Doet ie gewoon ffquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al lang geen turkse pizza gegeten trouwens.
²
Multivoetbal van Frank de Boer is nodigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Kolere wat is iedereen toch pessimistisch over dat EK joh.
Neen. Ownage van Bert van Marwijk deze zomerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Multivoetbal van Frank de Boer is nodig
haha surequote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik interesseer me geen klote in het hele Nederlands elftal. Hossende oranjemongolen
Ik ook, dat geef ik toe.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
ik heb wel gewoon als een echte vent zitten janken na de finale hoor.
Ik wel. Vind 't best leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik interesseer me geen klote in het hele Nederlands elftal. Hossende oranjemongolen
Gast, houd op manquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd direct na de finale door een random dude op mijn smoel gebeuktquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Cara het volgende:
ik heb wel gewoon als een echte vent zitten janken na de finale hoor.
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 4 jaartjes mag je er voor uit komen, dat je op zijn foto rukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. Ownage van Bert van Marwijk deze zomer
Frank is een baas.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, houd op man. Frank de Boer, middelmatige coach maar niet meer dan dat. Kan echt niet tippen aan V. Marwijk (geen enkele coach werkzaam in Nederland trouwens).
V. Marwijk is zo goed niet hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, houd op man. Frank de Boer, middelmatige coach maar niet meer dan dat. Kan echt niet tippen aan V. Marwijk (geen enkele coach werkzaam in Nederland trouwens).
Wie gaat het ook in Amsterdam vierenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.
Mij is de ergernis dat al die mensen die voetbal verafschuwen opeens doen alsof het carnaval is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik me best in vinden eigenlijk. Sinds die huldiging voor de het bereiken van de finaleplaats van het WK schaam ik me helemaal kapot voor 'ons' publiek.
Waar dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie gaat het ook in Amsterdam vieren
Rot toch op man. Rinus Michelsquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Beste coach na Hiddink die NL heeft gehad
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Beste coach na Hiddink die NL heeft gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |