Hij kan ook gewoon veranderd worden. 't is toch een kut TT. Wou 'm alleen niet laten kapen door zo'n boeler.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
Is je TT gelijk irrelevant voor de komende 297 posts.
Neh, TT's boeien me niet, maar als je zelf een betere hebt roep maar.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon veranderd worden. 't is toch een kut TT. Wou 'm alleen niet laten kapen door zo'n boeler.
TT suggesties?
wtf?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef FunkyTown het volgende:
Ze hebben niet zo'n beste reputatie in Jamaica.
Natte katties buiten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, TT's boeien me niet, maar als je zelf een betere hebt roep maar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie > Strootman ^ 1000000
als topictitel
Neh, dat is verboden weet je nog.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie > Strootman ^ 1000000
als topictitel
Jouw foto is er nog steeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yet somehow liet een bepaalde mod die lelijke mongool in een OP staan..
Ja, ik ben koppigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yet somehow liet een bepaalde mod die lelijke mongool in een OP staan..
Hoort in elke opening post.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie kan het niveau niet aan
Bel gewoon een pizza'tje johquote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger man. gvd...besluiteloos als ik altijd ben nog steeds niks geregeld.
Gwn pizzatje bestellenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger man. gvd...besluiteloos als ik altijd ben nog steeds niks geregeld.
Ga zo ff naar een maat dus fiets wel langs 't station. ff kipwrappie pakken ofzo. Niks mis mee.quote:
hier wordt toch juist mee geïnsinueerd dat strootman aan alle kanten voorbij wordt gelopen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie kan het niveau niet aan
Geen spatie ertussen man.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al lang geen turkse pizza gegeten trouwens.
²
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Let maar op, in de finale de winnende tegen Duitsland
We halen niet de finale.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Let maar op, in de finale de winnende tegen Duitsland
Met extra sambalquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
²
Ik ook al 6 maanden niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
²
Alweer heb je goed gesproken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. nederland komt de poulefase niet eens door
Hier ben ik ook heel bang voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
Nederlanders tegenwoordigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
Doet ie gewoon ffquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
²
Multivoetbal van Frank de Boer is nodigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Kolere wat is iedereen toch pessimistisch over dat EK joh.
Neen. Ownage van Bert van Marwijk deze zomerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Multivoetbal van Frank de Boer is nodig
haha surequote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik interesseer me geen klote in het hele Nederlands elftal. Hossende oranjemongolen
Ik ook, dat geef ik toe.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
ik heb wel gewoon als een echte vent zitten janken na de finale hoor.
Ik wel. Vind 't best leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik interesseer me geen klote in het hele Nederlands elftal. Hossende oranjemongolen
Gast, houd op manquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd direct na de finale door een random dude op mijn smoel gebeuktquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
ik heb wel gewoon als een echte vent zitten janken na de finale hoor.
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 4 jaartjes mag je er voor uit komen, dat je op zijn foto rukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ownage van Bert van Marwijk deze zomer
Frank is een baas.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, houd op man. Frank de Boer, middelmatige coach maar niet meer dan dat. Kan echt niet tippen aan V. Marwijk (geen enkele coach werkzaam in Nederland trouwens).
V. Marwijk is zo goed niet hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, houd op man. Frank de Boer, middelmatige coach maar niet meer dan dat. Kan echt niet tippen aan V. Marwijk (geen enkele coach werkzaam in Nederland trouwens).
Wie gaat het ook in Amsterdam vierenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.
Mij is de ergernis dat al die mensen die voetbal verafschuwen opeens doen alsof het carnaval is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.
Waar dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie gaat het ook in Amsterdam vieren
Rot toch op man. Rinus Michelsquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Beste coach na Hiddink die NL heeft gehad
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Beste coach na Hiddink die NL heeft gehad
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.quote:
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).quote:
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.
Joh, Al die smakeloze steden zoals Utrecht en Den Haag heb ik geen zin in. Straks doet Barbie van dat tyfusOhOhCherso nog de presentatie van de huldiging.quote:
Ook wel een beetje dankzij PSV hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).
Van Marwijk is echt een eindbaas alleen is hij nu ontzettend de weg kwijt.
Lag dat aan van Marwijk of van Hooijdonk?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).
Van Marwijk is echt een eindbaas alleen is hij nu ontzettend de weg kwijt.
Ajacied422 lult altijd maar wat.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.
1998 Hiddink en 2000 Rijkaard dan? Beide selecties vond ik persoonlijk meer betere spelers dan de selectie van nuquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.
Hij bedoelt hiddink denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.
Verdraai me woorden niet joh, lul.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.
Fuck jou over Utrecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Al die smakeloze steden zoals Utrecht en Den Haag heb ik geen zin in. Straks doet Barbie van dat tyfusOhOhCherso nog de presentatie van de huldiging.
mijn god.
Alsof ik geen dvd's thuis heb liggenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.
Oh, dan kan het.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik geen dvd's thuis heb liggen
Shit, straks komt paul ook de zooi verstieren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck jou over Utrecht.
Utrecht>>alle andere steden.
Ik heb ook een dvd van Manolevquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lag het aan Drogba of aan Matteo dat Chelsea gisteren won ?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Xaviquote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lag het aan Drogba of aan Matteo dat Chelsea gisteren won ?
Won Barca de laatste jaren zoveel door Messi of Guardiola ?
Zoveel waarheidquote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, omdat hij zich gewoon normaal gedraagt in een wereld vol malloten.
Met Kuijt enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Hij moet naar Liverpool gaan, past perfect bij hem
Nee man, kutselectiequote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Dan zal daar toch eerst een grote schoonmaak moeten komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Hahaha wat een debieltje ben jij man. De spelers hebben meerdere malen aangegeven dat ze niet echt luisterde naar hem. Opperbaas Derksen benadrukt dat nog wel eens, en op dat punt heeft hij ook gewoon gelijk.quote:
Dat wel, wat een baggerteam is dat zegquote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan zal daar toch eerst een grote schoonmaak moeten komen.
Inter lijkt me ook wel iets voor hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wel, wat een baggerteam is dat zeg![]()
Wel een leuke opdracht voor hem+ het is Engeland wat hij wil
Denk het niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Suarez verkast in 2013/2014 voor 26 miljoen pond naar Chelsea.
Sowiesoquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier gaat het wegOp naar de randstad, waar het hoort.
1:12quote:
Ik moet nog steeds The Wire checken.quote:
Ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds The Wire nog checken.
Damnnnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Maar is het niet kijken waard, al 5 to's
Moest ook gelijk lachen.quote:
kan nogquote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
Als ze zo slordig blijven spelen, dan gaan ze niet meer winnen.
Ik geloof er niet meer in.quote:
Die was wel lekker jaquote:
Ik vind hem eng.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was wel lekker ja![]()
Die anthony is ook net zo zwart als zijn shirt, ziet er zo grappig uit als je slechte kwaliteit stream hebt
gegeven moment had ik 1,43 biljoen in kasquote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Mijn jeugdopleiding is ook wereld niveau en ik heb 120 mil op de bank
beat that
edit: NL EK kampioen gemacht
hoeveel 0en heeft een biljoenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gegeven moment had ik 1,43 biljoen in kas.
1.000.000.000.000, Maar ik denk dat FM miljard bedoeldequote:
Zeker met cheats ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gegeven moment had ik 1,43 biljoen in kas.
Nee, was wel pas in 2056 ofzoquote:
Zover kan mijn Laptop niet aan, bij 2017 loopt hij al traag als de pest. Het is dat je nu competities kan verwijderenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zover kan mijn Laptop niet aan, bij 2017 loopt hij al traag als de pest. Het is dat je nu competities kan verwijderen
Hoe dan. Football Manager een zwaar spel?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zover kan mijn Laptop niet aan, bij 2017 loopt hij al traag als de pest. Het is dat je nu competities kan verwijderen
echt? Bij 2008 nooit last van gehad. 2008 is ook de enigste die ik speel, vind die nieuwere te kut, half uur duurt het voordat je eindelijk een match kan spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar, iets van 70.000 spelers toen ik begon in 2011.. Alle grote club, grote database etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe dan. Football Manager een zwaar spel?
08 is wel baas ja, Elanoquote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
echt? Bij 2008 nooit last van gehad. 2008 is ook de enigste die ik speel, vind die nieuwere te kut, half uur duurt het voordat je eindelijk een match kan spelen.
Spinnen komen niet door je raam.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme warm, maar als ik mijn raam open zet komen spinnen en andere vage beesten binnen
Waarom?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Knotsgekke wedstrijd in Frankrijk bezig. Montpellier kan kampioen worden tegen Auxerre maar de wedstrijd is al 2 x stil gelegd.
Heeft een vriend van mij. Jaar abbo, half jaar 11 euro per maand, half jaar 22 euro per maand.quote:
Bij het woord knotsgek moet ik altijd aan SV denken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Knotsgekke wedstrijd in Frankrijk bezig. Montpellier kan kampioen worden tegen Auxerre maar de wedstrijd is al 2 x stil gelegd.
Zo goedkoop?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft een vriend van mij. Jaar abbo, half jaar 11 euro per maand, half jaar 22 euro per maand.
Auxerre fans zijn niet blij en protesteren tegen het wanbeleid van hun club ofzo. Auxerre vak is inmiddels schoongeveegd door de politie.quote:
Herkenbare klachtquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme warm, maar als ik mijn raam open zet komen spinnen en andere vage beesten binnen
Een hor kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bezoek een tandarts.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Kenkerveel pijn aan m'n tanden. Kan niet eens fatsoenlijk wat vreten
Auxerre is toch ook al gedegradeerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Wel extreem pijnlijk voor PSGquote:
Zijn er sowieso mensen die dat leuk vinden, op wat negerts na.quote:
Vroegah:quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Auxerre is toch ook al gedegradeerd?
[..]
Wel extreem pijnlijk voor PSG
Hij vindt zichzelf voornamelijk leukquote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er sowieso mensen die dat leuk vinden, op wat negerts na.
Jep. Machtig mooi dit. Montpellier heeft voor 2 miljoen ingekocht deze zomer, PSG voor 106 miljoen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Auxerre is toch ook al gedegradeerd?
[..]
Wel extreem pijnlijk voor PSG
Basketbal is bijna altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
Soms is dat basketbal best aardig om te kijken, zeker de play-offs.
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclamesquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
Soms is dat basketbal best aardig om te kijken, zeker de play-offs.
Laatste wedstrijd van Koeman was ook tegen Auxerre.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Auxerre speelde toch nog een keer tegen Ajax. Scoorde Kalou geloof ik.
Daar wordt je echt letterlijk gek van. Niet normaal hoe kut en reclames zijn nog best lang ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclames
Sowieso met deze balquote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
Toen had iedereen een tas of schoen met R10 erop.
Ik heb een stuk van de superbowl gekeken dat was pas ernstigquote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclames
Ik vond hookers of new york wel lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat reportage is echt een smerig programma zeg![]()
![]()
Idd, maar dat is in Amerika echt doodnormaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van de superbowl gekeken dat was pas ernstig. Die rust periodes voor de spelers met een bierbuik groter dan de maan elke 10 minuten zijn langer dan de gehele rust bij voetbal en toen bleek er ook nog een officiele rust van een uur te zijn... Al was Madonna wel geweldig dat dan weer wel.
Wut, die heb ik gemist dan, ik kijk volgens mij alleen de smerige afleveringenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hookers of new york wel lachen
Wat is dezenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was Madonna wel geweldig dat dan weer wel.
Die teringlijers plannen altijd zo een hunt als ik geen knaken meer hebquote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Terin vanavond nog ibood hunt ook.
Kutzooi.
Drugs zijn slecht voor je.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man.
Heb ik wel vaker als ik iets teveel snuif.
Al heb je geld het gaat soms zo snel niet normaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die teringlijers plannen altijd zo een hunt als ik geen knaken meer heb
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Honger gekregen door die kut Domino reclame.
Hele reeks vorig jaar jaar al bekeken, prima serie.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Nederland 2 checken dan maar. Altijd gaaf oude ingekleurde beelden.
Ziet er echt weer zo gemaakt uit. Ff snel blij naar elkaar kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef Doublepain het volgende:
Over 1 jaar komt Duets ook naar Nederland
Nog 1 assist en 2 rebounds en Lebron heeft een triple doublequote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt weer zo gemaakt uit. Ff snel blij naar elkaar kijken.
Alleen nog 2 rebounds. Heeft al 11 12 assists.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog 1 assist en 2 rebounds en Lebron heeft een triple double
O verkeerd gekekenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen nog 2 rebounds. Heeft al 11 12 assists.
Zou andersom eens moeten zijn, zo'n show waar alleen maar blanken naar kijken/komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er sowieso mensen die dat leuk vinden, op wat negerts na.
Lijkt net voetbalquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Loopt er geen topic in SPT ofzo?
Mannen die achter een bal aanrennen, en als ze hem dan hebben gooien ze hem weer weg
Komt me bekent voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Mannen die achter een bal aanrennen, en als ze hem dan hebben gooien ze hem weer weg
Nee dat is weer korfbal en dan mag je geen eens over de middenlijn heen. Al heb ik ook niks met basketbal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Ja dat is echt zo fucked up reclame.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag laatst een pizza dat je moest dippen
Zij hebben echt zo veel rare eten. Je snapt gelijk waarom er zoveel dikke daar zijn.quote:
Ontbijt daar is hier middag + avond etenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij hebben echt zo veel rare eten. Je snapt gelijk waarom er zoveel dikke daar zijn.
Je moet een keer Mountain Dew drinken. Echt 50procent suiker.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ontbijt daar is hier middag + avond eten
Aldi Ijsthee is 90% volgensmijquote:Op maandag 21 mei 2012 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet een keer Mountain Dew drinken dan. Echt 50procent suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |