Zo ziet mijn iPhone hoesje eruit.quote:
wat het is hier avond ik ben de hele dag onderweg geweest en ben vliegtickets en hotel aan het boeken en ondertussen op foksquote:
tuurlijk niet:Dquote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom wil je zo'n ding hebbeneen normale ventilator werkt ook prima.
Wij hebben vorig jaar tijdens de zomer de gehele onderste verdieping van de BCC ermee koel gehouden. Dat ding is echt wel goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom wil je zo'n ding hebbeneen normale ventilator werkt ook prima.
Ik ook. Werkt voor geen meter.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, ik heb er nog één. Wel een normale dan. Die kan ook weer van zolder.
Ja nu weten we het wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
waarom uberhaupt een ventilator? het wordt noooooit warmer dan 30 in nederland, laat staan warmer dan 20 's avonds
HAHAHA JA JIJ WEET OOK EEN KEER WAT!quote:
volgens mij ben jij al lang niet meer in nederland geweest hequote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
waarom uberhaupt een ventilator? het wordt noooooit warmer dan 30 in nederland, laat staan warmer dan 20 's avonds
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
BB is de nieuwe zweetteef. Alleen P_z mag hem.
Zweetteef mocht ik ook wel hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef was grappig met: "Huiswerkjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon extreem aardig.
ach, hebben ze beiden tenminste iemand.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met z'n ouders.
eh man alles goed?!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon extreem aardig.
quote:
Ze hebben vast hun best gedaan om hem fatsoenlijk op te voeden maar het is faliekant misluktquote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met z'n ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |