Woah, op de snelweg is het ondanks 60% doorwaai pak ook niet te hardenquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
Van mij mag er wel een paar graadjes vanaf
Kut Nederlanderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
Kaas smelt in de zon jonguhquote:
Waat?? vandaag ook op de snelweg gereden, heerlijke temperatuur. In de stad was het alleen wel afzien geblazen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah, op de snelweg is het ondanks 60% doorwaai pak ook niet te harden![]()
Gelukkig wat minder file ivbm de vakanties, want dat is net of je door de oven rijdt![]()
Rijd jij in korte broek en teenslippers ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Waat?? vandaag ook op de snelweg gereden, heerlijke temperatuur. In de stad was het alleen wel afzien geblazen.
Zelfs nog een spijkerbroek onder de textiel broek, van de snelweg af was het dan wel weer wegsmelten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijd jij in korte broek en teenslippers ofzo?
Heb je een fototje toevallig? En waar af te halen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Humberto-T het volgende:
Overigens niemand die ik blij kan maken met een paddockstand (achterzijde) die past op o.a. een fireblade 900 en GSX-R 750 S-RAD??
Loop nu al maanden te zeulen met het ding...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je een fototje toevallig? En waar af te halen?
Een paar la chouffejesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ding is redelijk universeel lijkt me. Wat wil je er voor hebben?
Klinkt prima. Ben deze week enorm druk maar als je het goed vind wil ik eind volgende week wel een keer in Arnhem ophalen.quote:
Met mijn spoilertje omlaag heb ik ook wind zat, maar het blijft warme windquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Zelfs nog een spijkerbroek onder de textiel broek, van de snelweg af was het dan wel weer wegsmelten.
Ik zit wellicht wat meer in de wind dan jou, het standaard kuipruitje van de vfr geeft niet echt veel windbescherming.
Dan kan je het dus nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom ben je nou een kerelIk kan hier zo een goede opmerking op plaatsen
Prima, stuur je ff pm met m'n 06 nr.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klinkt prima. Ben deze week enorm druk maar als je het goed vind wil ik eind volgende week wel een keer in Arnhem ophalen.
Gisteren de binnenjas en binnenbroek eruit gehaalt, dat scheelde enorm.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah, op de snelweg is het ondanks 60% doorwaai pak ook niet te harden![]()
Gelukkig wat minder file ivbm de vakanties, want dat is net of je door de oven rijdt![]()
Wat doe jij allemaal op je motor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gisteren de binnenjas en binnenbroek eruit gehaalt, dat scheelde enorm.
Maar vandaag moet de binnenbroek er weer in, anders denk ik dat ik thuiskom met een nat kruis
Zweet? of een zenuwachtig plasjequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef BlackLining het volgende:
Bij mij stroomde het zweet in een continue straal uit het pak. Drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |