ijs en bier is gewoon een goede combiquote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van de ambachtelijke ijscoman die raar naar mij keek toen ik 2 bakken ijs wou voor 12 euro.
Ik zo: Maak d'r maar wat moois van, jij bent de ijscoman
Ja, maar of het dan ook goed gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarmee ga je hard, en ben je met 1 uur klaar.
mijn moeder zegt altijd: God loves a tryerquote:
Ik ken niemand die coke kan regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn moeder zegt altijd: God loves a tryer
gewoon proberen dus
Mono is nacht apothekerquote:
methadon is best okequote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Momenteel zijn er enkel lepels en methadon te verkrijgen bij mij.
goeie chicks?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Snuf. het volgende:
De universiteit heeft een onuitputtelijke bron van Hertjes
camping bakkum stevenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Monopoly het volgende:
Wild kamperen met kampvuur mag niet helaas.
Iemand die een goedkope (jongeren)camping weet, waar we met z'n allen een weekje kunnen vertoeven en bier kunnen drinken ?
Ga gewoon naar centerparcsquote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Monopoly het volgende:
Wild kamperen met kampvuur mag niet helaas.
Iemand die een goedkope (jongeren)camping weet, waar we met z'n allen een weekje kunnen vertoeven en bier kunnen drinken ?
Dat is serieus echt een bazen campingquote:
dat sowieso.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is serieus echt een bazen camping
geestelijk een kleine jongen of lichamelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Daar ben ik ook wel eens geweest toen ik nog een kleine jongen was.
Beide, ik speelde nog met lego en mijn piemel was om mee te plassen. Nu weet ik wel beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geestelijk een kleine jongen of lichamelijk
nu speel je met je piemel en plas je op lego?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beide, ik speelde nog met lego en mijn piemel was om mee te plassen. Nu weet ik wel beter.
Dit is helemaal correct.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu speel je met je piemel en plas je op lego?
oh okequote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beide, ik speelde nog met lego en mijn piemel was om mee te plassen. Nu weet ik wel beter.
Die shit daar is duur en je bent nu al te laat dan want het zit altijd volquote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
ik zou het overwegen man, goedkoop weet ik alleen niet.
Waar plas je nu mee?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |