Deze?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Op de A12 vanmorgen wel een motor in de vangrail gezien, is daar al meer over bekend? Het was richting Den Haag bij het knooppunt Prinsclausplein. Het leverde een enorme file op en een redelijke kijkersfile. Er is vast 1 van jullie die hier meer over weet.
Lekker in duitsland? Niet al te veraf en erg mooie omgeving.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:40 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor september op zoek naar een motorvakantie van 4 of 5 dagen. Heeft iemand nog tips?
Routes zijn inclusief vertrek vanaf Amsterdam. Dus niet nog een heen en een terugreis erbij.
Toevallig. Een collega van mij was daar ook voor een motortoertocht/vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Paxlie het volgende:
4 dagen Eifel gehad, wat een weer daar
Allemaal regen voorspeld, maar geen druppel ontvangen
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Op de A12 vanmorgen wel een motor in de vangrail gezien, is daar al meer over bekend? Het was richting Den Haag bij het knooppunt Prinsclausplein. Het leverde een enorme file op en een redelijke kijkersfile. Er is vast 1 van jullie die hier meer over weet.
Brrrrquote:Op maandag 21 mei 2012 11:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Deze?
http://www.regio15.nl/act(...)t-motorrijder-op-a12
Zag hem ja, al die motorrijders vooraanquote:Op maandag 21 mei 2012 11:48 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
om deze foto moest ik wel weer lachen
Daar gaan we eigenlijk ieder jaar al heen met de motorclub met Hemelvaartquote:Op maandag 21 mei 2012 11:43 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Lekker in duitsland? Niet al te veraf en erg mooie omgeving.
Jammer dat in Zeeland de dijkwegen over het algemeen onder de dijk liggen, aan de landkant waar je niets ziet. Het fietspad ligt bovenop maar daar mag je met de motor niet komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef lipjes het volgende:
Waar kan je trouwens een beetje goed routes maken?
Wil even kijken of ik wat kan verzinnen door zeeland langs de zee, maar google maps werkt neit lekker mee
Weet ik, maar lijkt me toch wel erg lekker om te rijden, plus je kan makkelijk ergens stoppenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jammer dat in Zeeland de dijkwegen over het algemeen onder de dijk liggen, aan de landkant waar je niets ziet. Het fietspad ligt bovenop maar daar mag je met de motor niet komen.
Hard rijden mag ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jammer dat in Zeeland de dijkwegen over het algemeen onder de dijk liggen, aan de landkant waar je niets ziet. Het fietspad ligt bovenop maar daar mag je met de motor niet komen.
quote:
Lever je foto aan en je motor gegevens (merk type jaar) en ik zet je er in.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef whY... het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een keer in de OP komen: Yamaha XJ900 1992 , omdat motoren![]()
Zeuuuww, MC is mild gewordenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:22 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Lever je foto aan en je motor gegevens (merk type jaar) en ik zet je er in.
Suzuki GSX 750 F uit 2003quote:Op maandag 21 mei 2012 12:22 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Lever je foto aan en je motor gegevens (merk type jaar) en ik zet je er in.
Bedankt voor de linkquote:
You're inquote:Op maandag 21 mei 2012 13:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Suzuki GSX 750 F uit 2003
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)759968_3677882_n.jpg
Lijkt wel een squid of zo. Nooit geweten dat die ook hie rin NL rond zwommen.quote:
quote:
Nee joh, als die appels zelf niet de OP kunnen aanpassen hoeven wij ze daar ook niet bij te helpenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef bwt het volgende:
Er is een kortstondig protest geweest nadat de deuren door de modjes wagenwijd open waren gezet. (zeg maar gerust pui er uit slopen)
Dit protest is zeer snel verstomd na het al dan niet hardhandig ingrijpen van eerder genoemde modjes.
Dus - ja - if you can't beat them, join them?
/spierballentaal
/rellen
/anything
kuch *bullshit* kuchquote:Op maandag 21 mei 2012 13:49 schreef whY... het volgende:
Er zwemmen een hoop exotische beesten in de Noordzee, alleen de Noordzee heeft meer troebel in zijn water waardoor het minder aantrekkelijk is om avontuurlijk te gaan duiken.
Even kijken of ik via de telefoon de foto online krijg.
Nee, ik heb 'm nog, kon 'n 'opvangen' met onderarm en tegenhouden. Op vluchtstrook weer vast gezet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:08 schreef whY... het volgende:
Ben je hem dan ook echt kwijt Stinkie? Of kan je hem dan nog snel weer opdrukken? Anders ben je vast al een paar keer aan het zoeken geweest naar je tanktas in de berm![]()
In Nederland worden ze Sepia genoemd. Belgen hebben het inderdaag over 'de Zeekat'quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef whY... het volgende:
Haha, respect man!
Edit:Sepia is niet een dier, het is een Zeekat en zijn 'bot' is een stuk sepia. Vinden parkieten overigens erg lekker!
Edit: Aha gelijk maar even research gedaan, ze heten Sepiida, daarmee is sepia een gegronde naam samen met de Zeekat.
Gespot vlak na 5'en weg Zevenbergen-Etten Leur/Breda. Je zwaaide terugquote:Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heenweg = snelweg, dus plek genoeg om dan hard te rijden en daarna lekker rustig te touren
Dat zou best eens kunnen, de motor met de bijrijder erop?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gespot vlak na 5'en weg Zevenbergen-Etten Leur/Breda. Je zwaaide terug.
ja kloptquote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, de motor met de bijrijder erop?
Zat vandaag trouwens niet echt prettig op de motor, weet niet hoe het kwam...
Zonder dB-killer is sowieso beterquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Mirgeam het volgende:
Db-killer eruit gehaald, stukken beter zo 8)
Totaal oneens, levert een hoop overlast op voor de niet-motorrijders en dat levert weer een hoop overlast op voor de motorrijders (afgesloten dijkjes bijvoorbeeld)quote:
Ach ja joh, mensen blijven altijd janken dus gewoon doen waarvan je geniet zolang het kan.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Totaal oneens, levert een hoop overlast op voor de niet-motorrijders en dat levert weer een hoop overlast op voor de motorrijders (afgesloten dijkjes bijvoorbeeld)
Heuj, we hebben alleen de met kranten geblindeerde pui vervangen door een glazen pui met draaideur en 'WELKOM' bord inclusief bijbehorende mat voor de deur, als koffiekoekje de OP wil blijven beheren, vinden wij dat helemaal prima.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, als die appels zelf niet de OP kunnen aanpassen hoeven wij ze daar ook niet bij te helpen
Omdat het ernstig goor smerig benauwd was.. had alles uit mijn jas gesloopt, voorpanden open, rugpand moven, alle ritsen en ventilatie open, en nog was het ranzig; zelfs @ 140/uquote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, de motor met de bijrijder erop?
Zat vandaag trouwens niet echt prettig op de motor, weet niet hoe het kwam...
Tsja, als je van de ster eerst een rondje moest laten makenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef ikookhier het volgende:
Tegenwoordig mag iedereen zo maar in de OPDe tijd van buksessies onder aan de dijk
![]()
Wijfquote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heuj, we hebben alleen de met kranten geblindeerde pui vervangen door een glazen pui met draaideur en 'WELKOM' bord inclusief bijbehorende mat voor de deur, als koffiekoekje de OP wil blijven beheren, vinden wij dat helemaal prima.
Als wij de OP moeten/willen/gaan aanpassen is het laatste restje MC-oldbie invloed ook plehte, en willen we daar geen gezanik over.. ons om het even hoor, zeg het maar![]()
Je kunt met ons alle kanten op, soms zelfs de goede
Half 11 verzamelen, 11 uur vertrekquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef whY... het volgende:
Jup hij staat in de planning, 's avonds een verjaardag maar dat zit wel goed. Moet alleen nog vrij vragen, laat ik dat niet vergeten. Om 10 uur verzamelen toch?
Maksterquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tsja, als je van de ster eerst een rondje moest laten maken
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tsja, als je van de ster eerst een rondje moest laten maken
Smeerlapquote:
Ballotage rulesquote:
Oké, buk maar. *op knop spuugt*quote:
Make mequote:
You're in as wellquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef whY... het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gezegd zo gedaan, Yamaha XJ900 1992. Leef je uit met de OP zou ik zeggen
Het BDSM forum is een halte verderopquote:
Je bedoelt zeker KPDquote:
In KPD staat amper BDSMquote:
quote:
Het is al een lange tijd niet meer nodig geweest maar dit roept om drastische maatregelen. Ik ben bang dat we Makster maar weer moeten optrommelen....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:26 schreef OPM het volgende:
noobswie verzorgt de ontgroening tegenwoordig
Hij staat 24/7 standby op het naaktstrandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef OPM het volgende:
werkt snel die Makster..en dat voor een rooie negert
IOH is het neefje van Sinterklaas, hij woont in zijn pakhuis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe een grote woonkamer heb jij dan? Kraakpand van een koekjesfabriek zeker?
Tijdens de grote soesjesinfiltratie van 2009 is ondanks alle opgelopen schade veel informatie buit gemaakt.quote:
Woah, op de snelweg is het ondanks 60% doorwaai pak ook niet te hardenquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
Van mij mag er wel een paar graadjes vanaf
Kut Nederlanderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
Kaas smelt in de zon jonguhquote:
Waat?? vandaag ook op de snelweg gereden, heerlijke temperatuur. In de stad was het alleen wel afzien geblazen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah, op de snelweg is het ondanks 60% doorwaai pak ook niet te harden![]()
Gelukkig wat minder file ivbm de vakanties, want dat is net of je door de oven rijdt![]()
Rijd jij in korte broek en teenslippers ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Waat?? vandaag ook op de snelweg gereden, heerlijke temperatuur. In de stad was het alleen wel afzien geblazen.
Zelfs nog een spijkerbroek onder de textiel broek, van de snelweg af was het dan wel weer wegsmelten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijd jij in korte broek en teenslippers ofzo?
Heb je een fototje toevallig? En waar af te halen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Humberto-T het volgende:
Overigens niemand die ik blij kan maken met een paddockstand (achterzijde) die past op o.a. een fireblade 900 en GSX-R 750 S-RAD??
Loop nu al maanden te zeulen met het ding...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je een fototje toevallig? En waar af te halen?
Een paar la chouffejesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ding is redelijk universeel lijkt me. Wat wil je er voor hebben?
Klinkt prima. Ben deze week enorm druk maar als je het goed vind wil ik eind volgende week wel een keer in Arnhem ophalen.quote:
Met mijn spoilertje omlaag heb ik ook wind zat, maar het blijft warme windquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Zelfs nog een spijkerbroek onder de textiel broek, van de snelweg af was het dan wel weer wegsmelten.
Ik zit wellicht wat meer in de wind dan jou, het standaard kuipruitje van de vfr geeft niet echt veel windbescherming.
Dan kan je het dus nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom ben je nou een kerelIk kan hier zo een goede opmerking op plaatsen
Prima, stuur je ff pm met m'n 06 nr.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klinkt prima. Ben deze week enorm druk maar als je het goed vind wil ik eind volgende week wel een keer in Arnhem ophalen.
Gisteren de binnenjas en binnenbroek eruit gehaalt, dat scheelde enorm.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah, op de snelweg is het ondanks 60% doorwaai pak ook niet te harden![]()
Gelukkig wat minder file ivbm de vakanties, want dat is net of je door de oven rijdt![]()
Wat doe jij allemaal op je motor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gisteren de binnenjas en binnenbroek eruit gehaalt, dat scheelde enorm.
Maar vandaag moet de binnenbroek er weer in, anders denk ik dat ik thuiskom met een nat kruis
Zweet? of een zenuwachtig plasjequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef BlackLining het volgende:
Bij mij stroomde het zweet in een continue straal uit het pak. Drama.
Je hebt PM terugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Prima, stuur je ff pm met m'n 06 nr.
Ga het deze zomer meemaken, ben benieuwd of ik het overleef :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef whY... het volgende:
Niks geen last van de warmte, in Frankrijk hartje zomer, das warm.
Zo af en toe hem nog even er lafjes uithangen, water drinken, gamen, facebooken.quote:
En heb een kilometer verder weer tegenkomen, beetje vel daar, slippertje daar, strookje met bloed daar en daar, hey wat zie ik daar, nog wat vel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Yreal het volgende:
Kwam net op de A12 een ninja mij voorbij
Korte broek, teenslippers, tshirt en een pothelmpje![]()
ik heb alles eruit, wel bij me, maar het gaat er pas in als het daadwerkelijk regent. Viaductjes genoeg onderweg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gisteren de binnenjas en binnenbroek eruit gehaalt, dat scheelde enorm.
Maar vandaag moet de binnenbroek er weer in, anders denk ik dat ik thuiskom met een nat kruis
Regen gaat naar het noordwesten trekken vlak voordat het in NL aankomt voorspel ik.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Anne het volgende:
Nou, zo te zien gaat het ook alleen in zuid-limburg vallen als ik buienradar bekijk.
Of het moet ineens de andere kant op waaien.
[sdoh] omdat dat verplicht is [/sdoh]quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef OPM het volgende:
Ja waarom hij nou die helm op zet [ afbeelding ]
Op tijd naar huis dus, anders zit ik vol in de regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef Anne het volgende:
Je hebt gelijk. Het grappige is dat om 16.00 uur er niks aan de hand is eigenlijk:
[ afbeelding ]
Maar om 18.00 tot 21.00 uur begint het gezeik (hagel en onweer dus):
[ afbeelding ]
Oké, het begint iets eerder. 17.00 uur hierzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Yreal het volgende:
Alleen klopt buienradar voor geen moer.
bestudeer de beweging van de buien eens op "tot 3 uur geleden" en kijk hoe en hoe snel ze bewegen. Klik dan op voorspellingen en je ze ziet de buien ineens met een rotgang het land over vliegen
Het hoort ook andersom; de auto is backup voor de motor, en je belt de ANWB als een lekkie hebt met de brommer; met de auto wissel je die zelf binnen 10 minuten natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ga morgen maar weer met de motor![]()
Vandaag met 80 naar huisbest frustrerend als je 100 of 120 mag (en meestal harder rijd)
![]()
Maar ja, m'n thuiskomertje moest het wel overleven... Nooit gedacht dat ik de anwb zou bellen om een lekke band te vervangen
Ja dat dacht ik ook, maar niet als er geen sleutel in je auto ligt om de bouten mee los te draaienquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hoort ook andersom; de auto is backup voor de motor, en je belt de ANWB als een lekkie hebt met de brommer; met de auto wissel je die zelf binnen 10 minuten natuurlijk
Of zo'n fijne banden reparatie set omdat een reserve wiel niet meer standaard is..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar niet als er geen sleutel in je auto ligt om de bouten mee los te draaien
Voor de motor heb ik eventueel nog een reparatiesetje
Was jij het dan die SD en ik laatst tegen kwamen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef bwt het volgende:
Het valt me erg op dat de laatste tijd er erg veel vrolijke zwaaiers rond rijden.
Ze zwaaien echt utbindig. Armpje omhoog en zwaaien............
Ik negeer ze volledig.
Die is wel erg goed jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Leuk stukje tekst over zwaaien trouwens
http://www.mcdepiepn.nl/i(...)ntent&do_pdf=1&id=72
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef bwt het volgende:
Het valt me erg op dat de laatste tijd er erg veel vrolijke zwaaiers rond rijden.
Ze zwaaien echt utbindig. Armpje omhoog en zwaaien............
Ik negeer ze volledig.
Geniaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Leuk stukje tekst over zwaaien trouwens
http://www.mcdepiepn.nl/i(...)ntent&do_pdf=1&id=72
Damn you autocorrect.quote:
Paar auto's in/op/door elkaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Had ff het idee van een afgesloten A12 om de eendjes over te laten steken.
Ik zag de file staanquote:
Gelukkig zijn zulke schlemielen redelijk zeldzaam; ik kom ze zelden tegen. Kun je helaas niet zeggen van lamballen die te besodemieterd zijn om in hun spiegels te kijken als ze in de file rijden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef stinkie het volgende:
Nog wel zo'n koekblik dat vond dat we niet mochten en 'm ervoor pleurde. Er ligt weer wat rubber op de weg
Toch ook wel een beetje naïef als je denkt dat er altijd een bordje moet staan als er grind op de weg ligt hoor. Verder mooi dat het goed is afgelopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef ArnosL het volgende:
Vanavond voor het eerst bijna op m'n bek gegaan. Opeens een laag grind op de weg zonder een bordje van tevoren. M'n voorwiel gleed al weg, maar kreeg net op tijd weer grip gelukkig. Daarnaast staan alleen maar bomen, dus ik moet er niet aan denken als ik daar onderuit was gegaan![]()
Hier was het. Daar is vorig jaar al een keer een laag grind op gegooid, maar laatst dus nog een keer een nieuwe laag.
Verder was het vooral warm
Normaal gesproken staan er altijd bordjes als ze van dat grind neer hebben geflikkerd dat de weg opgelapt is. Lijkt me ook niet meer dan normaal, want dat grind ligt gewoon los op de weg en moet worden vast gereden. Dan kan het ook gevaarlijk zijn voor fietsers en anderen die daar fietsenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toch ook wel een beetje naïef als je denkt dat er altijd een bordje moet staan als er grind op de weg ligt hoor. Verder mooi dat het goed is afgelopen![]()
Motor heeft weer een beetje extra olie gekregen, klaar voor morgen nog een dag een kleine 160km
Alleen zijn er ook genoeg plaatsen waar grind of zand ofzo op de weg ligt omdat een vrachtwagen dat verloren is... kan je net zo goed bij op je bek gaan, dan staat er echt geen bordquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Normaal gesproken staan er altijd bordjes als ze van dat grind neer hebben geflikkerd dat de weg opgelapt is. Lijkt me ook niet meer dan normaal, want dat grind ligt gewoon los op de weg en moet worden vast gereden. Dan kan het ook gevaarlijk zijn voor fietsers en anderen die daar fietsen![]()
Ach, het is goed gegaan, weer een leermomentje
Ik reed 70 ongeveer, terwijl je er 60 mag, maar ik kwam vanuit de vorige bocht uit de richting van Nijverdal en liet m'n gas al los toen ik het grind zag liggen, want toen zat ik er al bijna in. Naar de binnenbocht kon ook niet, want er kwam een auto vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen zijn er ook genoeg plaatsen waar grind of zand ofzo op de weg ligt omdat een vrachtwagen dat verloren is... kan je net zo goed bij op je bek gaan, dan staat er echt geen bord![]()
Het standaard antwoord is natuurlijk snelheid aanpassen, helemaal als je de bocht blijkbaar niet door kan kijken (anders was je niet bijna op je bek gegaan)
Dat was de boodschap jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik reed 70 ongeveer, terwijl je er 60 mag, maar ik kwam vanuit de vorige bocht uit de richting van Nijverdal en liet m'n gas al los toen ik het grind zag liggen, want toen zat ik er al bijna in. Naar de binnenbocht kon ook niet, want er kwam een auto vanaf de andere kant.
Volgende keer wat rustiger aan
lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef BlackLining het volgende:
Reed net op de A2, krijg ik toch een partij jeuk onder mijn linker voetecht niet te harden. En door de motorlaars heen krabben op het stepje werkt dus niet. Nou kan jeuk mij echt tot complete waanzin drijven, dus er waren twee opties. Mezelf onder een vrachtwagen rijden en voorgoed van die hel af zijn, of even stoppen.
Dus uiteindelijk de motor maar op de vluchtstrook gezet, laars uitgetrapt en mijn voet tegen de rand van het asfalt staan schuren met een big smile op mijn gezicht. Zal eruit gezien hebben zeg
Mwa, grind is nog lang niet zo erg als modderquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef Humberto-T het volgende:
Grind, altijd goed voor een hart verzakking.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef BlackLining het volgende:
Reed net op de A2, krijg ik toch een partij jeuk onder mijn linker voetecht niet te harden. En door de motorlaars heen krabben op het stepje werkt dus niet. Nou kan jeuk mij echt tot complete waanzin drijven, dus er waren twee opties. Mezelf onder een vrachtwagen rijden en voorgoed van die hel af zijn, of even stoppen.
Dus uiteindelijk de motor maar op de vluchtstrook gezet, laars uitgetrapt en mijn voet tegen de rand van het asfalt staan schuren met een big smile op mijn gezicht. Zal eruit gezien hebben zeg
Ik zou gewoon een auto kopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:11 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu lekker aan het lessen en kijk alvast voor een mooie motor. Budget 2000 a 3000 euro.
Wil het liefste een Yamaha R6 vanaf 2000 maar met dit budget is het net te krap.
Welke opties zijn er dan nog meer? Honda CBR 600 en Suzuki 650 maar verder?
Mwa, niet echt nee. Behalve dat armor gedeelte danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)t-riding-motorcycle/
Best wel herkenbaar.
quote:Riding a motorcycle is dangerous, and it's compounded by the fact that you basically have to do dangerous things like run red lights while you ride it. That doesn't get better with experience. In fact, as you get better at riding, you'll become more and more functionally retarded. You'll pull maneuvers you would never attempt in a car, where you're surrounded by steel and airbags and seat belts
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
4 April 2012
Neerbosscheweg kruising nieuwe dukenburgseweg (Nijmegen)
Niet stoppen voor rood licht; driekleurig verkeerslicht
¤ 226,00
Ik schrik wel een beetje van die verhogingen;
Bedrag na 1e verhoging ¤ 336,00
Bedrag na 2e verhoging ¤ 666,00 (!!) mooi symbolisch bedrag ook..
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)t-riding-motorcycle/
Best wel herkenbaar.
Briljantquote:So yeah, sure, it's just like riding a bicycle ... while playing Moonlight Sonata, on a glockenspiel, and sprinting full bore through a psych ward full of murderers.
In short: It's awesome.
You should get a bike right now, and a full set of armor that's like blood red, and you can start zipping around like those forest speeder things from Jedi and you'll be like "WHOOOAAAA" and your bike will be like "VROOOOOO-"
Dat zou kunnen zijn, als de weg saai is zit ik ook altijd te bewegen op de muziekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Anne het volgende:
Volgens mij had ik eergisteren een motorrijder achter mij zitten met muziek in zijn oren, zag steeds dat hoofdje op en neer, naar links en rechts, half dansend. Of hij had parkinson, dat kan ook.
dat hoor ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon geen muziek.
Lijkt me best vervelend als je het geluid van de omgeving niet hoort als je op de motor zit?
Ik heb genoeg aan het muziek van mijn 2 cil, en vaak zat zit muziek ook al in men hoofd zonder dat ik het echt hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon geen muziek.
Lijkt me best vervelend als je het geluid van de omgeving niet hoort als je op de motor zit?
Die flitspaal is daar toch wel erg duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Anne het volgende:
"and it's compounded by the fact that you basically have to do dangerous things like run red lights while you ride it"
[..]![]()
.
Ik weet zelfs dat ie er staat, maar;quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Die flitspaal is daar toch wel erg duidelijk aanwezig.
Bovendien is mijn ervaring met die sensoren dat ze prima werken.
Deze kruising is een heel ander verhaal..... deze sensoren (rechtdoor) werken al lang best slecht. maar gelukkig geen flitspaal.
Ik durf sowieso nog steeds niet zo hard te remmen. Een keer mee onderuit gegaan, vandaar:quote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja, inschattingsfout, ik dacht dat ik oranje wel redde. Ik zou nooit *bewust* door rood rijden.
En de boete ga ik uiteraard netjes op tijd betalen. Wel pas vlak voor de uiterste betaaldatum (29 mei), dat wel.
lol?quote:Laatste voyeur(s)
JK
JK
JK
JK
JK
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef Anne het volgende:
Hehe, dankje.. Nooit tegen je vriend zeggen "Ik wil in bad, fiks dat!" (we hebben geen bad).
Haha, goeie tip, hier ook geen bad, maar wel een topkoffer!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef Anne het volgende:
Hehe, dankje.. Nooit tegen je vriend zeggen "Ik wil in bad, fiks dat!" (we hebben geen bad).
Edit:
[..]
lol?
Zeker!quote:
Beetje wind is gezond voor jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker!
Maar we zitten op Fok, dus er moet ook gezeken worden; het waait te hard
Het windje is best aanwezig, maar zorgt wel voor de verkoeling die we de afgelopen dagen niet hadden. Prima zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker!
Maar we zitten op Fok, dus er moet ook gezeken worden; het waait te hard
Het is alweer wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef JK het volgende:
[..]
Haha, goeie tip, hier ook geen bad, maar wel een topkoffer!
Hmm met 5x lijk ik wel een supervoyeur. Heb echt maar één keer gekeken. Fok! overdrijf gewoon.
quote:Laatste voyeur(s)
Dekatria
Yreal
Anonieme_Fokker
bwt
BlackLining
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het windje is best aanwezig, maar zorgt wel voor de verkoeling die we de afgelopen dagen niet hadden. Prima zo
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef BlackLining het volgende:
die is idd beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
deze verklaart wel meer![]()
http://www.cracked.com/ar(...)wa_user4=recommended
[..]
quote:Older riders hate squids; cruisers hate sport riders; Harley riders hate everyone, including themselves.
wat heb je er nu onder dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Ga maar eens op zoek naar nieuwe bandjes voor de motor, zit een scheur van een paar mm diep in m'n achterbandIs niet lek overigens, maar gezien het feit dat ie al wat uitdrogingsscheurtjes vertoond en toch nog maar een paar profiel heb tot ie vervangen moet worden maar beter geen risico nemen
Gelijk maar straatbanden eronder ipv de half om half dingen die er nu onder liggenhet is voorlopig toch voornamelijk woon-werk helaas
zoek effe een how-to on the webz, meestal zit er wel ergens een mechanische bevestiging; bereid je voor op het aanschaffen van een lange kruiskop schroevendraaier of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef Devvie het volgende:
iemand ervaring met kleppenstellen van een honda CBR600f?
Ik krijg verdomme mn carbs er niet af.. heb die 4klemmen onderaan losgedraaid (volgens wph) maar die carbs zitten nogsteeds retevast.. heb zoveel kracht gezet dat ik zowat het blok zelf mee omhoog trok.. maar ik kan echt niet nog een schroef of bout vinden die de carbs aan het blok verbindt!
Bridgestone Tail Wing banden. Denk dat ik voor de Battle Wing ga, andere optie volgens de motorzaak is BT45.quote:
tis een Alp toch? Hebben ze geen Anakee's in die maat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bridgestone Tail Wing banden. Denk dat ik voor de Battle Wing ga, andere optie volgens de motorzaak is BT45.
Anakee 2 moet er in die maat zijn volgens de Michelin sitequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tis een Alp toch? Hebben ze geen Anakee's in die maat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
algemene mening online lijkt idd ook dat Anakee's zo ongeveer de beste keuze zijn... Maandag eens bellen voor prijzenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had Brugsteen banden onder mijn vorige Twin toen ik hem kocht; was daar niet heel erg zeker op na een glijer op nat wegdek. Mijn Anakee's hebben me nog nooit een druppel angstzweet gekost, steppies aan de grond in elke bocht die je wilt, bovengemiddeld goed op nat wegdek, en redelijk op offroad wegetjes als je niet de échte baggerpaden opzoekt. Ik rij nu even op half/halfjes omdat ik ze er voor de winter op heb gegooid, en dan heb ik liever wat grovers. Als ik begin van het jaar nieuw rubber koop, neem ik steevast Anakee's
mijn vriendin was vanmiddag instant verlieft op de duke 125/200quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja was eerste x Go Pro op men helm, meeste is iets te laag gefilmd. Conclusie, SMR 990 was het leukst. Daarna de RC8, daarna de Duke 690. De laatste is voor mij iets te licht, moet heel erg wennen aan die korte bak en de zithouding.
Preview
[ afbeelding ]
KTM was dus ook blij dat ze al hun motoren weer heel terug kregen, die wisten vast niet wat ze deden door jou te laten rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja was eerste x Go Pro op men helm, meeste is iets te laag gefilmd. Conclusie, SMR 990 was het leukst. Daarna de RC8, daarna de Duke 690. De laatste is voor mij iets te licht, moet heel erg wennen aan die korte bak en de zithouding.
Preview
[ afbeelding ]
Heb ze er nu onder. Prima bandjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Anakee 2 moet er in die maat zijn volgens de Michelin sitebetere ervaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carburateurs er afhalen om je klepspeling te controleren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef Devvie het volgende:
iemand ervaring met kleppenstellen van een honda CBR600f?
Ik krijg verdomme mn carbs er niet af.. heb die 4klemmen onderaan losgedraaid (volgens wph) maar die carbs zitten nogsteeds retevast.. heb zoveel kracht gezet dat ik zowat het blok zelf mee omhoog trok.. maar ik kan echt niet nog een schroef of bout vinden die de carbs aan het blok verbindt!
quote:Op zondag 27 mei 2012 02:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh, ik kwam op youtube zon filmpje tegen, niet normaal zeg. Die mensen rijd echt als malloten. Ik zou mezelf nooit zoiets zien doen
Je linkje doet het niet omdat de video nog niet listed is. Maar je zal nooit veel harder gaan dan deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek een pak waarvan het regen/wind membraam eruit kan, dat scheet zooooo veel in de zomerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
algemene mening online lijkt idd ook dat Anakee's zo ongeveer de beste keuze zijn... Maandag eens bellen voor prijzenLijken ongeveer gelijk te liggen online
Nieuw pak lijkt ook te gaan lukkenze hebben hier in de buurt iig een Evolution dat goed past. Revit jas had ik denk ik liever gehad, maar die is te smal bovenin
komende week eerst nog maar eens bij Goedhart kijken
quote:Op zondag 27 mei 2012 02:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh, ik kwam op youtube zon filmpje tegen, niet normaal zeg. Die mensen rijd echt als malloten. Ik zou mezelf nooit zoiets zien doen
Zo veel spannends zie ik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijd je dan standaard met een groepje ofzo waarbij je onderling van brommer wisselt? Ik zou voor de leut wel eens een KTM Adv. willen proberen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Laat het gewoon maar weg, denk dat ik m wat aandoe als ik hem 1 op 1 ontmoetquote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom dat dan? als het ding van jou is kun je hem toch gewoon ophalen?
Dat leek me idd ook wel prettigquote:Op zondag 27 mei 2012 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek een pak waarvan het regen/wind membraam eruit kan, dat scheet zooooo veel in de zomer
En bandjes haal je natuurlijk op motorbandenmarkt en laat je er gewoon effe omheen leggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat leek me idd ook wel prettigDie evolution had dat iig
Ga denk ik dinsdag gelijk maar ff bij Goedhart langs
Heb ik aan zitten denkenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En bandjes haal je natuurlijk op motorbandenmarkt en laat je er gewoon effe omheen leggen.
Dan word het interessant... ik dacht op gegeven moment ergens gelezen te hebben dat het vanaf 28 per band was ofzo, dan scheelt het nog maar een 10'tje ofzo, weet niet of ik daarvoor zin heb met banden te gaan slepen. Ben af en toe best luiquote:Op zondag 27 mei 2012 11:44 schreef Anne het volgende:
Nee, SD heeft zoiets laatst in totaal betaald, misschien 3 euro's meer, maar wel zoiets.
Niet echt de moeite denk ik... 45 min rijden vanuit huisquote:Op zondag 27 mei 2012 11:46 schreef Paxlie het volgende:
Mocht je in regio Noord-Holland wonen dan kan ik AFS in Purmerend aanraden.
Website is www.motorbanden.eu
Een significant deel van de reden dat ik daar niet meer heen ga, is dat het motorbanden apparaat eerst onder een bult teringzooi vandaan gehaald moest worden, vervolgens aangesloten, en dat de sufknuppel die mijn bandje om de velg ging leggen eerst instruktie moest krijgen over hoe het werkt, er niet eens bandenvet in het pand was, evenals talkpoeder voor de binnenband, en ik vervolgens moest helpen om alles heel te houden en aan het eind van het verhaal met vuile klauwen het pand verliet.. dan is 28¤ een hoop geld ja. zéker als je daar met een los wiel aankomt.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:00 schreef Anne het volgende:
Correctie: Was wel per band, maar dat was dan ook wel te duur. Daar gaat SD niet meer heen.
Als je de banden ook daar koopt (wat meestal al een flink eind duurder is) zit de montage/balanceren vaak bij de prijs in.. vraag het gewoon eerst even bij Goedhart wat een setje Anakee's kost als je je brommer daar neerzet, wat het kost als je losse wielen levert (meten doen en weer meenemen) en wat het evt. kost als je zelf de banden levert. Dan weet je meteen of het nut heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denkenDe anakee's staan er wel op, maar komen niet naar voren als je op transalp zoekt
![]()
Maar zit me nog even af te vragen of het de moeite is... wat kost het monteren van bandjes ongeveer? ik ga geen losse banden aanleveren
Nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef Kogeltje het volgende:
[newby]
Wow vet, eindelijk gevonden... het fok motor topic.![]()
Ik rij sinds 2 jaar op een CB500R uit 1995 in omgeving Leiden, maar lijkt me leuk om een keer te gaan toeren met een grotere groep op dagen als vandaag. Hoe meetten jullie?
[/newby]
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een significant deel van de reden dat ik daar niet meer heen ga, is dat het motorbanden apparaat eerst onder een bult teringzooi vandaan gehaald moest worden, vervolgens aangesloten, en dat de sufknuppel die mijn bandje om de velg ging leggen eerst instruktie moest krijgen over hoe het werkt, er niet eens bandenvet in het pand was, evenals talkpoeder voor de binnenband, en ik vervolgens moest helpen om alles heel te houden en aan het eind van het verhaal met vuile klauwen het pand verliet.. dan is 28¤ een hoop geld ja. zéker als je daar met een los wiel aankomt.![]()
Faalbedrijf.
Dat was ik idd van planquote:Op zondag 27 mei 2012 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je de banden ook daar koopt (wat meestal al een flink eind duurder is) zit de montage/balanceren vaak bij de prijs in.. vraag het gewoon eerst even bij Goedhart wat een setje Anakee's kost als je je brommer daar neerzet, wat het kost als je losse wielen levert (meten doen en weer meenemen) en wat het evt. kost als je zelf de banden levert. Dan weet je meteen of het nut heeft.
Hij is qua bandenprijs erg goedkoop. Ik zou hem niet zomaar afschrijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan word het interessant... ik dacht op gegeven moment ergens gelezen te hebben dat het vanaf 28 per band was ofzo, dan scheelt het nog maar een 10'tje ofzo, weet niet of ik daarvoor zin heb met banden te gaan slepen. Ben af en toe best lui
[..]
Niet echt de moeite denk ik... 45 min rijden vanuit huis
Zit ongeveer geljik aan motorbandenmarkt.nl (2 euro goedkoper voor de achterband, 7 euro duurder voor de voorband), montagekosten a 50 euro ongeveer is als ik het begrijp wel redelijk normaal. Kan ik dus net zo goed laten bezorgen en hier in de buurt monterenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is qua bandenprijs erg goedkoop. Ik zou hem niet zomaar afschrijven
Wow, proficiat!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Wat een perfect weekend, heerlijk weertje gehad om motor te rijden en er achter gekomen dat ik w.s. eind februari vader ga worden
Balen. Enig idee wanneer dat een beetje gaat gebeuren?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal moeten wachten op de boedelscheiding eer ik met een beetje fatsoen mijn motor bij mijn ex-to-be kan halen*stinkendjaloers* op jullie
Waar woon je ergensquote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef cageon2 het volgende:
wat een goede over banden omleggen, dat doe ik gewoon zelf.
Sterkte!!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Wat een perfect weekend, heerlijk weertje gehad om motor te rijden en er achter gekomen dat ik w.s. eind februari vader ga worden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Is dat een aanbod?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef cageon2 het volgende:
wat een gedoe* over banden omleggen, dat doe ik gewoon zelf.
Volgens mij wist ik dat idd... een beetje uit de buurtquote:
18 en 21quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef cageon2 het volgende:
Jullie hebben vast geen 17 inch wielen?
Daarnaast ligt mijn bandenapparaat ook onder allemaal andere zooi EN ik heb geen talkpoeder.
Denk dat SD dat niet leuk vind dan?![]()
Nog geen andere maten gedaanquote:
SD kan het op zich zelf wel volgens mij (met uitzondering van dat lood-shit aanbrengen misschien?), maar we hebben het materiaal er niet voor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Nog geen andere maten gedaan
Maar ook geen ervaring met binnenbanden, al zou dat niet veel uit moeten maken.
Ik heb nog nooit zulke service gehad als daar, kerel is ooit 3 uur bezig geweest met mijn Triumph omdat mijn lagers in mijn wiel stuk waren. Uurloon was 0 euro, onderdelen waren goedkoper dan waar ook. Rij ook wel eens met de eigenaar, daar wil je niet mee rijden, jezus wat gaat die hardquote:Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zit ongeveer geljik aan motorbandenmarkt.nl (2 euro goedkoper voor de achterband, 7 euro duurder voor de voorband), montagekosten a 50 euro ongeveer is als ik het begrijp wel redelijk normaal. Kan ik dus net zo goed laten bezorgen en hier in de buurt monteren
Afweging in dit geval zou dus zijn of daarheen rijden, of zelf met banden gaan slepen..
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Zal het iig onthoudenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke service gehad als daar, kerel is ooit 3 uur bezig geweest met mijn Triumph omdat mijn lagers in mijn wiel stuk waren. Uurloon was 0 euro, onderdelen waren goedkoper dan waar ook. Rij ook wel eens met de eigenaar, daar wil je niet mee rijden, jezus wat gaat die hard
Idd, zelfs op straat; als je maar spullen hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
SD kan het op zich zelf wel volgens mij (met uitzondering van dat lood-shit aanbrengen misschien?), maar we hebben het materiaal er niet voor.
Ben je niet bang dat er wat in dat gootje verdwijnt behalve vuil?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, zelfs op straat; als je maar spullen hebtmaar balanceren zonder apparaat valt niet mee.
[ afbeelding ]
Balanceren van spaakwielen is toch nagnoeg onbegonnen werk?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
Idd, zelfs op straat; als je maar spullen hebtmaar balanceren zonder apparaat valt niet mee.
[ afbeelding ]
want!?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Balanceren van spaakwielen is toch nagnoeg onbegonnen werk?
Naar verluid omdat er constante beweging in de spaken zit, en dus niet valt te balanceren. M'n oud-instructeur probeerde het bij wijze van nieuwsgierigheid toen ik m'n banden kwam vervangen, en de balanceermachine gaf steeds andere waarden aan. Leek wel hekserijquote:
Mjah, achteraf op de foto had het misschien slimmer gekundquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat er wat in dat gootje verdwijnt behalve vuil?
Nee. Wordt gewoon gebalanceerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Balanceren van spaakwielen is toch nagnoeg onbegonnen werk?
Dat kan ook aan de kunde of het ontbreken ervanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Naar verluid omdat er constante beweging in de spaken zit, en dus niet valt te balanceren. M'n oud-instructeur probeerde het bij wijze van nieuwsgierigheid toen ik m'n banden kwam vervangen, en de balanceermachine gaf steeds andere waarden aan. Leek wel hekserij
Pics?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef BlackLining het volgende:
Kwelling, al die prachtige oude Triumph legermotoren die hier aan het touren zijn
Geen kans voor gehad, maar het waren zulke fietsjes:quote:
Ja, retegeil inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen kans voor gehad, maar het waren zulke fietsjes:
[ afbeelding ]
THE COLE TRAIN RUNS ON WHOLE GRAIN BABY, WHOOO!quote:
We parkeerden ze voor zijn etalage; rest van de straat stond al vol met fietsen en een paar auto's, en zijn eigen buttugly Chrysler Voyager stond klem bij de buren tegen de gevelquote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Maar jullie stonden daar gewoon even stil of...?
En dan gaan lopen zeikenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
Tevens stonden we zéker 7 - 8 meter bij zijn ingang vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |