Posts. Meervoud.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hehe, leuk dat je oordeelt aan de hand van post op een forum.
Jij snapt het. Met geld moet je meer geld kopen, en met dat gekochte geld, weer meer geld kopen etc.quote:
quote:
Ik hoop niet dat ze mij nog bellenquote:
De vloog over mijn huis zaterdagmiddag (heb ik van horen zeggen, zelf was ik nog in mijn winterslaap).quote:Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef Dimens het volgende:
P_z snel Zeppelin meet luchtkwaliteit in Nederland
Ja wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij nog bellen
Was wel een behoorlijke rekening dat openstaat
van Sloterdijk naar Zaandam, en toen nog 45minuten wachten op de trein verderquote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Smoofie het volgende:
Steven, was je nog met NS bus thuisgekomen?
jaquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Sloterdijk naar Zaandam, en toen nog 45minuten wachten op de trein verder
Doe ik, alleen wissel ik dat geld tijdelijk om in een andere valutaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij snapt het. Met geld moet je meer geld kopen, en met dat gekochte geld, weer meer geld kopen etc.
Dan is het nog triestquote:
had gewoon de 391 genomen dan vanaf CSquote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Sloterdijk naar Zaandam, en toen nog 45minuten wachten op de trein verder
Het is bijna zomer lambalquote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De vloog over mijn huis zaterdagmiddag (heb ik van horen zeggen, zelf was ik nog in mijn winterslaap).
Ja dat bedacht ik mij ook toen ik thuis wasquote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
had gewoon de 391 genomen dan vanaf CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |