Je hebt PM terugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Prima, stuur je ff pm met m'n 06 nr.
Ga het deze zomer meemaken, ben benieuwd of ik het overleef :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef whY... het volgende:
Niks geen last van de warmte, in Frankrijk hartje zomer, das warm.
Zo af en toe hem nog even er lafjes uithangen, water drinken, gamen, facebooken.quote:
En heb een kilometer verder weer tegenkomen, beetje vel daar, slippertje daar, strookje met bloed daar en daar, hey wat zie ik daar, nog wat vel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Yreal het volgende:
Kwam net op de A12 een ninja mij voorbij
Korte broek, teenslippers, tshirt en een pothelmpje![]()
ik heb alles eruit, wel bij me, maar het gaat er pas in als het daadwerkelijk regent. Viaductjes genoeg onderweg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gisteren de binnenjas en binnenbroek eruit gehaalt, dat scheelde enorm.
Maar vandaag moet de binnenbroek er weer in, anders denk ik dat ik thuiskom met een nat kruis
Regen gaat naar het noordwesten trekken vlak voordat het in NL aankomt voorspel ik.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Anne het volgende:
Nou, zo te zien gaat het ook alleen in zuid-limburg vallen als ik buienradar bekijk.
Of het moet ineens de andere kant op waaien.
[sdoh] omdat dat verplicht is [/sdoh]quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef OPM het volgende:
Ja waarom hij nou die helm op zet [ afbeelding ]
Op tijd naar huis dus, anders zit ik vol in de regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef Anne het volgende:
Je hebt gelijk. Het grappige is dat om 16.00 uur er niks aan de hand is eigenlijk:
[ afbeelding ]
Maar om 18.00 tot 21.00 uur begint het gezeik (hagel en onweer dus):
[ afbeelding ]
Oké, het begint iets eerder. 17.00 uur hierzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Yreal het volgende:
Alleen klopt buienradar voor geen moer.
bestudeer de beweging van de buien eens op "tot 3 uur geleden" en kijk hoe en hoe snel ze bewegen. Klik dan op voorspellingen en je ze ziet de buien ineens met een rotgang het land over vliegen
Het hoort ook andersom; de auto is backup voor de motor, en je belt de ANWB als een lekkie hebt met de brommer; met de auto wissel je die zelf binnen 10 minuten natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ga morgen maar weer met de motor![]()
Vandaag met 80 naar huisbest frustrerend als je 100 of 120 mag (en meestal harder rijd)
![]()
Maar ja, m'n thuiskomertje moest het wel overleven... Nooit gedacht dat ik de anwb zou bellen om een lekke band te vervangen
Ja dat dacht ik ook, maar niet als er geen sleutel in je auto ligt om de bouten mee los te draaienquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hoort ook andersom; de auto is backup voor de motor, en je belt de ANWB als een lekkie hebt met de brommer; met de auto wissel je die zelf binnen 10 minuten natuurlijk
Of zo'n fijne banden reparatie set omdat een reserve wiel niet meer standaard is..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar niet als er geen sleutel in je auto ligt om de bouten mee los te draaien
Voor de motor heb ik eventueel nog een reparatiesetje
Was jij het dan die SD en ik laatst tegen kwamen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef bwt het volgende:
Het valt me erg op dat de laatste tijd er erg veel vrolijke zwaaiers rond rijden.
Ze zwaaien echt utbindig. Armpje omhoog en zwaaien............
Ik negeer ze volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |