Het is 22 in m'n kamer, en 24 buiten.. pfffquote:Op maandag 21 mei 2012 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee want 8 hoog maar laptop zegt 19+
hoe ist?quote:
is dat warm?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is 22 in m'n kamer, en 24 buiten.. pfff
Als het het hele jaar niet warmer is geweest dan 20 graden, en ineens BOOM, 24 graden, dan is het warm ja.quote:
sterktequote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het het hele jaar niet warmer is geweest dan 20 graden, en ineens BOOM, 24 graden, dan is het warm ja.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Prima! Metjou? Weer lekker aan die arbeit ofniet.
Morgen pas weer.
Beter dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]ik ben al best goed bezig, al zeg ik het zelf.
nog wat leuks gedaan in het lange weekend?
moet ook gebeuren. welke film?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter dan.
Neuh niet echt, bios geweest en beetje geleerd
neequote:
tisser?quote:
ik geef toe: ik heb het nooit gekeken, maar het lijkt me niksquote:
groeienquote:Op maandag 21 mei 2012 12:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver, de batterij van het brandalarm is leegaldoor zo'n kutpiep.. maar ik kom er niet bij.
die ziet er inderdaad wel vet uit jaquote:
waarschijnlijk heeft ze eerst wat anders geprobeerd te tekenen en bleek al dat gekras toch op iets te lijkenquote:
Jammer dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze eerst wat anders geprobeerd te tekenen en bleek al dat gekras toch op iets te lijken
ben blij dat ik het niet kan zien
haha je wordt gehackt door Chinese hackertjesquote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef Boterbartje het volgende:
Betaald met mastercard en nu zit die pagina al een paar minuten vast op mastercard securecode pagina hmm
neh ik ben juist blij dat ik het niet kan zien!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh ik ben juist blij dat ik het niet kan zien!
alsof cc direct gekoppeld is aan betaalrekeningquote:
haterquote:Op maandag 21 mei 2012 13:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze eerst wat anders geprobeerd te tekenen en bleek al dat gekras toch op iets te lijken
ben blij dat ik het niet kan zien
ga nie hate gquote:
Ik bedoel dagdag tegen de cc tegoed, hoeveel kan je max in de min staan?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
alsof cc direct gekoppeld is aan betaalrekening
1500, ik heb minste wat kon genomen gewoon voor zekerheidquote:Op maandag 21 mei 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik bedoel dagdag tegen de cc tegoed, hoeveel kan je max in de min staan?
Ja indd dat is wel slimquote:Op maandag 21 mei 2012 13:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1500, ik heb minste wat kon genomen gewoon voor zekerheid
dan nog je kunt altijd tegen rare dingen in gaan, krijg je alles terug van je bank no problemo
welke?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kaarten voor de foute party zijn besteld
nicequote:Op maandag 21 mei 2012 13:41 schreef Boterbartje het volgende:
heuh boeking compleet, ticket geboekt!
Evenals treinticket ook al geboekt!
Geboekt!
en je moest kaarten van Q-dance hebben?quote:
Ik zit met alleen een boxer aan. Mijn lichaam kan die hitte niet aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:59 schreef Snuf. het volgende:
De kamer bij mijn ouders is een sauna, ik ging bijna dood![]()
![]()
Maar mijn eigen kamer is heerlijk![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit met alleen een boxer aan. Mijn lichaam kan die hitte niet aan.
Niet als het ineens zo warm is.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
wat een aanstellerij met 22 gradenlijkt me juist heeerlijk
op kantoor valt het nog best meequote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit met alleen een boxer aan. Mijn lichaam kan die hitte niet aan.
ineens zo warmquote:
is da?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kaarten voor de foute party zijn besteld
kost dat zoveel dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer mijn kinderbijslag er weer is
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even 3 kwartier buiten gezeten, zoveel warmte ineensWaar komt dat vandaan.
Wel als de week ervoor nog sneeuw op de straten lag.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ineens zo warm
HET IS MAAR 22 GRADEN MAN, DAT IS NIET WARM
In Appingedam is het altijd koud.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even 3 kwartier buiten gezeten, zoveel warmte ineensWaar komt dat vandaan.
maar dat lag er nietquote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als de week ervoor nog sneeuw op de straten lag.
Dyson Ventilator. Werkt veel en veel beter dan die normale dingen. En in de winter kun je instellen dat hij warm moet. Ideaal apparaat.quote:
is sommige delen van nederland wel..quote:
bavaria koppijn al te boven?quote:
valt mee, het was hier vandaag over de 35 graden in de schaduw, en ik ging de hele dag door de zon fietsen.quote:
Toen ik die voor het eerst in de Media Markt of iets zag dacht ik wel "wtf?"quote:Op maandag 21 mei 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dyson Ventilator. Werkt veel en veel beter dan die normale dingen. En in de winter kun je instellen dat hij warm moet. Ideaal apparaat.
Maakt ook weinig geluid.
dure dyson meukquote:
Ons witte huidje is die warmte gewoon nog niet gewend.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
valt mee, het was hier vandaag over de 35 graden in de schaduw, en ik ging de hele dag door de zon fietsen.
Niets te klagen alleen beetje zweten en veel water drinken, was lekker
Dan nog is het dure dyson meukquote:
Het idee en ontwerp is heel vet idd, en het werkt ook nog eens goed maar dan nog is het dure dyson meukquote:
Haha, die is nooit aanwezig geweest gelukkigquote:
Beetje geld voor kwaliteit is niet erg.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het idee en ontwerp is heel vet idd, en het werkt ook nog eens goed maar dan nog is het dure dyson meuk
Hoe duur zijn ze tegenwoordig?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje geld voor kwaliteit is niet erg.
dan heb je er niet veel gehadquote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha, die is nooit aanwezig geweest gelukkig
haha is goedquote:
Ik weet niet. We hebben ze alweer een tijdje niet meer in de winkel staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze tegenwoordig?
Nog steeds 349 of niet
Ik ook. Maar hebben wil ik hem wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik die voor het eerst in de Media Markt of iets zag dacht ik wel "wtf?"
Mwa, ik heb er nog één. Wel een normale dan. Die kan ook weer van zolder.quote:
Zo ziet mijn iPhone hoesje eruit.quote:
wat het is hier avond ik ben de hele dag onderweg geweest en ben vliegtickets en hotel aan het boeken en ondertussen op foksquote:
tuurlijk niet:Dquote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom wil je zo'n ding hebbeneen normale ventilator werkt ook prima.
Wij hebben vorig jaar tijdens de zomer de gehele onderste verdieping van de BCC ermee koel gehouden. Dat ding is echt wel goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom wil je zo'n ding hebbeneen normale ventilator werkt ook prima.
Ik ook. Werkt voor geen meter.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, ik heb er nog één. Wel een normale dan. Die kan ook weer van zolder.
Ja nu weten we het wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
waarom uberhaupt een ventilator? het wordt noooooit warmer dan 30 in nederland, laat staan warmer dan 20 's avonds
HAHAHA JA JIJ WEET OOK EEN KEER WAT!quote:
volgens mij ben jij al lang niet meer in nederland geweest hequote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
waarom uberhaupt een ventilator? het wordt noooooit warmer dan 30 in nederland, laat staan warmer dan 20 's avonds
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
BB is de nieuwe zweetteef. Alleen P_z mag hem.
Zweetteef mocht ik ook wel hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef was grappig met: "Huiswerkjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon extreem aardig.
ach, hebben ze beiden tenminste iemand.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met z'n ouders.
eh man alles goed?!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon extreem aardig.
quote:
Ze hebben vast hun best gedaan om hem fatsoenlijk op te voeden maar het is faliekant misluktquote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met z'n ouders.
En daar bleef het ook bij.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zweetteef was grappig met: "Huiswerkjes." "Bus.
" ":(
" "Boterham.
"
Dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zweetteef was grappig met: "Huiswerkjes." "Bus.
" ":(
" "Boterham.
"
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:29 schreef Dimens het volgende:
JApieman heeft maar 3 notes. Zo'n lief jochie is het.
Oja.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En daar bleef het ook bij.
Vergeet Rezanianiet
allemaal positievequote:
quote:
quote:Je hebt 345 notes gekregen van onze moderators.
hehe, leuk dat je oordeelt aan de hand van post op een forum.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze hebben vast hun best gedaan om hem fatsoenlijk op te voeden maar het is faliekant mislukt
Ja weet ik niet meer manquote:
watquote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef Dimens het volgende:
P_z snel Zeppelin meet luchtkwaliteit in Nederland
Posts. Meervoud.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hehe, leuk dat je oordeelt aan de hand van post op een forum.
Jij snapt het. Met geld moet je meer geld kopen, en met dat gekochte geld, weer meer geld kopen etc.quote:
quote:
Ik hoop niet dat ze mij nog bellenquote:
De vloog over mijn huis zaterdagmiddag (heb ik van horen zeggen, zelf was ik nog in mijn winterslaap).quote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef Dimens het volgende:
P_z snel Zeppelin meet luchtkwaliteit in Nederland
Ja wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij nog bellen
Was wel een behoorlijke rekening dat openstaat
van Sloterdijk naar Zaandam, en toen nog 45minuten wachten op de trein verderquote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Smoofie het volgende:
Steven, was je nog met NS bus thuisgekomen?
jaquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Sloterdijk naar Zaandam, en toen nog 45minuten wachten op de trein verder
Doe ik, alleen wissel ik dat geld tijdelijk om in een andere valutaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij snapt het. Met geld moet je meer geld kopen, en met dat gekochte geld, weer meer geld kopen etc.
Dan is het nog triestquote:
had gewoon de 391 genomen dan vanaf CSquote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Sloterdijk naar Zaandam, en toen nog 45minuten wachten op de trein verder
Het is bijna zomer lambalquote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De vloog over mijn huis zaterdagmiddag (heb ik van horen zeggen, zelf was ik nog in mijn winterslaap).
Ja dat bedacht ik mij ook toen ik thuis wasquote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
had gewoon de 391 genomen dan vanaf CS
Wel als de zon schijnt.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis met winterslaap in hartje lente
Comateuze toestand dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis met winterslaap in hartje lente
ijs was kankerlekker gekquote:Op maandag 21 mei 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Steven en ik hebben ijs gegeten als een baas gisteren
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga zo door!!! Ik hoorde ook dat je was aangenomen op je nieuwe school. Harde baas jij.
Van de ambachtelijke ijscoman die raar naar mij keek toen ik 2 bakken ijs wou voor 12 euro.quote:
Ik heb het afgeblazen, kijk na de zomer wel verder. Zing het hier nog wel even uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Zekers. Hoe gaat het met je jacht op een nieuwe kamer?
Een wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon puntje nak nemen, dan ga je hard.
Na de zomer? Dat betekend nog veel meer mooie herinneringen bij huize Mono.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het afgeblazen, kijk na de zomer wel verder. Zing het hier nog wel even uit.
Eens. Ik doe het ook voor julliequote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Na de zomer? Dat betekend nog veel meer mooie herinneringen bij huize Mono.
Daarmee ga je hard, en ben je met 1 uur klaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Puntje nak staat voor een puntje coke"
kloptquote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Puntje nak staat voor een puntje coke"
ijs en bier is gewoon een goede combiquote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van de ambachtelijke ijscoman die raar naar mij keek toen ik 2 bakken ijs wou voor 12 euro.
Ik zo: Maak d'r maar wat moois van, jij bent de ijscoman
Ja, maar of het dan ook goed gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarmee ga je hard, en ben je met 1 uur klaar.
mijn moeder zegt altijd: God loves a tryerquote:
Ik ken niemand die coke kan regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn moeder zegt altijd: God loves a tryer
gewoon proberen dus
Mono is nacht apothekerquote:
vraag tijdens het uitgaan 3 willekeurige mensen, gegarandeerd raakquote:
methadon is best okequote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Momenteel zijn er enkel lepels en methadon te verkrijgen bij mij.
goeie chicks?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Snuf. het volgende:
De universiteit heeft een onuitputtelijke bron van Hertjes
camping bakkum stevenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Monopoly het volgende:
Wild kamperen met kampvuur mag niet helaas.
Iemand die een goedkope (jongeren)camping weet, waar we met z'n allen een weekje kunnen vertoeven en bier kunnen drinken ?
Ga gewoon naar centerparcsquote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Monopoly het volgende:
Wild kamperen met kampvuur mag niet helaas.
Iemand die een goedkope (jongeren)camping weet, waar we met z'n allen een weekje kunnen vertoeven en bier kunnen drinken ?
Dat is serieus echt een bazen campingquote:
dat sowieso.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is serieus echt een bazen camping
geestelijk een kleine jongen of lichamelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Daar ben ik ook wel eens geweest toen ik nog een kleine jongen was.
Beide, ik speelde nog met lego en mijn piemel was om mee te plassen. Nu weet ik wel beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geestelijk een kleine jongen of lichamelijk
nu speel je met je piemel en plas je op lego?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beide, ik speelde nog met lego en mijn piemel was om mee te plassen. Nu weet ik wel beter.
Dit is helemaal correct.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu speel je met je piemel en plas je op lego?
oh okequote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beide, ik speelde nog met lego en mijn piemel was om mee te plassen. Nu weet ik wel beter.
Die shit daar is duur en je bent nu al te laat dan want het zit altijd volquote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
ik zou het overwegen man, goedkoop weet ik alleen niet.
Waar plas je nu mee?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hij zal overal wel een beetje te laat zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh oke
[..]
Die shit daar is duur en je bent nu al te laat dan want het zit altijd vol
Camp Bakkum niet dusquote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben een keer met mn ouders gewoon op roadtrip door nederland gegaan. We gingen 1 of 2 dagen op een camping overnachten en de volgende dag gewoon op zoek naar een andere.
Er is altijd wel ergens plek.
Ik ook weleens als ik een kater heb of zoiets.quote:
die hebben ook wel gewoon losse plekken, maar sommige mensen zijn wel schijt irritant. Claimen het strand alsof het van hunnies is.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Camp Bakkum niet dus
Daar zitten mensen al jaren op dezelfde plek enzo
Gelukkig hebben we Steven nog, die maakt wel even duidelijk dat we het daar niet mee eens zijn. Elitaire huftersquote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die hebben ook wel gewoon losse plekken, maar sommige mensen zijn wel schijt irritant. Claimen het strand alsof het van hunnies is.
Mn broer probeerde het vorig jaar om mid Mei daar plekken te reserveren voor de zomer, alles was al volgeboekt en voor dit jaar zaten ze toen al nagenoeg volquote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die hebben ook wel gewoon losse plekken, maar sommige mensen zijn wel schijt irritant. Claimen het strand alsof het van hunnies is.
Ik ben dan op mijn aller vervelendstquote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Steven nog, die maakt wel even duidelijk dat we het daar niet mee eens zijn. Elitaire hufters
Dat verhaal staat mij wel bij jaquote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
kampvuren mogen niet meer op het strand stevenzon debiele leraar dacht cool te zijn om een paar kinderen te verbranden.
ah, dat kan. toch snap ik het niet, het is duur en er is eigenlijk geen reet te doen op het strand na..quote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mn broer probeerde het vorig jaar om mid Mei daar plekken te reserveren voor de zomer, alles was al volgeboekt en voor dit jaar zaten ze toen al nagenoeg vol
[..]
Ik ben dan op mijn aller vervelendst
Ik ben er 1x geweest met school en dat was dodelijk saai jaquote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, dat kan. toch snap ik het niet, het is duur en er is eigenlijk geen reet te doen op het strand na..
Wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
kampvuren mogen niet meer op het strand stevenzon debiele leraar dacht cool te zijn om een paar kinderen te verbranden.
Dat is echt keichilllquote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar willen we op zo'n echte familie camping of zo'n boerencamping?
Dat laatste is wel veel goedkoper.. dat zijn gewoon boeren die hun land verhuren en waar je even op kan staan met je camper of een tentje. Je mag er kampvuur maken, en BBQ'en en alles.
Shit, wat een falert die het weer voor de rest verpest.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BL5630 dit dus, daarom mag het niet meer.
Hm, dat heb ik destijds gemist.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[upd] Leerlingen gewond na explosie strandvuur
hoezo?quote:
quote:
hmm, oke, jij hebt dr wel eens in het echt gezien zeker?quote:
Ziet er wel oké uit. Ik zal even een topic in elkaar flansen ondertussen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.campingprinsenhof.nl/nl/prijzen-en-arrangementen/
Is dit wat
Heeft ie niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke, jij hebt dr wel eens in het echt gezien zeker?
afgaande op dr forumposts zou ik zeggen dat ze wel aardig is..
lul niet, je bent naarquote:
jij bent naar en ik verdien het?quote:
Slijmbal.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef arachide. het volgende:
DV heeft echt een keilieve stemEn ze is moooiiii
watquote:
Ligt eraan wanneer. Het klinkt zeker wel tof! Komt er een topic?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slijmbal.Jij gaat toch wel mee kamperen he?
Ik ben er nu mee bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer. Het klinkt zeker wel tof! Komt er een topic?
Mono is er mee bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer. Het klinkt zeker wel tof! Komt er een topic?
udowu campingmeet?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slijmbal.Jij gaat toch wel mee kamperen he?
quote:
Wanneer doe jij naar naar mij dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet naar, ik doe naar richting jou. En dat verdien jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |