Die is wel erg goed jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Leuk stukje tekst over zwaaien trouwens
http://www.mcdepiepn.nl/i(...)ntent&do_pdf=1&id=72
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef bwt het volgende:
Het valt me erg op dat de laatste tijd er erg veel vrolijke zwaaiers rond rijden.
Ze zwaaien echt utbindig. Armpje omhoog en zwaaien............
Ik negeer ze volledig.
Geniaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Leuk stukje tekst over zwaaien trouwens
http://www.mcdepiepn.nl/i(...)ntent&do_pdf=1&id=72
Damn you autocorrect.quote:
Paar auto's in/op/door elkaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Had ff het idee van een afgesloten A12 om de eendjes over te laten steken.
Ik zag de file staanquote:
Gelukkig zijn zulke schlemielen redelijk zeldzaam; ik kom ze zelden tegen. Kun je helaas niet zeggen van lamballen die te besodemieterd zijn om in hun spiegels te kijken als ze in de file rijden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef stinkie het volgende:
Nog wel zo'n koekblik dat vond dat we niet mochten en 'm ervoor pleurde. Er ligt weer wat rubber op de weg
Toch ook wel een beetje naïef als je denkt dat er altijd een bordje moet staan als er grind op de weg ligt hoor. Verder mooi dat het goed is afgelopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef ArnosL het volgende:
Vanavond voor het eerst bijna op m'n bek gegaan. Opeens een laag grind op de weg zonder een bordje van tevoren. M'n voorwiel gleed al weg, maar kreeg net op tijd weer grip gelukkig. Daarnaast staan alleen maar bomen, dus ik moet er niet aan denken als ik daar onderuit was gegaan![]()
Hier was het. Daar is vorig jaar al een keer een laag grind op gegooid, maar laatst dus nog een keer een nieuwe laag.
Verder was het vooral warm
Normaal gesproken staan er altijd bordjes als ze van dat grind neer hebben geflikkerd dat de weg opgelapt is. Lijkt me ook niet meer dan normaal, want dat grind ligt gewoon los op de weg en moet worden vast gereden. Dan kan het ook gevaarlijk zijn voor fietsers en anderen die daar fietsenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toch ook wel een beetje naïef als je denkt dat er altijd een bordje moet staan als er grind op de weg ligt hoor. Verder mooi dat het goed is afgelopen![]()
Motor heeft weer een beetje extra olie gekregen, klaar voor morgen nog een dag een kleine 160km
Alleen zijn er ook genoeg plaatsen waar grind of zand ofzo op de weg ligt omdat een vrachtwagen dat verloren is... kan je net zo goed bij op je bek gaan, dan staat er echt geen bordquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Normaal gesproken staan er altijd bordjes als ze van dat grind neer hebben geflikkerd dat de weg opgelapt is. Lijkt me ook niet meer dan normaal, want dat grind ligt gewoon los op de weg en moet worden vast gereden. Dan kan het ook gevaarlijk zijn voor fietsers en anderen die daar fietsen![]()
Ach, het is goed gegaan, weer een leermomentje
Ik reed 70 ongeveer, terwijl je er 60 mag, maar ik kwam vanuit de vorige bocht uit de richting van Nijverdal en liet m'n gas al los toen ik het grind zag liggen, want toen zat ik er al bijna in. Naar de binnenbocht kon ook niet, want er kwam een auto vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen zijn er ook genoeg plaatsen waar grind of zand ofzo op de weg ligt omdat een vrachtwagen dat verloren is... kan je net zo goed bij op je bek gaan, dan staat er echt geen bord![]()
Het standaard antwoord is natuurlijk snelheid aanpassen, helemaal als je de bocht blijkbaar niet door kan kijken (anders was je niet bijna op je bek gegaan)
Dat was de boodschap jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik reed 70 ongeveer, terwijl je er 60 mag, maar ik kwam vanuit de vorige bocht uit de richting van Nijverdal en liet m'n gas al los toen ik het grind zag liggen, want toen zat ik er al bijna in. Naar de binnenbocht kon ook niet, want er kwam een auto vanaf de andere kant.
Volgende keer wat rustiger aan
lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef BlackLining het volgende:
Reed net op de A2, krijg ik toch een partij jeuk onder mijn linker voetecht niet te harden. En door de motorlaars heen krabben op het stepje werkt dus niet. Nou kan jeuk mij echt tot complete waanzin drijven, dus er waren twee opties. Mezelf onder een vrachtwagen rijden en voorgoed van die hel af zijn, of even stoppen.
Dus uiteindelijk de motor maar op de vluchtstrook gezet, laars uitgetrapt en mijn voet tegen de rand van het asfalt staan schuren met een big smile op mijn gezicht. Zal eruit gezien hebben zeg
Mwa, grind is nog lang niet zo erg als modderquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef Humberto-T het volgende:
Grind, altijd goed voor een hart verzakking.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef BlackLining het volgende:
Reed net op de A2, krijg ik toch een partij jeuk onder mijn linker voetecht niet te harden. En door de motorlaars heen krabben op het stepje werkt dus niet. Nou kan jeuk mij echt tot complete waanzin drijven, dus er waren twee opties. Mezelf onder een vrachtwagen rijden en voorgoed van die hel af zijn, of even stoppen.
Dus uiteindelijk de motor maar op de vluchtstrook gezet, laars uitgetrapt en mijn voet tegen de rand van het asfalt staan schuren met een big smile op mijn gezicht. Zal eruit gezien hebben zeg
Ik zou gewoon een auto kopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:11 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu lekker aan het lessen en kijk alvast voor een mooie motor. Budget 2000 a 3000 euro.
Wil het liefste een Yamaha R6 vanaf 2000 maar met dit budget is het net te krap.
Welke opties zijn er dan nog meer? Honda CBR 600 en Suzuki 650 maar verder?
Mwa, niet echt nee. Behalve dat armor gedeelte danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)t-riding-motorcycle/
Best wel herkenbaar.
quote:Riding a motorcycle is dangerous, and it's compounded by the fact that you basically have to do dangerous things like run red lights while you ride it. That doesn't get better with experience. In fact, as you get better at riding, you'll become more and more functionally retarded. You'll pull maneuvers you would never attempt in a car, where you're surrounded by steel and airbags and seat belts
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
4 April 2012
Neerbosscheweg kruising nieuwe dukenburgseweg (Nijmegen)
Niet stoppen voor rood licht; driekleurig verkeerslicht
¤ 226,00
Ik schrik wel een beetje van die verhogingen;
Bedrag na 1e verhoging ¤ 336,00
Bedrag na 2e verhoging ¤ 666,00 (!!) mooi symbolisch bedrag ook..
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)t-riding-motorcycle/
Best wel herkenbaar.
Briljantquote:So yeah, sure, it's just like riding a bicycle ... while playing Moonlight Sonata, on a glockenspiel, and sprinting full bore through a psych ward full of murderers.
In short: It's awesome.
You should get a bike right now, and a full set of armor that's like blood red, and you can start zipping around like those forest speeder things from Jedi and you'll be like "WHOOOAAAA" and your bike will be like "VROOOOOO-"
Dat zou kunnen zijn, als de weg saai is zit ik ook altijd te bewegen op de muziekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Anne het volgende:
Volgens mij had ik eergisteren een motorrijder achter mij zitten met muziek in zijn oren, zag steeds dat hoofdje op en neer, naar links en rechts, half dansend. Of hij had parkinson, dat kan ook.
dat hoor ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon geen muziek.
Lijkt me best vervelend als je het geluid van de omgeving niet hoort als je op de motor zit?
Ik heb genoeg aan het muziek van mijn 2 cil, en vaak zat zit muziek ook al in men hoofd zonder dat ik het echt hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon geen muziek.
Lijkt me best vervelend als je het geluid van de omgeving niet hoort als je op de motor zit?
Die flitspaal is daar toch wel erg duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Anne het volgende:
"and it's compounded by the fact that you basically have to do dangerous things like run red lights while you ride it"
[..]![]()
.
Ik weet zelfs dat ie er staat, maar;quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Die flitspaal is daar toch wel erg duidelijk aanwezig.
Bovendien is mijn ervaring met die sensoren dat ze prima werken.
Deze kruising is een heel ander verhaal..... deze sensoren (rechtdoor) werken al lang best slecht. maar gelukkig geen flitspaal.
Ik durf sowieso nog steeds niet zo hard te remmen. Een keer mee onderuit gegaan, vandaar:quote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja, inschattingsfout, ik dacht dat ik oranje wel redde. Ik zou nooit *bewust* door rood rijden.
En de boete ga ik uiteraard netjes op tijd betalen. Wel pas vlak voor de uiterste betaaldatum (29 mei), dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |