hij zal overal wel een beetje te laat zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh oke
[..]
Die shit daar is duur en je bent nu al te laat dan want het zit altijd vol
Camp Bakkum niet dusquote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben een keer met mn ouders gewoon op roadtrip door nederland gegaan. We gingen 1 of 2 dagen op een camping overnachten en de volgende dag gewoon op zoek naar een andere.
Er is altijd wel ergens plek.
Ik ook weleens als ik een kater heb of zoiets.quote:
die hebben ook wel gewoon losse plekken, maar sommige mensen zijn wel schijt irritant. Claimen het strand alsof het van hunnies is.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Camp Bakkum niet dus
Daar zitten mensen al jaren op dezelfde plek enzo
Gelukkig hebben we Steven nog, die maakt wel even duidelijk dat we het daar niet mee eens zijn. Elitaire huftersquote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die hebben ook wel gewoon losse plekken, maar sommige mensen zijn wel schijt irritant. Claimen het strand alsof het van hunnies is.
Mn broer probeerde het vorig jaar om mid Mei daar plekken te reserveren voor de zomer, alles was al volgeboekt en voor dit jaar zaten ze toen al nagenoeg volquote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die hebben ook wel gewoon losse plekken, maar sommige mensen zijn wel schijt irritant. Claimen het strand alsof het van hunnies is.
Ik ben dan op mijn aller vervelendstquote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Steven nog, die maakt wel even duidelijk dat we het daar niet mee eens zijn. Elitaire hufters
Dat verhaal staat mij wel bij jaquote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
kampvuren mogen niet meer op het strand stevenzon debiele leraar dacht cool te zijn om een paar kinderen te verbranden.
ah, dat kan. toch snap ik het niet, het is duur en er is eigenlijk geen reet te doen op het strand na..quote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mn broer probeerde het vorig jaar om mid Mei daar plekken te reserveren voor de zomer, alles was al volgeboekt en voor dit jaar zaten ze toen al nagenoeg vol
[..]
Ik ben dan op mijn aller vervelendst
Ik ben er 1x geweest met school en dat was dodelijk saai jaquote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, dat kan. toch snap ik het niet, het is duur en er is eigenlijk geen reet te doen op het strand na..
Wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
kampvuren mogen niet meer op het strand stevenzon debiele leraar dacht cool te zijn om een paar kinderen te verbranden.
Dat is echt keichilllquote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar willen we op zo'n echte familie camping of zo'n boerencamping?
Dat laatste is wel veel goedkoper.. dat zijn gewoon boeren die hun land verhuren en waar je even op kan staan met je camper of een tentje. Je mag er kampvuur maken, en BBQ'en en alles.
Shit, wat een falert die het weer voor de rest verpest.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BL5630 dit dus, daarom mag het niet meer.
Hm, dat heb ik destijds gemist.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[upd] Leerlingen gewond na explosie strandvuur
hoezo?quote:
quote:
hmm, oke, jij hebt dr wel eens in het echt gezien zeker?quote:
Ziet er wel oké uit. Ik zal even een topic in elkaar flansen ondertussen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.campingprinsenhof.nl/nl/prijzen-en-arrangementen/
Is dit wat
Heeft ie niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke, jij hebt dr wel eens in het echt gezien zeker?
afgaande op dr forumposts zou ik zeggen dat ze wel aardig is..
lul niet, je bent naarquote:
jij bent naar en ik verdien het?quote:
Slijmbal.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef arachide. het volgende:
DV heeft echt een keilieve stemEn ze is moooiiii
watquote:
Ligt eraan wanneer. Het klinkt zeker wel tof! Komt er een topic?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slijmbal.Jij gaat toch wel mee kamperen he?
Ik ben er nu mee bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer. Het klinkt zeker wel tof! Komt er een topic?
Mono is er mee bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer. Het klinkt zeker wel tof! Komt er een topic?
udowu campingmeet?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slijmbal.Jij gaat toch wel mee kamperen he?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |