Deze?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Op de A12 vanmorgen wel een motor in de vangrail gezien, is daar al meer over bekend? Het was richting Den Haag bij het knooppunt Prinsclausplein. Het leverde een enorme file op en een redelijke kijkersfile. Er is vast 1 van jullie die hier meer over weet.
Lekker in duitsland? Niet al te veraf en erg mooie omgeving.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:40 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor september op zoek naar een motorvakantie van 4 of 5 dagen. Heeft iemand nog tips?
Routes zijn inclusief vertrek vanaf Amsterdam. Dus niet nog een heen en een terugreis erbij.
Toevallig. Een collega van mij was daar ook voor een motortoertocht/vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Paxlie het volgende:
4 dagen Eifel gehad, wat een weer daar
Allemaal regen voorspeld, maar geen druppel ontvangen
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Op de A12 vanmorgen wel een motor in de vangrail gezien, is daar al meer over bekend? Het was richting Den Haag bij het knooppunt Prinsclausplein. Het leverde een enorme file op en een redelijke kijkersfile. Er is vast 1 van jullie die hier meer over weet.
Brrrrquote:Op maandag 21 mei 2012 11:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Deze?
http://www.regio15.nl/act(...)t-motorrijder-op-a12
Zag hem ja, al die motorrijders vooraanquote:Op maandag 21 mei 2012 11:48 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
om deze foto moest ik wel weer lachen
Daar gaan we eigenlijk ieder jaar al heen met de motorclub met Hemelvaartquote:Op maandag 21 mei 2012 11:43 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Lekker in duitsland? Niet al te veraf en erg mooie omgeving.
Jammer dat in Zeeland de dijkwegen over het algemeen onder de dijk liggen, aan de landkant waar je niets ziet. Het fietspad ligt bovenop maar daar mag je met de motor niet komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef lipjes het volgende:
Waar kan je trouwens een beetje goed routes maken?
Wil even kijken of ik wat kan verzinnen door zeeland langs de zee, maar google maps werkt neit lekker mee
Weet ik, maar lijkt me toch wel erg lekker om te rijden, plus je kan makkelijk ergens stoppenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jammer dat in Zeeland de dijkwegen over het algemeen onder de dijk liggen, aan de landkant waar je niets ziet. Het fietspad ligt bovenop maar daar mag je met de motor niet komen.
Hard rijden mag ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jammer dat in Zeeland de dijkwegen over het algemeen onder de dijk liggen, aan de landkant waar je niets ziet. Het fietspad ligt bovenop maar daar mag je met de motor niet komen.
quote:
Lever je foto aan en je motor gegevens (merk type jaar) en ik zet je er in.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef whY... het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een keer in de OP komen: Yamaha XJ900 1992 , omdat motoren![]()
Zeuuuww, MC is mild gewordenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:22 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Lever je foto aan en je motor gegevens (merk type jaar) en ik zet je er in.
Suzuki GSX 750 F uit 2003quote:Op maandag 21 mei 2012 12:22 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Lever je foto aan en je motor gegevens (merk type jaar) en ik zet je er in.
Bedankt voor de linkquote:
You're inquote:Op maandag 21 mei 2012 13:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Suzuki GSX 750 F uit 2003
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)759968_3677882_n.jpg
Lijkt wel een squid of zo. Nooit geweten dat die ook hie rin NL rond zwommen.quote:
quote:
Nee joh, als die appels zelf niet de OP kunnen aanpassen hoeven wij ze daar ook niet bij te helpenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef bwt het volgende:
Er is een kortstondig protest geweest nadat de deuren door de modjes wagenwijd open waren gezet. (zeg maar gerust pui er uit slopen)
Dit protest is zeer snel verstomd na het al dan niet hardhandig ingrijpen van eerder genoemde modjes.
Dus - ja - if you can't beat them, join them?
/spierballentaal
/rellen
/anything
kuch *bullshit* kuchquote:Op maandag 21 mei 2012 13:49 schreef whY... het volgende:
Er zwemmen een hoop exotische beesten in de Noordzee, alleen de Noordzee heeft meer troebel in zijn water waardoor het minder aantrekkelijk is om avontuurlijk te gaan duiken.
Even kijken of ik via de telefoon de foto online krijg.
Nee, ik heb 'm nog, kon 'n 'opvangen' met onderarm en tegenhouden. Op vluchtstrook weer vast gezet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:08 schreef whY... het volgende:
Ben je hem dan ook echt kwijt Stinkie? Of kan je hem dan nog snel weer opdrukken? Anders ben je vast al een paar keer aan het zoeken geweest naar je tanktas in de berm![]()
In Nederland worden ze Sepia genoemd. Belgen hebben het inderdaag over 'de Zeekat'quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef whY... het volgende:
Haha, respect man!
Edit:Sepia is niet een dier, het is een Zeekat en zijn 'bot' is een stuk sepia. Vinden parkieten overigens erg lekker!
Edit: Aha gelijk maar even research gedaan, ze heten Sepiida, daarmee is sepia een gegronde naam samen met de Zeekat.
Gespot vlak na 5'en weg Zevenbergen-Etten Leur/Breda. Je zwaaide terugquote:Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heenweg = snelweg, dus plek genoeg om dan hard te rijden en daarna lekker rustig te touren
Dat zou best eens kunnen, de motor met de bijrijder erop?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gespot vlak na 5'en weg Zevenbergen-Etten Leur/Breda. Je zwaaide terug.
ja kloptquote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, de motor met de bijrijder erop?
Zat vandaag trouwens niet echt prettig op de motor, weet niet hoe het kwam...
Zonder dB-killer is sowieso beterquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Mirgeam het volgende:
Db-killer eruit gehaald, stukken beter zo 8)
Totaal oneens, levert een hoop overlast op voor de niet-motorrijders en dat levert weer een hoop overlast op voor de motorrijders (afgesloten dijkjes bijvoorbeeld)quote:
Ach ja joh, mensen blijven altijd janken dus gewoon doen waarvan je geniet zolang het kan.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Totaal oneens, levert een hoop overlast op voor de niet-motorrijders en dat levert weer een hoop overlast op voor de motorrijders (afgesloten dijkjes bijvoorbeeld)
Heuj, we hebben alleen de met kranten geblindeerde pui vervangen door een glazen pui met draaideur en 'WELKOM' bord inclusief bijbehorende mat voor de deur, als koffiekoekje de OP wil blijven beheren, vinden wij dat helemaal prima.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, als die appels zelf niet de OP kunnen aanpassen hoeven wij ze daar ook niet bij te helpen
Omdat het ernstig goor smerig benauwd was.. had alles uit mijn jas gesloopt, voorpanden open, rugpand moven, alle ritsen en ventilatie open, en nog was het ranzig; zelfs @ 140/uquote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, de motor met de bijrijder erop?
Zat vandaag trouwens niet echt prettig op de motor, weet niet hoe het kwam...
Tsja, als je van de ster eerst een rondje moest laten makenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef ikookhier het volgende:
Tegenwoordig mag iedereen zo maar in de OPDe tijd van buksessies onder aan de dijk
![]()
Wijfquote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heuj, we hebben alleen de met kranten geblindeerde pui vervangen door een glazen pui met draaideur en 'WELKOM' bord inclusief bijbehorende mat voor de deur, als koffiekoekje de OP wil blijven beheren, vinden wij dat helemaal prima.
Als wij de OP moeten/willen/gaan aanpassen is het laatste restje MC-oldbie invloed ook plehte, en willen we daar geen gezanik over.. ons om het even hoor, zeg het maar![]()
Je kunt met ons alle kanten op, soms zelfs de goede
Half 11 verzamelen, 11 uur vertrekquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef whY... het volgende:
Jup hij staat in de planning, 's avonds een verjaardag maar dat zit wel goed. Moet alleen nog vrij vragen, laat ik dat niet vergeten. Om 10 uur verzamelen toch?
Maksterquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tsja, als je van de ster eerst een rondje moest laten maken
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tsja, als je van de ster eerst een rondje moest laten maken
Smeerlapquote:
Ballotage rulesquote:
Oké, buk maar. *op knop spuugt*quote:
Make mequote:
You're in as wellquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef whY... het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gezegd zo gedaan, Yamaha XJ900 1992. Leef je uit met de OP zou ik zeggen
Het BDSM forum is een halte verderopquote:
Je bedoelt zeker KPDquote:
In KPD staat amper BDSMquote:
quote:
Het is al een lange tijd niet meer nodig geweest maar dit roept om drastische maatregelen. Ik ben bang dat we Makster maar weer moeten optrommelen....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:26 schreef OPM het volgende:
noobswie verzorgt de ontgroening tegenwoordig
Hij staat 24/7 standby op het naaktstrandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef OPM het volgende:
werkt snel die Makster..en dat voor een rooie negert
IOH is het neefje van Sinterklaas, hij woont in zijn pakhuis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe een grote woonkamer heb jij dan? Kraakpand van een koekjesfabriek zeker?
Tijdens de grote soesjesinfiltratie van 2009 is ondanks alle opgelopen schade veel informatie buit gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |