Als je de banden ook daar koopt (wat meestal al een flink eind duurder is) zit de montage/balanceren vaak bij de prijs in.. vraag het gewoon eerst even bij Goedhart wat een setje Anakee's kost als je je brommer daar neerzet, wat het kost als je losse wielen levert (meten doen en weer meenemen) en wat het evt. kost als je zelf de banden levert. Dan weet je meteen of het nut heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denkenDe anakee's staan er wel op, maar komen niet naar voren als je op transalp zoekt
![]()
Maar zit me nog even af te vragen of het de moeite is... wat kost het monteren van bandjes ongeveer? ik ga geen losse banden aanleveren
Nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef Kogeltje het volgende:
[newby]
Wow vet, eindelijk gevonden... het fok motor topic.![]()
Ik rij sinds 2 jaar op een CB500R uit 1995 in omgeving Leiden, maar lijkt me leuk om een keer te gaan toeren met een grotere groep op dagen als vandaag. Hoe meetten jullie?
[/newby]
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een significant deel van de reden dat ik daar niet meer heen ga, is dat het motorbanden apparaat eerst onder een bult teringzooi vandaan gehaald moest worden, vervolgens aangesloten, en dat de sufknuppel die mijn bandje om de velg ging leggen eerst instruktie moest krijgen over hoe het werkt, er niet eens bandenvet in het pand was, evenals talkpoeder voor de binnenband, en ik vervolgens moest helpen om alles heel te houden en aan het eind van het verhaal met vuile klauwen het pand verliet.. dan is 28¤ een hoop geld ja. zéker als je daar met een los wiel aankomt.![]()
Faalbedrijf.
Dat was ik idd van planquote:Op zondag 27 mei 2012 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je de banden ook daar koopt (wat meestal al een flink eind duurder is) zit de montage/balanceren vaak bij de prijs in.. vraag het gewoon eerst even bij Goedhart wat een setje Anakee's kost als je je brommer daar neerzet, wat het kost als je losse wielen levert (meten doen en weer meenemen) en wat het evt. kost als je zelf de banden levert. Dan weet je meteen of het nut heeft.
Hij is qua bandenprijs erg goedkoop. Ik zou hem niet zomaar afschrijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan word het interessant... ik dacht op gegeven moment ergens gelezen te hebben dat het vanaf 28 per band was ofzo, dan scheelt het nog maar een 10'tje ofzo, weet niet of ik daarvoor zin heb met banden te gaan slepen. Ben af en toe best lui
[..]
Niet echt de moeite denk ik... 45 min rijden vanuit huis
Zit ongeveer geljik aan motorbandenmarkt.nl (2 euro goedkoper voor de achterband, 7 euro duurder voor de voorband), montagekosten a 50 euro ongeveer is als ik het begrijp wel redelijk normaal. Kan ik dus net zo goed laten bezorgen en hier in de buurt monterenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is qua bandenprijs erg goedkoop. Ik zou hem niet zomaar afschrijven
Wow, proficiat!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Wat een perfect weekend, heerlijk weertje gehad om motor te rijden en er achter gekomen dat ik w.s. eind februari vader ga worden
Balen. Enig idee wanneer dat een beetje gaat gebeuren?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal moeten wachten op de boedelscheiding eer ik met een beetje fatsoen mijn motor bij mijn ex-to-be kan halen*stinkendjaloers* op jullie
Waar woon je ergensquote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef cageon2 het volgende:
wat een goede over banden omleggen, dat doe ik gewoon zelf.
Sterkte!!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Wat een perfect weekend, heerlijk weertje gehad om motor te rijden en er achter gekomen dat ik w.s. eind februari vader ga worden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Is dat een aanbod?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:25 schreef cageon2 het volgende:
wat een gedoe* over banden omleggen, dat doe ik gewoon zelf.
Volgens mij wist ik dat idd... een beetje uit de buurtquote:
18 en 21quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef cageon2 het volgende:
Jullie hebben vast geen 17 inch wielen?
Daarnaast ligt mijn bandenapparaat ook onder allemaal andere zooi EN ik heb geen talkpoeder.
Denk dat SD dat niet leuk vind dan?![]()
Nog geen andere maten gedaanquote:
SD kan het op zich zelf wel volgens mij (met uitzondering van dat lood-shit aanbrengen misschien?), maar we hebben het materiaal er niet voor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Nog geen andere maten gedaan
Maar ook geen ervaring met binnenbanden, al zou dat niet veel uit moeten maken.
Ik heb nog nooit zulke service gehad als daar, kerel is ooit 3 uur bezig geweest met mijn Triumph omdat mijn lagers in mijn wiel stuk waren. Uurloon was 0 euro, onderdelen waren goedkoper dan waar ook. Rij ook wel eens met de eigenaar, daar wil je niet mee rijden, jezus wat gaat die hardquote:Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zit ongeveer geljik aan motorbandenmarkt.nl (2 euro goedkoper voor de achterband, 7 euro duurder voor de voorband), montagekosten a 50 euro ongeveer is als ik het begrijp wel redelijk normaal. Kan ik dus net zo goed laten bezorgen en hier in de buurt monteren
Afweging in dit geval zou dus zijn of daarheen rijden, of zelf met banden gaan slepen..
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef Humberto-T het volgende:
Zal het iig onthoudenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke service gehad als daar, kerel is ooit 3 uur bezig geweest met mijn Triumph omdat mijn lagers in mijn wiel stuk waren. Uurloon was 0 euro, onderdelen waren goedkoper dan waar ook. Rij ook wel eens met de eigenaar, daar wil je niet mee rijden, jezus wat gaat die hard
Idd, zelfs op straat; als je maar spullen hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
SD kan het op zich zelf wel volgens mij (met uitzondering van dat lood-shit aanbrengen misschien?), maar we hebben het materiaal er niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |