Mij welquote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Maar nee, ik ken helemaal niemand daarvan
Je hebt ze vanmiddag pas bijelkaar gezochtquote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd er straks mee op. Zo nog even Joan, en dan nog de tune en dan ben ik er wel klaar mee. Sinds 21.00 al aan het draaien (ok kwartiertje later) en al sinds een uur of 16.00 bezig met die nummers zoeken enzo.
Maakt niets uit joh, heel veel mensen kennen elkaar niet!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Maar nee, ik ken helemaal niemand daarvan
Haha, wordt de eerste keer zolang ik me kan herinneren dat ik oprecht teleurgesteld ga zijn als we de finale niet halen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Awwwwwwww ik krijg helemaal zenuwen zo als ik het liedje hoor![]()
Ja, daarom ook geen tijd gehad om ze te controleren op kwaliteit enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt ze vanmiddag pas bijelkaar gezocht
En skype enzo, zoals vroegerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
Bedankt Erik!
Volgend jaar doen we het samen, kondigen we het eerder aan en gaan we er ook bij leuteren
nou ik had bij Sieneke ook een goed gevoel, en bij Edsilia en bij Glennis en...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Haha, wordt de eerste keer zolang ik me kan herinneren dat ik oprecht teleurgesteld ga zijn als we de finale niet halen.
Eerste keer dat ik een nummer dat Nederland instuurt leuk vind en ook vertrouwen krijg in een goed resultaat.
Had dat in de microfoon gedaaaan!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Graag gedaan hoor. Ik heb wat af zitten vloeken hier achter mijn computertje, maar het was het waard
.
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Haha, wordt de eerste keer zolang ik me kan herinneren dat ik oprecht teleurgesteld ga zijn als we de finale niet halen.
Eerste keer dat ik een nummer dat Nederland instuurt leuk vind en ook vertrouwen krijg in een goed resultaat.
Dan had het allemaal twee keer zo lang geduurdquote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had dat in de microfoon gedaaaan!
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Erik, dank je wel, ik bedank je nog wel persoonlijk in de hotelkamer
Ik had dat gevoel alleen bij Glennis... en zelfs daar werd ik een beetje meegesleurd want dat lied vond ik de eerste keer ook maar middelmatig toen ik het hoorde... bij Joan had ik gelijk een goed gevoel... de laatste keer dat ik dat had was bij Esther Hart, die werd ook gewoon onterecht 13equote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik had bij Sieneke ook een goed gevoel, en bij Edsilia en bij Glennis en...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |