Errrreeeeesssssss tuuuuuuuuuuu,quote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
En met z'n allen EEEEEEREEEEEEEES TUUUUUUUUUU!
Als de massa maar groot genoeg is dan maakt het niks uitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]Mij wil je echt niet horen zingen hoor.
Tu te reconaitrasquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef UltraR het volgende:
Dit werd tweede toch? Van welk nummer verloor het?
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Heeft Erik nog iets durven zeggen tussendoor of niet?
Dat is waar, dan klinkt alles goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de massa maar groot genoeg is dan maakt het niks uit.
Ik heb ooit in een popquiz als enige Nocturne van Secret Garden goed gehadquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
het volgende nummer was vorige week een fragment bij de popquiz marathon, ik was een van weinigen die dat goed had, titel en artiest
Dit nummer moest ik voor muziekles spelen met een groep klasgenotenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
het volgende nummer was vorige week een fragment bij de popquiz marathon, ik was een van weinigen die dat goed had, titel en artiest
Ik zoen je donderdag wel hartelijk op je wangetjesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Doe je niet even de groeten snel aan je allerliefste mede-mod?
Qua thema doet het een beetje aan als een Israel liedje, die waren ook altijd zo fan van zingen over vrede en kaarsjes enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit lied doet me nog steeds heel weinig... ik vond het echt zo'n gekunstelde formulesong
die zat er vorige week ook in, maar er komt op zo'n avond zo ontzettend veel voorbijquote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een popquiz als enige Nocturne van Secret Garden goed gehad
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Heeft Erik nog iets durven zeggen tussendoor of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |