Het idee en ontwerp is heel vet idd, en het werkt ook nog eens goed maar dan nog is het dure dyson meukquote:
Haha, die is nooit aanwezig geweest gelukkigquote:
Beetje geld voor kwaliteit is niet erg.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het idee en ontwerp is heel vet idd, en het werkt ook nog eens goed maar dan nog is het dure dyson meuk
Hoe duur zijn ze tegenwoordig?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje geld voor kwaliteit is niet erg.
dan heb je er niet veel gehadquote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha, die is nooit aanwezig geweest gelukkig
haha is goedquote:
Ik weet niet. We hebben ze alweer een tijdje niet meer in de winkel staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze tegenwoordig?
Nog steeds 349 of niet
Ik ook. Maar hebben wil ik hem wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik die voor het eerst in de Media Markt of iets zag dacht ik wel "wtf?"
Mwa, ik heb er nog één. Wel een normale dan. Die kan ook weer van zolder.quote:
Zo ziet mijn iPhone hoesje eruit.quote:
wat het is hier avond ik ben de hele dag onderweg geweest en ben vliegtickets en hotel aan het boeken en ondertussen op foksquote:
tuurlijk niet:Dquote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom wil je zo'n ding hebbeneen normale ventilator werkt ook prima.
Wij hebben vorig jaar tijdens de zomer de gehele onderste verdieping van de BCC ermee koel gehouden. Dat ding is echt wel goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom wil je zo'n ding hebbeneen normale ventilator werkt ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |