ineens zo warmquote:
is da?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kaarten voor de foute party zijn besteld
kost dat zoveel dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer mijn kinderbijslag er weer is
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even 3 kwartier buiten gezeten, zoveel warmte ineensWaar komt dat vandaan.
Wel als de week ervoor nog sneeuw op de straten lag.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ineens zo warm
HET IS MAAR 22 GRADEN MAN, DAT IS NIET WARM
In Appingedam is het altijd koud.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even 3 kwartier buiten gezeten, zoveel warmte ineensWaar komt dat vandaan.
maar dat lag er nietquote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als de week ervoor nog sneeuw op de straten lag.
Dyson Ventilator. Werkt veel en veel beter dan die normale dingen. En in de winter kun je instellen dat hij warm moet. Ideaal apparaat.quote:
valt mee, het was hier vandaag over de 35 graden in de schaduw, en ik ging de hele dag door de zon fietsen.quote:
Toen ik die voor het eerst in de Media Markt of iets zag dacht ik wel "wtf?"quote:Op maandag 21 mei 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dyson Ventilator. Werkt veel en veel beter dan die normale dingen. En in de winter kun je instellen dat hij warm moet. Ideaal apparaat.
Maakt ook weinig geluid.
dure dyson meukquote:
Ons witte huidje is die warmte gewoon nog niet gewend.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
valt mee, het was hier vandaag over de 35 graden in de schaduw, en ik ging de hele dag door de zon fietsen.
Niets te klagen alleen beetje zweten en veel water drinken, was lekker
Dan nog is het dure dyson meukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |