SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang niet alle 50 zo'n tooi gaan opzetten zal dat wel goed komenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week nog even shoppen!
Maar, zo'n tooi he... das wel groot... en als je dan met 50 man in de kroeg zit... misschien té groot?
Je bent liefquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik koop wel iets voor op je hoofd morgen Elies
Dat zou hilarisch zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang niet alle 50 zo'n tooi gaan opzetten zal dat wel goed komen
En tot nu toe hoorde ik alleen TM er over, dus ik verwacht geen 50 grote tooien
Kan je het niet met zo'n klipjequote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een veer.
Voor in mijn haar. Nu alleen nog even bedenken hoe ik die vast ga zetten
En ja, afterpanty!
Dat zit daar bij het Hofplein, toch? Die opleiding?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom maandagmiddag weer terug.
Gok dat ik bij mijn "normale" kapper niet nog even woensdagavond terecht kan.
Kan natuurlijk ook even naar de kapper bij de kappersopleiding. Zo spannend is mijn kapsel niet natuurlijk.
Bonsoir!quote:
Ik ga het morgen even proberen!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan je het niet met zo'n klipje
[ afbeelding ]
vastzetten in je haar? maar dan zo dat het klipje niet te zien is, dus er haar over heen valt?
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even proberen!
Volgens mij is die punt van die veer daar te dik en te stug voor, dat het clipje dan niet meer dicht wil klikken. En anders met een klein paardenelastiekje, zo een heeel klein dun zwart elastiekje voor paardenmanen die veer aan een pluk haar vast maken ofzo.
Beter geeft Joan gewoon nog even antwoord op FB hoe zij dat altijd doet
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een veer.
Voor in mijn haar. Nu alleen nog even bedenken hoe ik die vast ga zetten
En als Alexander dat denkt, dan is het zo, dusquote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Greys het volgende:
Alexander Rybak denkt dat Joan in de top 5 gaat eindigen
Hij heeft zelf gewonnen in 2009, dus hij weet hoe het moetquote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als Alexander dat denkt, dan is het zo, dus![]()
Je weet dat ik heel goed ben met kauwgom?quote:
Ik ken hem niet, maar als jij er blij van wordt, dan word ik er blij vanquote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gewonnen in 2009, dus hij weet hoe het moet![]()
Kijk en luister eens het eerste halve minuutje van dit als je wilt?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar als jij er blij van wordt, dan word ik er blij van
Jij mag huppelen, dan zal ik je aanmoedigenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
Kijk en luister eens het eerste halve minuutje van dit als je wilt?
Ik word er namelijk ECHT blij van! Gaan we d'r op huppelen donderdag?
Bij de Westblaak, bij het skatepark.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit daar bij het Hofplein, toch? Die opleiding?
En daar kan je altijd zomaar terecht ofzo?
[..]
Bonsoir!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop