dat je niet letterlijk en figuurlijk voor LUL looptquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Dus een tight met een short eroverheen? Waarom?
Ik gok vanwege het t.m.i. gehalte van tights bij mannenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef calexico27 het volgende:
Ik moest even nadenken, maar t.m.i. = too much information?
Omdat ik een dunne short wilde, ivm zomer en een tight tegen het doorschuren. Kan je ook een boxer eronder dragen maar die kruipen op. Dus dit is een hele dunne short en de ingebakken tight komt tot net halverwege m'n dij. Beste van 2 werelden.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Sinds vorige jaar na mijn blessurequote:
Ah zoquote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat je niet letterlijk en figuurlijk voor LUL loopt
Oh, dan gaan die van mij ook nog wel even meequote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ik een dunne short wilde, ivm zomer en een tight tegen het doorschuren. Kan je ook een boxer eronder dragen maar die kruipen op. Dus dit is een hele dunne short en de ingebakken tight komt tot net halverwege m'n dij. Beste van 2 werelden.
[..]
Sinds vorige jaar na mijn blessureNu een maand of 10 en zo'n 800KM
Of misschien valt er niet zo veel te zien bij jouquote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens loop ik al maanden in een tight, dat interesseert me werkelijk geen reet.
Da's juist heel gezond, veel zeggen beter dan schoenen -die 'demping' schijnt lang niet zo goed te werken als schoen-fabrikanten ons willen doen geloven. Zie http://barefootrunning.com/ en het Harvard onderzoek van inmiddels alweer een paar jaar geleden http://www.barefootrunning.fas.harvard.edu/quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond joh!? Nooit ergens ingetrapt?
Spannend hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef GlenHighland het volgende:
Yep, tot nu toe nog geen wedstrijd gelopen, dus dit worden mijn eerste.
ja ik heb meer het probleem dat ik de vrouwen van me af moet slaan als ik voorbij loopquote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of misschien valt er niet zo veel te zien bij jou.
Sorry, kon het niet laten.
* Viking84 rent hard weg.
Penissen hebben de neiging zich in de buikholte terug te trekken bij inspanning. Ter bescherming. Dus inderdaad valt er bij mannen na een flinke inspanning minder te zien. En als die tight dan goed strak zitquote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of misschien valt er niet zo veel te zien bij jou.
Sorry, kon het niet laten.
* Viking84 rent hard weg.
Misschien wel een goed idee om eerst de 10 km een paar keer te lopen, zodat je hem goed in de benen hebt. Of je moet voor uitlopen gaan en niet voor zo snel mogelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Saninl het volgende:
Mijn eerste wedstrijd wordt misschien 10km in Roosendaal (over 5 weken). Maar ben pas begonnen met hardlopen... Heb evy achter de rug en nu begonnen met Renate..
Amersfoort kost 16 euro voor 10kmquote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef xzaz het volgende:
http://www.tt-run.nl/informatie_rec
14 euro voor een loop... :x je kan het ook overdrijven...
Heel stiekem wel ja... ik ben dan 46, dus als ik ooit een hele marathon wil lopen....quote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spannend hoor!. Mijn eerste was de Golden Ten in Delft, vorige week
.
Zit je stiekem ook al na te denken over de marathon van Amersfoort in 2015?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |