nummer moest ik voor muziekles spelen met een groep klasgenotenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
het volgende nummer was vorige week een fragment bij de popquiz marathon, ik was een van weinigen die dat goed had, titel en artiest
Ik zoen je donderdag wel hartelijk op je wangetjesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Doe je niet even de groeten snel aan je allerliefste mede-mod?
Qua thema doet het een beetje aan als een Israel liedje, die waren ook altijd zo fan van zingen over vrede en kaarsjes enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit lied doet me nog steeds heel weinig... ik vond het echt zo'n gekunstelde formulesong
die zat er vorige week ook in, maar er komt op zo'n avond zo ontzettend veel voorbijquote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een popquiz als enige Nocturne van Secret Garden goed gehad
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Heeft Erik nog iets durven zeggen tussendoor of niet?
Die van 1995 met dodelijk commentaar van Paul de Leeuwquote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua thema doet het een beetje aan als een Israel liedje, die waren ook altijd zo fan van zingen over vrede en kaarsjes enzo.
Echtquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kom haar geregeld in de supermarkt tegen
Je zwengelt toch wel een paar verzoekjes de ether in, toch??quote:
ja ze woont in Nederwettenquote:
als dat het geval is wil ik Goeiemorgenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je zwengelt toch wel een paar verzoekjes de ether in, toch??
Het is verdorie een prachtnummer!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit een heerlijk nummer. Vooral de melancholiek
.
Ik heb verder niet veel nummers op mijn computer. Ja, alle winnaars t/m fairytale, maar veel meer heb ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je zwengelt toch wel een paar verzoekjes de ether in, toch??
Urban Tradquote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef Peter het volgende:
Hoe heten die belgen ook alweer, waar de nazistische zangeres vervangen werd, die zongen ook in een onbekende taal en werden 2e.. hmm
Ohjaquote:
Ja iddquote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste paar nummers zijn gelukkig stukken vrolijker dan deze. Die wel mooi is hoor, maar niet echt een moodlifter.
Had zweden toch een paar jaar terug ook? Een DJ waarbij de zangeres 3 zinnen zong omdat dat reglementair moest?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen jammer dat er zo weinig in gezongen wordt he
Bedanktquote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
The Vulture jij bent de Stroekie van songfestival
Klinkt als een liveopname... gaat goed komenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ik hoop dat dit niet weer een afgekapte versie is.
Perfecte PreParty! Alleen is mijn bier voor morgen alweer op....quote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het sowieso nu al voor herhaling vatbaar volgend jaar... de avond voor het spektakel begint... lekkere sfeeropbouwer
Mee eens. En dan moet ik zorgen dat ik wat beter voorbereid benquote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het sowieso nu al voor herhaling vatbaar volgend jaar... de avond voor het spektakel begint... lekkere sfeeropbouwer
Het blijft vrijwilligerswerk hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
Laten we nou eerlijk geluidskwaliteit is al uren bagger.
dat is niet waarquote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mee eens. En dan moet ik zorgen dat ik wat beter voorbereid ben. En misschien af en toe tussendoor wat commentaar geef a la Cornald Maas
.
Sommige nummers zijn inderdaad geen topkwaliteit nee. Andere zijn weer wat beter. Nou, het zit er bijna op dus je oren kunnen weer bijna helen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
Hardstikke leuk dat dit hebt gedaan, best veel werk ook gok ik zoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mee eens. En dan moet ik zorgen dat ik wat beter voorbereid ben. En misschien af en toe tussendoor wat commentaar geef a la Cornald Maas
.
Waar blijft Charlotte?quote:
Heeerlijk fout, maar toch heerlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef UltraR het volgende:
Leuk dit....![]()
Dat hele Songfestival is voor mijn ergste Guilty Pleasure. Maar dit nummer is daar echt weer zo'n specifiek voorbeeld van.
Je kunt nog net de nummer 1 horen zometeenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh hier zitten jullie allemaal, sjongejonge
Doodzonde!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat zag ze er een jaar later uit he
Ik luister al de hele tijd maar ik snapte al niet waarom het dood was in radio topic en toch zoveel luistereaarsquote:Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt nog net de nummer 1 horen zometeen
Oh dat kun je zien? Ik luister anders nooitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik luister al de hele tijd maar ik snapte al niet waarom het dood was in radio topic en toch zoveel luistereaars
Had ie daar niet even een linkje gezet?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik luister al de hele tijd maar ik snapte al niet waarom het dood was in radio topic en toch zoveel luistereaars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
http://www.radio49.nl/quote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kun je zien? Ik luister anders nooit
quote:
dit jaar ook niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Fairytale
Vanaf seconde 1 dat ik dit liedje hoorde in de Noorse voorronde wist ik dat dit de winnaar moest zijn overall... en dat heb ik niet heel vaak gehad
Je komt donderdag ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/
Ik ken trouwens veel liedjes en weet ik niet waaromWas dit niet van de laatste ofzo
2009 alweerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken trouwens veel liedjes en weet ik niet waaromWas dit niet van de laatste ofzo
Boven de 30quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ie daar niet even een linkje gezet?
En veel luisteraars ja?
Ik zie helemaal niet hoeveel er luisteren? Ik luister ook via de site. Ander linkje, ik zie het alquote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik zie in Loreen bijvoorbeeld geen winnaar... Italie komt nog het dichtst bij dat gevoel van Fairytale in de buurtquote:
Ja, dat gebeurt af en toe.quote:
27 nuquote:Op maandag 21 mei 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niet hoeveel er luisteren? Ik luister ook via de site.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 50 FOK!kers naar Joan kijken op groot scherm!
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #25 !
Je bent een held Erikquote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd er straks mee op. Zo nog even Joan, en dan nog de tune en dan ben ik er wel klaar mee. Sinds 21.00 al aan het draaien (ok kwartiertje later) en al sinds een uur of 16.00 bezig met die nummers zoeken enzo.
Mij welquote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Maar nee, ik ken helemaal niemand daarvan
Je hebt ze vanmiddag pas bijelkaar gezochtquote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd er straks mee op. Zo nog even Joan, en dan nog de tune en dan ben ik er wel klaar mee. Sinds 21.00 al aan het draaien (ok kwartiertje later) en al sinds een uur of 16.00 bezig met die nummers zoeken enzo.
Maakt niets uit joh, heel veel mensen kennen elkaar niet!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Maar nee, ik ken helemaal niemand daarvan
Haha, wordt de eerste keer zolang ik me kan herinneren dat ik oprecht teleurgesteld ga zijn als we de finale niet halen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Awwwwwwww ik krijg helemaal zenuwen zo als ik het liedje hoor![]()
Ja, daarom ook geen tijd gehad om ze te controleren op kwaliteit enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt ze vanmiddag pas bijelkaar gezocht
En skype enzo, zoals vroegerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
Bedankt Erik!
Volgend jaar doen we het samen, kondigen we het eerder aan en gaan we er ook bij leuteren
nou ik had bij Sieneke ook een goed gevoel, en bij Edsilia en bij Glennis en...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Haha, wordt de eerste keer zolang ik me kan herinneren dat ik oprecht teleurgesteld ga zijn als we de finale niet halen.
Eerste keer dat ik een nummer dat Nederland instuurt leuk vind en ook vertrouwen krijg in een goed resultaat.
Had dat in de microfoon gedaaaan!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Graag gedaan hoor. Ik heb wat af zitten vloeken hier achter mijn computertje, maar het was het waard
.
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Haha, wordt de eerste keer zolang ik me kan herinneren dat ik oprecht teleurgesteld ga zijn als we de finale niet halen.
Eerste keer dat ik een nummer dat Nederland instuurt leuk vind en ook vertrouwen krijg in een goed resultaat.
Dan had het allemaal twee keer zo lang geduurdquote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had dat in de microfoon gedaaaan!
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Erik, dank je wel, ik bedank je nog wel persoonlijk in de hotelkamer
Ik had dat gevoel alleen bij Glennis... en zelfs daar werd ik een beetje meegesleurd want dat lied vond ik de eerste keer ook maar middelmatig toen ik het hoorde... bij Joan had ik gelijk een goed gevoel... de laatste keer dat ik dat had was bij Esther Hart, die werd ook gewoon onterecht 13equote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik had bij Sieneke ook een goed gevoel, en bij Edsilia en bij Glennis en...
Prima, had ik meteen door gekund naar mijn werk. Nu moet ik eerst een paar uurtjes gaan proberen te slapen met al die liedjes weer vers in het hoofd.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had het allemaal twee keer zo lang geduurd.
Serieusquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar doen we het gewoon weer
Ik heb nu al weer zin om te tellen
Ja met jullie allebei als radiostemmenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar doen we het gewoon weer
Ik heb nu al weer zin om te tellen
Ik vond het totaal geen probleemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |