Hij kan ook gewoon veranderd worden. 't is toch een kut TT. Wou 'm alleen niet laten kapen door zo'n boeler.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
Is je TT gelijk irrelevant voor de komende 297 posts.
Neh, TT's boeien me niet, maar als je zelf een betere hebt roep maar.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon veranderd worden. 't is toch een kut TT. Wou 'm alleen niet laten kapen door zo'n boeler.
TT suggesties?
wtf?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef FunkyTown het volgende:
Ze hebben niet zo'n beste reputatie in Jamaica.
Natte katties buiten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, TT's boeien me niet, maar als je zelf een betere hebt roep maar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie > Strootman ^ 1000000
als topictitel
Neh, dat is verboden weet je nog.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie > Strootman ^ 1000000
als topictitel
Jouw foto is er nog steeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yet somehow liet een bepaalde mod die lelijke mongool in een OP staan..
Ja, ik ben koppigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yet somehow liet een bepaalde mod die lelijke mongool in een OP staan..
Hoort in elke opening post.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie kan het niveau niet aan
Bel gewoon een pizza'tje johquote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger man. gvd...besluiteloos als ik altijd ben nog steeds niks geregeld.
Gwn pizzatje bestellenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger man. gvd...besluiteloos als ik altijd ben nog steeds niks geregeld.
Ga zo ff naar een maat dus fiets wel langs 't station. ff kipwrappie pakken ofzo. Niks mis mee.quote:
hier wordt toch juist mee geïnsinueerd dat strootman aan alle kanten voorbij wordt gelopen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie kan het niveau niet aan
Geen spatie ertussen man.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al lang geen turkse pizza gegeten trouwens.
²
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Let maar op, in de finale de winnende tegen Duitsland
We halen niet de finale.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Let maar op, in de finale de winnende tegen Duitsland
Met extra sambalquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
²
Ik ook al 6 maanden niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
²
Alweer heb je goed gesproken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. nederland komt de poulefase niet eens door
Hier ben ik ook heel bang voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
Nederlanders tegenwoordigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
Doet ie gewoon ffquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
²
Multivoetbal van Frank de Boer is nodigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Kolere wat is iedereen toch pessimistisch over dat EK joh.
Neen. Ownage van Bert van Marwijk deze zomerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Multivoetbal van Frank de Boer is nodig
haha surequote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik interesseer me geen klote in het hele Nederlands elftal. Hossende oranjemongolen
Ik ook, dat geef ik toe.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
ik heb wel gewoon als een echte vent zitten janken na de finale hoor.
Ik wel. Vind 't best leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik interesseer me geen klote in het hele Nederlands elftal. Hossende oranjemongolen
Gast, houd op manquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd direct na de finale door een random dude op mijn smoel gebeuktquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
ik heb wel gewoon als een echte vent zitten janken na de finale hoor.
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 4 jaartjes mag je er voor uit komen, dat je op zijn foto rukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ownage van Bert van Marwijk deze zomer
Frank is een baas.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, houd op man. Frank de Boer, middelmatige coach maar niet meer dan dat. Kan echt niet tippen aan V. Marwijk (geen enkele coach werkzaam in Nederland trouwens).
V. Marwijk is zo goed niet hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, houd op man. Frank de Boer, middelmatige coach maar niet meer dan dat. Kan echt niet tippen aan V. Marwijk (geen enkele coach werkzaam in Nederland trouwens).
Wie gaat het ook in Amsterdam vierenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.
Mij is de ergernis dat al die mensen die voetbal verafschuwen opeens doen alsof het carnaval is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.
Waar dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie gaat het ook in Amsterdam vieren
Rot toch op man. Rinus Michelsquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Beste coach na Hiddink die NL heeft gehad
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Beste coach na Hiddink die NL heeft gehad
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.quote:
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).quote:
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.
Joh, Al die smakeloze steden zoals Utrecht en Den Haag heb ik geen zin in. Straks doet Barbie van dat tyfusOhOhCherso nog de presentatie van de huldiging.quote:
Ook wel een beetje dankzij PSV hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).
Van Marwijk is echt een eindbaas alleen is hij nu ontzettend de weg kwijt.
Lag dat aan van Marwijk of van Hooijdonk?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).
Van Marwijk is echt een eindbaas alleen is hij nu ontzettend de weg kwijt.
Ajacied422 lult altijd maar wat.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.
1998 Hiddink en 2000 Rijkaard dan? Beide selecties vond ik persoonlijk meer betere spelers dan de selectie van nuquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.
Hij bedoelt hiddink denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.
Verdraai me woorden niet joh, lul.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.
Fuck jou over Utrecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Al die smakeloze steden zoals Utrecht en Den Haag heb ik geen zin in. Straks doet Barbie van dat tyfusOhOhCherso nog de presentatie van de huldiging.
mijn god.
Alsof ik geen dvd's thuis heb liggenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.
Oh, dan kan het.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik geen dvd's thuis heb liggen
Shit, straks komt paul ook de zooi verstieren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck jou over Utrecht.
Utrecht>>alle andere steden.
Ik heb ook een dvd van Manolevquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lag het aan Drogba of aan Matteo dat Chelsea gisteren won ?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Xaviquote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lag het aan Drogba of aan Matteo dat Chelsea gisteren won ?
Won Barca de laatste jaren zoveel door Messi of Guardiola ?
Zoveel waarheidquote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, omdat hij zich gewoon normaal gedraagt in een wereld vol malloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |