dat je niet letterlijk en figuurlijk voor LUL looptquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Dus een tight met een short eroverheen? Waarom?
Ik gok vanwege het t.m.i. gehalte van tights bij mannenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef calexico27 het volgende:
Ik moest even nadenken, maar t.m.i. = too much information?
Omdat ik een dunne short wilde, ivm zomer en een tight tegen het doorschuren. Kan je ook een boxer eronder dragen maar die kruipen op. Dus dit is een hele dunne short en de ingebakken tight komt tot net halverwege m'n dij. Beste van 2 werelden.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Sinds vorige jaar na mijn blessurequote:
Ah zoquote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat je niet letterlijk en figuurlijk voor LUL loopt
Oh, dan gaan die van mij ook nog wel even meequote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ik een dunne short wilde, ivm zomer en een tight tegen het doorschuren. Kan je ook een boxer eronder dragen maar die kruipen op. Dus dit is een hele dunne short en de ingebakken tight komt tot net halverwege m'n dij. Beste van 2 werelden.
[..]
Sinds vorige jaar na mijn blessureNu een maand of 10 en zo'n 800KM
Of misschien valt er niet zo veel te zien bij jouquote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens loop ik al maanden in een tight, dat interesseert me werkelijk geen reet.
Da's juist heel gezond, veel zeggen beter dan schoenen -die 'demping' schijnt lang niet zo goed te werken als schoen-fabrikanten ons willen doen geloven. Zie http://barefootrunning.com/ en het Harvard onderzoek van inmiddels alweer een paar jaar geleden http://www.barefootrunning.fas.harvard.edu/quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond joh!? Nooit ergens ingetrapt?
Spannend hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef GlenHighland het volgende:
Yep, tot nu toe nog geen wedstrijd gelopen, dus dit worden mijn eerste.
ja ik heb meer het probleem dat ik de vrouwen van me af moet slaan als ik voorbij loopquote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of misschien valt er niet zo veel te zien bij jou.
Sorry, kon het niet laten.
* Viking84 rent hard weg.
Penissen hebben de neiging zich in de buikholte terug te trekken bij inspanning. Ter bescherming. Dus inderdaad valt er bij mannen na een flinke inspanning minder te zien. En als die tight dan goed strak zitquote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of misschien valt er niet zo veel te zien bij jou.
Sorry, kon het niet laten.
* Viking84 rent hard weg.
Misschien wel een goed idee om eerst de 10 km een paar keer te lopen, zodat je hem goed in de benen hebt. Of je moet voor uitlopen gaan en niet voor zo snel mogelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Saninl het volgende:
Mijn eerste wedstrijd wordt misschien 10km in Roosendaal (over 5 weken). Maar ben pas begonnen met hardlopen... Heb evy achter de rug en nu begonnen met Renate..
Amersfoort kost 16 euro voor 10kmquote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef xzaz het volgende:
http://www.tt-run.nl/informatie_rec
14 euro voor een loop... :x je kan het ook overdrijven...
Heel stiekem wel ja... ik ben dan 46, dus als ik ooit een hele marathon wil lopen....quote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spannend hoor!. Mijn eerste was de Golden Ten in Delft, vorige week
.
Zit je stiekem ook al na te denken over de marathon van Amersfoort in 2015?.
Jajaquote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Kosten voor de loop in Amersfoort verschillen dus per afstand. HM is nog duurder.
Oei, over 2 dagen gaat de inschrijving voor Hoogland van start.
Ah, zoals Evy? Maar dan voor 5 > 10 km? Is het net zo leuk als Evy of is de muziek nog slechter?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Saninl het volgende:
[..]
Renate is een bepaald schema ondersteund door mp3 bestanden
http://dl.dropbox.com/u/3(...)20Schema%20kopie.pdfquote:Op maandag 21 mei 2012 15:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, zoals Evy? Maar dan voor 5 > 10 km? Is het net zo leuk als Evy of is de muziek nog slechter?
Maar dat moet je ook wel kunnen, ik kan niet eens 30 minuten aan een stuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon blij dat ik te eigenwijs ben om met een schema te gaan lopen. Gedoe allemaal
Nu stap ik gewoon naar buiten en al naar gelang ik me voel wordt het 30, 60 danwel 90 minuten of iets daar tussenin lopen. En binnenkort komt daar 120 minuten bij.
Wat downloaden? Die bestanden van Renate?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, dat lijkt wel rocket-science! Kan je net als met Evy gewoon oordoppen in en gaan? Ach, ik ben nog niet bij de 5-10 km.
Kan je dat ergens bestellen/downloaden? * Perruche is lui.
shit, nog iemand voor de ziekenboeg?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, kilometers maken. Daar heb ik ook zin in. Wat mij betreft behoren de 5 km-rondjes tot het verleden in het najaar en loop ik alleen tijdens de intervaltraining eventueel nog minder dan dat.
Overigens is er wel de 10%-regel hè, Swets: je moet niet zomaar vanuit het niets de dubbele afstand gaan lopen, maar bij voorkeur slechts 10% erbij optellen per week. Anders krijg je shin splints, net als ik nu![]()
.
Ja ik loop nu rond de 16KM in 90 minuten. Binnenkort eens 17.5 proberen. Eerst griepje maar eens uit het gestel krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, kilometers maken. Daar heb ik ook zin in. Wat mij betreft behoren de 5 km-rondjes tot het verleden in het najaar en loop ik alleen tijdens de intervaltraining eventueel nog minder dan dat.
Overigens is er wel de 10%-regel hè, Swets: je moet niet zomaar vanuit het niets de dubbele afstand gaan lopen, maar bij voorkeur slechts 10% erbij optellen per week. Anders krijg je shin splints, net als ik nu![]()
.
Ja, maar als je eenmaal 5KM kan, kan je best snel met een beetje gezond verstand (zie de 10% regel) uitbreiden.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar dat moet je ook wel kunnen, ik kan niet eens 30 minuten aan een stuk.
oke! Gelukkig ben je er optijd bijquote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nog in het voorstadium dus als ik nu even oppas gaat het wel weer over. Vandaag alweer wat minder last dan gisteren.
Idd. 2 weekjes 5 km lopen en dan verder met een schema naar de 10 (of gewoon je gezonde verstand gebruikenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar als je eenmaal 5KM kan, kan je best snel met een beetje gezond verstand (zie de 10% regel) uitbreiden.
Thxquote:Op maandag 21 mei 2012 16:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke! Gelukkig ben je er optijd bij
Sterkte dan maar!
Volgens mij is vlak het mooist maar ja, voor wie is dat weggelegd? Bij races zullen veel mensen zich moeilijk in kunnen houden bij de start ... Als je dat weet kun je er op anticiperen. Als je een garmin hebt kan die je ook helpen met de km tijden. Ik probeer voor mezelf een tactiek te bedenken voor een race. Eerste helft ietsje rustig , dan een beetje versnellen als dat gaat en als dat ook gaat de laatste 20% knallen maar!quote:Op maandag 21 mei 2012 05:59 schreef Viking84 het volgende:
Is dit een goeie opbouw of kan ik langzaam en sneller beter afwisselen?
1 6.20
2. 6.18
3. 6.16
4. 6.14
5. 6.12
6. 6.10
7. 6.08
8. 6.06
9. 604
10. 602
Gemiddeld 6.11 dus heb klein beetje speling voor 6.12
| Forum Opties | |