Wel als de zon schijnt.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis met winterslaap in hartje lente
Comateuze toestand dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis met winterslaap in hartje lente
ijs was kankerlekker gekquote:Op maandag 21 mei 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
Steven en ik hebben ijs gegeten als een baas gisteren
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga zo door!!! Ik hoorde ook dat je was aangenomen op je nieuwe school. Harde baas jij.
Van de ambachtelijke ijscoman die raar naar mij keek toen ik 2 bakken ijs wou voor 12 euro.quote:
Ik heb het afgeblazen, kijk na de zomer wel verder. Zing het hier nog wel even uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Zekers. Hoe gaat het met je jacht op een nieuwe kamer?
Een wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon puntje nak nemen, dan ga je hard.
Na de zomer? Dat betekend nog veel meer mooie herinneringen bij huize Mono.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het afgeblazen, kijk na de zomer wel verder. Zing het hier nog wel even uit.
Eens. Ik doe het ook voor julliequote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Na de zomer? Dat betekend nog veel meer mooie herinneringen bij huize Mono.
Daarmee ga je hard, en ben je met 1 uur klaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Puntje nak staat voor een puntje coke"
kloptquote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Puntje nak staat voor een puntje coke"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |